نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » دانلود بازی Dead Space 2 – دد اسپیس 2 برای PC

دانلود بازی Dead Space 2 – دد اسپیس 2 برای PC

بازی Dead Space 2

نودل

دانلود بازی Dead Space 2

دد اسپیس 2 برای PC

دانلود بازی فضای مرده 2 (Dead Space 2011) برای کامپیوتر

این بازی دنباله بازی Dead Space در سال 2008 است که جزو موفق ترین بازی های ترسناک در سب بقا بود. این بازی توسط Visceral Games (سابق EA Redwood Shores) توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. داستان بازی Dead Space 2 ادامه داستان مبارزه با نژاد انگلی نکرومورف ها است. Dead Space 2 برای PC، X360 و PS3 دنباله یکی از بزرگترین موفقیت های سال 2008 است. این یک بازی اکشن سوم شخص علمی تخیلی است. وظیفه اصلی بازیکن مبارزه با جهش یافته ها و زنده ماندن است. این بازی توسط Visceral Games، خالقان Dante’s Inferno و سایر عناوین ساخته شده است.

تبليغات رايگان شما در ناب تبليغ

سه سال از اولین تماس با ابلیسک مرموز به نام مارکر و نکرومورف های تحت کنترل آن می گذرد. پس از یک سفر طولانی، آیزاک کلارک به شهر اسپراول می رسد. داستان آن مکان او را به یاد اتفاقاتی می اندازد که برای شهرهای کوچک بی شماری در جهان آمده است. در تیتان، یکی از قمرهای زحل، ذخایر غنی از مواد معدنی ارزشمند کشف شد. به منظور استخراج آنها، یک شهرک معدنی ایجاد شد. به زودی به اندازه یک شهر بزرگ شد.

در طول اکتشاف، ما از مناطقی بازدید می کنیم که هم ثروتمندترین و برجسته ترین شهروندان در آن زندگی می کنند. بدون شک نمایندگان دولت و کلیسای یونیتولوژی و هم افراد فقیر. در طول سفر، ما از مناطق عمومی (مراکز خرید، کلیساها، مدرسه) و همچنین مکان های اشغال شده توسط شرکت ها و نهادهای سیاسی عبور می کنیم. بر خلاف آنچه او امیدوار بود، حتی در اینجا نیز سرنوشت به اسحاق رسید. در حالی که در Dead Space اصلی خودمان را در یک سفینه فضایی تحت تسخیر هیولاها دیدیم، در Sprawn شاهد این هستیم که چگونه طاعون مسیر مرگبار خود را آغاز می کند و چگونه با سرعتی هشدار دهنده گسترش می یابد و مناطق بیشتری از ایستگاه را می گیرد.

یکی دیگر از موارد جدید Dead Space 2 برای رایانه های شخصی، X360 و PS3 حالت چند نفره است که به ما امکان می دهد هم نقش انسان ها و هم نکرومورف ها را به عهده بگیریم. در مورد اول، ما به نیروهای امنیتی مجهز به وسایل و سلاح‌های فانتزی می‌پیوندیم و سعی می‌کنیم اهداف یک حالت بازی معین را برآورده کنیم. به عنوان هیولا، ما باید سربازانی را با توانایی های متنوعی که داریم متوقف کنیم. هر یک از چهار نوع نکرومورف قابل بازی به شیوه‌ای متفاوت عمل می‌کنند و حمله می‌کنند.

سیستم مورد نیاز

CPU: 2.8 GHz processor or equivalent (any Pentium 4 2.8 GHz or better, AMD Athlon64 3000+ or better, any Athlon64 X2 or Core Duo processor)

RAM: 1 GB (XP), 2 GB (Vista or Win7) or more

DISC DRIVE: 8x speed or faster CD/DVD drive

HARD DRIVE: At least 10 GB of free space

VIDEO: 256 MB Video Card and Shader Model 3.0 required. NVIDIA GeForce 6800 or better (7300, 7600 GS, and 8500 are below minimum system requirements) ATI X1600 Pro or better (X1300, X1300 Pro and HD2400 are below minimum system requirements)

SOUND: Direct 9.0c compatible sound card

 

راهنمای نصب

1- بهتر است قبل از شروع به نصب بازی آنتی ویروس را غیرفعال کنید.

2- فایل فشرده را استخراج کنید.

3- فایل Setup.exe اجرا و نصب کنید.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *