نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Fallout 4 , Game of the Year Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Fallout 4 , Game of the Year Edition برای کامپیوتر

Fallout 4

نودل

دانلود بازی Fallout 4 , Game of the Year Edition برای کامپیوتر

داستان بازی Fallout 4 در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های یک بازی نقش‌آفرینی خوب، داشتن گیم‌پلی غنی و عمیق است. شرکت بتزدا و شخص تیم هاوارد، در بازی‌های قبلی خود و به خصوص اسکایریم این را اثبات کرده‌اند که توانایی ساخت چنین بازی‌ای با این گیم‌پلی را دارند. اولین کار در بازی‌های نقش آفرینی ساختن شخصیت بازی‌کننده است. بازی Fallout 4 یک کاراکتر زن و یک کاراکتر مرد را در اختیار شما قرار می‌دهد. (آنها با یکدیگر زن و شوهر هستند) پس از انتخاب نام، حالا باید آن را طراحی کنید. سیستم طراحی شخصیت‌ها نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت کاملا محسوسی داشته و دیگر به سختی گذشته نیست. به راحتی بر روی نقطه دلخواه صورت رفته و تغییری که می‌خواهید بر روی آن اجرا می‌کنید و دیگر از آن پروسه زمان‌بر خبری نیست. همه چیز سریع‌تر و روان‌تر از گذشته انجام می‌شود.

از دیگر تغییرات بنیادین بازی، که در فال‌اوت‌های گذشته آن را ندیده بودیم، قدرت تکلم و حرف زدن کاراکتر اصلی بازی است. کاراکتر بازی دیگر صامت نیست و پس از انتخاب دیالوگ مورد نظر، آن را بازگو می‌کند. از طرفی وجود یک صدا برای کاراکتر‌ها (Brian T. Delaney برای آقایان و Courtenay Taylor هم برای خانم‌ها) شاید نتواند حق مطلب را به بهترین شکل ادا کند زیرا ممکن است که صدا به کاراکتری که شما ساخته‌اید نیاید و از زیبایی‌های بازی بکاهد، اما با وجود دیالوگ‌های فراوان بازی این کار بتزدا، خود قدمی رو به جلو محسوب می‌شود.

شکل کلی انتخاب دیالوگ‌ها نیز دچار دگرگونی شده است. دیالوگ‌های طولانی، جای خود را به دیالوگ‌های کوچک‌ و خلاصه داده‌اند که با انتخاب هر کدام از آن‌ها ، کاراکتر شما آن‌ را شرح ‌می‌دهد. همانند نسخه گذشته فال‌اوت، بازی قابلیت انتخاب بین دید اول شخص و سوم شخص را به شما خواهد داد. در فال‌اوت ۴، هر دو دید در بازی پیشرفت‌هایی کاملا محسوس داشته‌اند. در دید سوم شخص انیمیشن راه رفتن خیلی طبیعی‌تر شده و در دید اول شخص نیز تیراندازی بازی دیگر آن حس خشک بودن گذشته را القا نمی‌کند. جت پک نیز در بازی وجود دارد که همراه با پرواز کردن با آن می‌توان به دشمنان نیز تیراندازی کرد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

[jwplayer wCXkVlFE]

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *