نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » دانلود بازی Hades – هیدیس برای PC

دانلود بازی Hades – هیدیس برای PC

بازی Hades

نودل

دانلود بازی Hades

هیدیس برای PC

دانلود بازی هادس (Hades 2018) برای کامپیوتر

Hades، جدیدترین ساخته سوپرجاینت گیمز، به مخاطب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از یک بازی ارلی اکسس با مشکلات مختلف یک شاهکار تمام عیار تحویل مخاطب داد. سوپرجاینت گیمز (Supergiant Games) را می‌توان یکی از استودیوهای ماهر در زمینه ساخت بازی‌هایی دانست که باید آن‌ها را در فهرست بازی‌های کوچک قرار دهیم، اما تجربه‌ای که ارائه می‌دهند، از بعضی از بازی‌های بزرگ و AAA هم بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر است. اگر از مخاطبان این دسته از بازی‌ها باشید، احتمالا Bastion، Transistor یا Pyre را تجربه کرده‌اید؛ آثاری که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده را ارائه می‌دادند.

تبليغات رايگان شما در ناب تبليغ

در سال 2018، استودیو سوپرجاینت گیمز یک بازی کاملا متفاوت نسبت‌به ساخته‌های قبلی خود را به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داد. Hades، جدیدترین ساخته سوپرجاینت گیمز، یک بازی جاه‌طلبانه در سبک روگ‌لایک به‌نظر می‌رسید که بازیکنان را به Underworld می‌برد. پس از گذشت دو سال و اعمال تغییرات مختلف، بازی Hades به‌صورت رسمی برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شد و باید بگویم که Hades نه‌تنها یک بازی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز است، بلکه می‌توان آن‌ را یکی از بهترین آثار روگ‌لایک دهه اخیر دانست.

داستان بازی روایت‌گر زگرئوس، پسر هیدیس، است که از زندگی در آندرورلد خسته شده و می‌خواهد به کوه المپ برود. این در حالی است که هیدیس مخالف سرسخت این کار است و تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع از موفقیت زگرئوس شود. در ظاهر به‌نظر می‌رسد Hades از آن دسته بازی‌هایی است که آن‌چنان داستان جذابی ندارد، اما سوپرجاینت گیمز بسیار هوشمندانه و زیرکانه داستان بازی را روایت می‌کند.

در بازی‌های روگ‌لایک، ساختار روایت داستان در دل گیم‌پلی قرار گرفته می‌گیرد. این کار باعث می‌شود تا مردن شما و بازگشت به نقطه ابتدایی در بازی بی‌دلیل نباشد و به‌عبارتی پاداش مخصوص‌به خود را داشته باشد. بااین‌حال این مورد زمانی امکان‌پذیر است که سازنده از داستان خوبی برای روایت بازی خود استفاده کرده باشد. در ظاهر اینگونه به‌نظر می‌رسد که زگرئوس تنها هدفش رهایی از آندرورلد و رفتن به کوه المپ است، اما هرقدر که در بازی ناکام می‌مانید و کاراکترهای بیشتری را مشاهده می‌کنید، داستان شکل واقعی خود را نشان می‌دهد.

ازاین‌رو زگرئوس دیگر همانند قبل نیست و هدف جدیدی را در سر می‌پروراند. همچنین پس از شکست دادن آخرین باس بازی، با خود می‌گویید که بالاخره زگرئوس به هدفش خواهد رسید، اما این تازه شروع ماجرا برای رسیدن به پایان واقعی است. حتی در این لحظه هم سوپرجاینت گیمز دیالوگ‌های داستانی جدیدی را درنظر گرفته که بازیکن را متقاعد می‌کند تا برای دیدن اصلی‌ترین پایان بازی، تمام تلاش خود را انجام دهد؛ جایی‌که باید Hades را ۹ بار دیگر با موفقیت تمام کنید!

جدا از روایت داستانی بسیار خوب Hades، شخصیت‌پردازی مورد دیگری است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. شخصیت‌پردازی زگرئوس همانند این است که خود بازیکن به کاراکتر و مبارزی پخته‌تر در طول گیم‌پلی تبدیل می‌شود. همچنین نوع رویارویی او با واقعیت‌های داستانی و دیالوگ‌هایش به‌گونه‌ای است که بازیکن به‌خوبی می‌تواند با او ارتباط برقرار کند. هیدیس، پوسایدن و سایر خدایان و شخصیت‌های بازی Hades هم شخصیت‌پردازی مخصوص‌به خود را دارند و با هربار مردن و دوباره زنده شدن، می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید و موارد جدیدی را متوجه شوید.

 

سیستم مورد نیاز

CPU SPEED: Dual Core 2.4 GHz

RAM: 4 GB

OS: Windows 7 SP1

VIDEO CARD: 1GB VRAM / DirectX 10+ support

FREE DISK SPACE: 15 GB

DEDICATED VIDEO RAM: 1 G

 

راهنمای نصب

1- بهتر است قبل از شروع به نصب بازی آنتی ویروس را غیرفعال کنید.

2- فایل فشرده را استخراج کنید.

3- فایل Setup.exe اجرا و نصب کنید.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *