نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Ni no Kuni II Revenant Kingdom – The Lair of the Lost Lord

دانلود بازی Ni no Kuni II Revenant Kingdom – The Lair of the Lost Lord

Ni no Kuni II

نودل

دانلود بازی Ni no Kuni II Revenant Kingdom – The Lair of the Lost Lord

 

در زمینه داستان، بازی Ni no Kuni II Revenant Kingdom هیچ ارتباطی به جز یکی بودن دنیای کلی سری، با عنوان قبلی ندارد و از شخصیت ها گرفته تا وقایع داستان و … همگی مجزا از بازی اول هستند. به نظر در Revenant Kingdom داستان پخته تر و بالغ تر، روایت بهتر و شخصیت‌ های عمیق تر و دوست‌داشتنی‌تری نسبت به Wrath of the White Witch خواهیم بود که امیدواریم در عمل نیز همین طور باشد. اتفاقات داستان بازی صدها سال پس از بازی Wrath of the White Witch و در شهری به نام در شهر Ding Dong Dell رخ می دهد.

در این شهر شاهد وجود دو قبیله اصلی و قدیمی با نام های موش و گربه هستیم که در واقع اساس داستانی بازی نیز بر پایه اتفاقاتی که بین این دو قبیله رخ می دهد استوار است. در Ni no Kuni II: Revenant Kingdom قبیله موش یکcoup d’état یا همان “کودتا” انجام می دهد و با این کار کنترل کامل این سرزمین را به دست می آورد و Evan پسر پادشاه قبیله گربه که پروتاگونیست اصلی بازی است را نیز از قصر و سرزمین خودش بیرون می اندازند. همان طور که مشخص است و حتما فهمیده اید، Evan تصمیم می گیرد تا دوباره تاج و تخت و مردم و سرزمینش را پس بگیرد و باز هم همان طور که قطعا می دانید وی در این راه تنها نیست و کسانی با وی همراه خواهند شد؛ بالاخره بازی نقش آفرینی است دیگر! همراهان ابتدایی Evan در بازی دو نفر هستند که یکی Tani نام دارد و دختر رئیس دزدان هوایی است! همراه دوم نیز شخصیتی به نام Roland است که از دنیای دیگری آمده است.

البته در طول روند پیشروی در بازی همراهان دیگری نیز به شما اضافه خواهند شد که هنگام مبارزات می توانید بر اساس قابلیت های هر کدام از آن ها تیم ۳ نفره مد نظر خود را به میدان نبرد بفرستید. در نهایت باید گفت بازی Ni no Kuni II Revenant Kingdom هم به مانند عنوان Ni no Kuni: Wrath of the White Witch داستانی ساده و صمیمی دارد که برای چنین عنوانی بسیار مناسب است و در واقع شاید باید گفت هر نوع داستان پردازی دیگری برای عنوانی با این نوع گرافیک و گیم پلی، نمی تواند مناسب باشد زیرا اکنون و با توجه به تجربه سازندگان از بازی اول می دانیم که داستان و روایت آن کاملا با دیگر المان های بازی همخوانی و تطابق دارد و می تواند بازیباز را جهت پیشروی در بازی و فهمیدن سرانجام داستان قانع نماید.

منبع توضیحات: گیم فا

 

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl v3.00:

براساس ریلیز رسمی CODEX یعنی Ni no Kuni II Revenant Kingdom The Lair of the Lost Lord-CODEX می باشد.
شش بسته الحاقی منتشر شده در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. بازی به نسخه v3.00 به روزرسانی شده است.
هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی انکود نشده است. تمامی فایل ها اوریجینال هستند و دستکاری نشده اند.
فایل های انتخابی شامل ویدیوی پس زمینه متحرک در بخش منوی اصلی بازی و ویدیو عوامل سازنده بازی می باشد.
حجم بازی از ۲۲٫۲گیگابایت به شروع از ۹٫۷گیگابایت کاسته شده است.
مدت زمان نصب حدود ۳۵دقیقه بر روی یک سیستم دارای CPU 8-threads و حدود ۶۰دقیقه بر روی یک سیستم CPU 4-threads و حدود ۱ساعت و ۴۰دقیقه بر روی یک سیستم دوهسته ای می باشد.
حجم مورد نیاز بعد از اتمام نصب بازی حداکثر ۲۸گیگابایت و در زمان نصب بازی حدودا ۳۰گیگابایت می باشد.
از کتابخانه ی XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
حداقل ۲گیگ فضای رم خالی برای نصب این ریپک لازم است.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *