نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Semblance برای کامپیوتر

دانلود بازی Semblance برای کامپیوتر

دانلود بازی

نودل

دانلود بازی Semblance برای کامپیوتر

در بازی Semblance شما می توانید زمین را به دلخواه خود تغییر دهید. بازی Semblance را می توان پلتفرمری خلاقانه دانست که در دنیایی مینیمال و بسیار زیبا روایت می شود. کسب میانگین نمره ۹ از برترین وبسایت های متا، نشان دهنده ی اهمیت و کیفیت بالای این عنوان است. دانلود بازی Semblance توسط استودیو Nyamakop توسعه داده شده و Good Shepherd Entertainment آن را منتشر کرده است. درواقع در این بازی، یک سئوال اساسی از شما پرسیده می شود: چه کار می کردید اگر می توانستید دنیای خود را به دلخواه خود تغییر دهید؟ دانلود بازی Semblance از ایده ی ایجاد یک پلتفرم در دنیایی پلتفرمر نشئت گرفته و آن را سرلوحه ی گیم پلی خود قرار داده است.

 

دنیایی را کاوش کنید که بر اساس نرمینگی و شکل پذیری بنا شده است و موجودیت “سختی” هرگز در آن لحاظ نگردیده است. گیم پلی بازی شامل سه دنیای متعدد است و هرکدام از آن ها به بررسی یک پیامد جدید از سیاره ای که می تواند تغییر کند می پردازد. شما باید این ویروس شفاف و عجیب و غریب را از بین ببرید. ویروسی که دنیای شما و گوهره ی آن را درگیر خود کرده و سیاهی را با خود آورده است. شما می توانید به راحتی با ضربه زدن به سطوح، مسیر خود را هموار کرده و تغییر دهید. باید تمامی المان های گیم پلی را با تغییرات هوشمندانه ی خود جا به جا کنید تا مشکلات پیش رو و معماهای آن را حل نمایید.

 

INFO

Semblance is an innovative platformer with deformable terrain, set in a beautiful minimalist world. It’s a game that asks, what if you could deform and reshape the world itself? Semblance takes the idea of a ‘platform’ in a platformer and turns it on its head. What if platforms were actually part of the gameplay, part of the way you solved problems?

سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 / 7
Processor: 2.0 GHz CPU (Dual Core recommended)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2700 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Additional Notes: For systems under the minimum requirements: although old machines will run the game they may cause considerable lag making progression through the game extremely difficult.

راهنمای نصب :

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل :

حجم فایل: 715 مگابایت
تاریخ انتشار: JUL-24-2018
منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال
قیمت: 9.99دلار
رمز : www.downloadha.com

لینک دانلود :

 

دانلود بازی Semblance-PLAZA با لینک مستقیم

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *