نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی کامپیوتر » دانلود بازی Settlement Survival

دانلود بازی Settlement Survival

دانلود بازی Settlement Survival

نودل

دانلود بازی Settlement Survival

دانلود بازی Settlement Survival برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

در بازی Settlement Survival وظیفه دارید که مردم خود را به محل اسکان جدید خودشان انتقال دهید. بازی شبیه‌ساز ساخت و ساز است و باید سرپناه خوبی را برای آن‌ها تامین کنید. مواد غذایی‌شان را تضمین کرده و در برابر تهدیدات طبیعت از آن‌ها محافظت کنید. کسب رفاه و شادی همراه با تحصیلات و اشتغال برای ساکنین این سرزمین لازم و ضروری خواهد بود و باید همه این کارها را به‌خوبی انجام دهید. می‌توانید ساکنین شهرهای دیگر را هم جذب کرده و تلاش کنید که چیدمان کارهای خود را بیشتر از قبل با برنامه‌ریزی کامل انجام دهید. در این بازی می‌توانید رودخانه‌ها و دریاچه‌ها را در وسط شهر خود برقرار کنید.

Settlement Survival PC-ElAmigos

دانلود بازی wow 5.4.8

می‌توانید از ابزارهایی برای شکل دادن به محل سکونت خود استفاده کرده و زیبایی را هم به آن هدیه دهید. باید مسکن ساخته و با استخدام شهردار، کنترل بخش‌های مختلف شهر خود را به آن‌ها بسپارید. شما می‌توانید جنایات را در شهر خود کنترل کرده و اجازه دهید که رشد اقتصادی خوبی در شهر شما برقرار شود. این رشد اقتصادی می‌تواند منابع شهر را کنترل کرده و اجازه دهد که مردم در آرامش کامل زندگی کنند. از شهروندان خود در برابر عوامل و بلایای زیست محیطی محافظت کرده و در صورت بروز مشکل، امکانات رفاهی لازم را برای جان گرفتن دوباره آن‌ها مدنظر داشته باشید.

در این بازی سوژه‌های جالب و منحصربه‌فردی وجود دارد که جلوه‌های خاصی به شهر شما اعطا می‌کند. می‌توانید مسیرهای توسعه را انتخاب کرده و آموزش، معدن سازی، ساخت و ساز، کشاورزی، تدارک و قابلیت‌های مختلف زندگی را در بازی Settlement Survival برای ساکنین خود فراهم کنید. بنابراین، بازی نقاط قوت متنوعی دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند شما را نجات دهد.

 

 

INFO

In this ‘Banished’ inspired city-builder, lead a group of survivors in their search for a new home. Manipulate the landscape, manage limited supplies, plant crops, hunt wildlife, gather resources, and develop trade routes to build a bustling and unique town.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7(64-Bit)

Processor: I3-2100-3GHZ 2 Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVDIA Geforce GTX-650 1GB

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10(64-Bit)

Processor: I5-4590 3.3GHZ 4 Core

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVDIA Geforce GTX-1050Ti 4GB

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *