نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » بازی سبک » دانلود بازی shift-2-unleashed برای pc

دانلود بازی shift-2-unleashed برای pc

shift-2-unleashed

نودل

دانلود بازی shift-2-unleashed برای pc

بازی Shift 2 Unleashed به عنوان هفدهمین نسخه از فرانچیز عظیم Need For Speed شناخته می شود. این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است. گفتنی است که بازی Shift 2 Unleashed شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی کرده است. همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا می تواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازی های این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده می شود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، می تواند وحشتناک باشد.

نمای واقعی تر

یک قدم جلوتر از نمای cockpit ( نمای داخل کابین ) بازی Shift ، نسخه دوم این نما را از چشم راننده و به صورت واقع گرایانه تر ارائه می کند. Jesse Abney در این رابطه می گوید “در نمای کلاه ایمنی ، موتور تخریب پذیری از فشار وارد بر دوربین اثر می پذیرد و همین عامل باعث می شود تا احساس کنید که این یک بازی نیست ، بلکه رانندگی واقعی است. پس ، هر چه سرعت خود را افزایش بدهید بلور بیشتری را مشاهده می کنید ، همین مات شدن صحنه باعث می شود تا فشار رانندگی در سرعت بالا را بهتر تجربه کنید و بازی را واقع گرایانه تر دریابید.

شاید این تفاوت به نظر بسیار کوچک و ساده باشد ، اما با نگاهی عمیق تر متوجه می شویم که انجام بازی به وسیله یک دید عادی و محدود به شیشه جلو اتومبیل ، بسیار متفاوت تر از حس واقعی رانندگی و یک دید طبیعی خواهد بود ، و این دو از نظر تاثیر روانی قابل قیاس نیستند. در ادامه ، با یک محدوده ی دید عریض تر روبرو خواهید بود و همچنین ، به دنبال این دید عریض ، شاهد چرخش های طبیعی سر راننده در سر پیچ ها خواهید بود. Abney در این رابطه اظهار دارد “نگاه دوربین کلاه ایمنی به طور اتوماتیک به گوشه ها خیره میشود.بنابراین ، این نگاه اتوماتیک ، خود به عنوان یک کمک در گیم پلی بازی محسوب میشود.”

تصادف واقعی تر

تمامی بازیهای شبیه ساز رانندگی ( به جز FM3 ) تخریب پذیری آن چنان خوبی را عرضه نمی داشتند و به شما اجازه نمی دادند که ماشین های گران قیمت و لایسنز شده را در پیست مسابقه نابود کنید ! اما Slighly Mad Studios در رابطه با تخریب پذیری ، چیزی فراتر از تصور شما را در بازی گنجانده است. سازندگان بازی در این رابطه می گویند “سال عرضه نسخه اول تخریب پذیری بازی ، یک تخریب پذیری ظاهری و محدود بود ، اما ما دست به کار شده ایم.” “این نسخه از بازی با تخریب پذیری بسیار هیجان انگیز و نزدیک به واقعیت همراه خواهد بود.

شما می توانید تخریب پذیری را در بازی Shift 2 Unleashed تجربه کنید ، لاستیک های اتومبیل خود را از جا بکنید ، میله های اتومبیل را نابود کنید و در نهایت ، ماشین خود را به طور کامل نابود کنید تا از روز مسابقه محروم شوید.اما تخریب پذیری بازی تنها به در آمدن لاستیک ها ختم نمی شود ، بلکه هر ضربه و خراش که از پیست مسابقه ( و یا ماشین های دیگر ) اثر گرفته بر روی بدنه اتومبیل شما به خوبی نمایان می شود.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *