نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود نرم افزار اجرای برنامه آندروید در ویندوز BlueStacks

دانلود نرم افزار اجرای برنامه آندروید در ویندوز BlueStacks

بلو استکس

نودل

دانلود نرم افزار اجرای برنامه آندروید در ویندوز BlueStacks

BlueStacks 3.56.76.1867

این روزها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه‌ای که هر کدام از سیستم عامل‌ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان آندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که آندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می‌کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی‌توان بر روی پردازنده‌های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین باید به نحوی سیستم عامل آندروید را شبیه سازی کرد. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه‌های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند.

برنامه ای عالی و کاربردی در زمینه ی اجرای برنامه های کاربردی، از جمله بازی های سیستم عامل آندروید در کامپیوترهای دسکتاپ، لپ تاپ ها و تبلت ها می باشد. این یک برنامه خاص که از یک فناوری به نام LayerCake استفاده می کند و محیطی مناسب را برای اجرای برنامه های کاربردی سیستم عامل آندروید بر روی کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز را فراهم می کند.

پس از نصب و راه اندازی بلواستکس بر روی ویندوز کامپیوتر شما ، امکان دانلود برنامه های اندروید بدون نیاز به استفاده از گوشی های هوشمند مبتنی بر آندروید برایتان ممکن می شود. از امکانات دیگر آن می توان به رابط کاربری ویندوز، اجرای برنامه های کاربردی آندروید در پنجره کوچک یا حالت تمام صفحه،پشتیبانی از ۱۲ زبان و… اشاره نمود.

نرم افزار BlueStacks پلت فرمی است که به شما امکان اجرای برنامه های کاربردی، از جمله بازی ها، سیستم عامل آندروید را در کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ ها و تبلت را می دهد. این یک برنامه خاص از یک تکنیک به نام کیک لایه استفاده میکند، و یک محیط مناسب را برای اجرای ARM-برنامه های کاربردی سیستم عامل آندروید بر روی کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز را فراهم می کند .
پس از نصب BlueStacks بر روی ویندوزکامپیوتر ، می توانید به طور مستقیم از برنامه نرم افزار های اندروید خود و بدون نیاز به استفاده از گوشی های هوشمند مبتنی بر آندروید ،را دانلود کنید . همچنین این برنامه به شما امکان اجرای برنامه های کاربردی آندروید را در حالت پنجره یا تمام صفحه را می دهد و به بیش از ۱۲ زبان ترجمه شده است.

 

ویژگی ها:

اجرای برنامه های آندروید بر روی ویندوز.
امکان حرکت دادن برنامه های کاربردی از دستگاه های آندروید به کامپیوتر .
راه اندازی برنامه های کاربردی سیستم عامل آندروید بر روی صفحه نمایش کامل با حداکثر سرعت .
همگام سازی تلفن آندروید خود با PC خود از طریق بلواستکس Cloud Connect
توانایی تنظیم تعداد نامحدودی از برنامه های کاربردی.
توانایی پخش بازی های ۳D (با حافظه پنهان).
همگام سازی با دستگاه اندرویدتان برای برقراری تماس، ارسال SMS، عکس برداری و خیلی بیشتر.
امکان روت کردن
دارای یک درایو مجازی، مانند یک کارت SD، داده ها

 

رمز فایل : www.sarvdl.com

حجم : ۲۸۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

 

نودل

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. خرید کتاب
    در تاریخ 1397\/01\/18 :

    ممنون که سرعت سایتتون بالاست برای این تو خیلی از سایتا رفتم ولی سرعت سایتشون بد بود خداروشکر که راحت چیزی که میخواستم پیدا کردم

  2. حمید رضا
    در تاریخ 1397\/03\/05 :

    مرسی از وب سایت بسیار خوبتون دوست عزیز به امید موفقیت های بیشتر
    پله گرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *