Categories: کامپیوتر

دانلود نرم افزار برنامه نویسی پایتون JetBrains PyCharm Professional v2017.3.3 Build 173.4301

دانلود نرم افزار برنامه نویسی پایتون

JetBrains PyCharm Professional v2017.3.3 Build 173.4301

پایتون (Python)، که البته گاهی به اشتباه پیتون تلفظ می شود، یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم ‏ در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفه ی ایجاد آن تاکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلوک‌های مختلف کد است. پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانه ی پویا استفاده می‌کند. این زبان از زبان‌های برنامه نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شی‌گرا است که در ویژگی‌ها با زبان های تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.


نرم افزار JetBrains PyCharm Professional از شرکت JetBrains یک IDE برنامه نویسی زبان Python بسیار قدرتمند است که با ابزار فوق حرفه ای خود مدیریت پروژه ها و برنامه نویسی به زبان پایتون را آسان و سریع می کند.

زبان پایتون که یک زبان شی گرا و سطح بالا است و خود یک Compiler (مفسر) است توسط Guido van Rossum هلندی در سال ۱۹۹۱ ابداع شد. برنامه PyCharm باعث کدنویسی سریع تر و دقت بالاتر و برنامه نویسی هوشمند به زبان Python می شود. توسط مفسر هوشمند آن، کدنویسی شما به صورت آنی آنالیز می شود و خطاهای برنامه نویسی و خطای در حال اجرا گرفته می شود و توسط ادیتور هوشمند و پیشرفته خود، شما را برای کدنویسی تمیزتر و کمتر راهنمایی می کند. PyCharm در واقع یک ناوبر پروژه کامل است که می توانید فایل های پروژه را به آن معرفی کرده و بین تمامی فایل های پروژه به زبان پایتون نوشته شده جستجو کنید، بین متغیرهای مختلف در فایل های مختلف پل بزنید و تغییر لحظه ای ایجاد کنید. این IDE همچنین از Google App Engine نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید برنامه های به زبان پایتون خود را با آن در گوگل اپز منتشر کنید.

 

 

دانلود :
در صورت مشکل با ما در ارتباط باشيد:
انتشار : ۲۰۱۷
حجم :۲۲۵ مگابایت
منبع : سرو دانلود
پسورد در صورت نياز : www.sarvdl.com
سرو دانلود

سرو دانلود مرجع فیلم سانسور شده، عکس بازیگران و موزیک های ناب زیبا می باشد امید داریم از سایت ما لذت ببرید

Share
Published by
سرو دانلود
Tags: jetbrains pycharm professionaljetbrains pycharm professional 4jetbrains pycharm professional 4.0.5jetbrains pycharm professional 4.5.4jetbrains pycharm professional crackjetbrains pycharm professional editionjetbrains pycharm professional edition 5.0 build 143.589jetbrains pycharm professional fulljetbrains pycharm professional keyjetbrains pycharm professional v5.0 build 143.589آموزش نرم افزار پایتونبرنامه نویسی پایتونبرنامه نویسی پایتون با qtبرنامه نویسی پایتون برای اندرویدبرنامه نویسی پایتون دانلودبرنامه نویسی پایتون در آباکوسبرنامه نویسی پایتون در اوبونتوبرنامه نویسی پایتون در جی ای اسبرنامه نویسی پایتون در رزبری پایبرنامه نویسی پایتون در لینوکسبرنامه نویسی پایتون در ویندوزپایتونپایتون برای اندرویدپایتون جادیپایتون دانلودپایتون در لینوکسپایتون فرادرسپایتون یا phpپایتون یا جاواپایتون یا سی شارپپایتوناندانلود پایتوندانلود پایتون 2دانلود پایتون 2.7دانلود پایتون 3.2دانلود پایتون 3.4دانلود پایتون 3.5دانلود پایتون 3.6دانلود پایتون برای اندرویددانلود پایتون برای لینوکسدانلود پایتون جادیدانلود نرم افزار پایتون 2.7نرم افزار پایتوننرم افزار پایتون اندرویدنرم افزار پایتون برای اندرویدنرم افزار پایتون برای سیمبیاننرم افزار پایتون برای لینوکسنرم افزار پایتون برای مکنرم افزار پایتون برای موبایلنرم افزار پایتون چیست

Recent Posts

لایسنس رایگان نود 32

لایسنس رایگان نود 32 دریافت سی دی کی رایگان نود 32 آپدیت شده در 12:37…

1 روز ago

آشپزی خانگی کره ای قسمت 3

آشپزی خانگی کره ای قسمت 3 آشپزی خانگی قسمت سوم روال روزانه تمیز کردن اتاقم…

1 روز ago

آشپزی رستورانی قسمت 125

آشپزی رستورانی قسمت 125 غذاهای رستورانی قسمت 125 رستوران مرغ معروف در اینچئون در این…

1 روز ago

آشپزی رستورانی قسمت 124

آشپزی رستورانی قسمت 124 غذاهای رستورانی قسمت 124 آب نبات سیب در این بخش از…

1 روز ago

آشپزی رستورانی قسمت 123

آشپزی رستورانی قسمت 123 غذاهای رستورانی قسمت 123 ساندویچ هات داگ خاص به سبک آمریکایی…

1 روز ago

آشپزی رستورانی قسمت 122

آشپزی رستورانی قسمت 122 غذاهای رستورانی قسمت 122 بشقاب غذا غول پیکر در این بخش…

1 روز ago