نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود نرم افزار دانلود از تورنت UTorrent Pro

دانلود نرم افزار دانلود از تورنت UTorrent Pro

دانلود از تورنت

نودل

دانلود نرم افزار دانلود از تورنت UTorrent Pro

µTorrent Pro 3.5.3 Build 44358

µTorrent Pro 3.5.3 Build 44358 اگر اهل دانلود کردن باشید احتمالا نام تورنت به گوشتان خورده است. تورنت یک شبکه برای اشتراگ گذاری فایل میان چندین رایانه می باشد که بوسیله نرم افزار های خاص انجام میشود.هم اکنون در میهن دانلود  قصد معرفی یکی از بهترین برنامه جهت دریافت فایلهای تورنت را داریم. µTorrent ،نام نرم افزاری هست که بوسیله ی آن میتوانید فایل های تورنت را با سرعت هرچه تمام تر و با ترافیک کمتر دریافت نمایید.این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید.

نرم افزار μTorrent نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با  BitComet)  که با ترکیب آنها میتوانید بهترین تجربه دانلود در زمینه فایلهای تورنت را بدست آورید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار :
امکان دانلود همزمان چندین فایل
دانلود فایل با حداکثر سرعت ممکن
امکان برنامه ریزی جهت دانلود فایلها
پشتیبانی از تمامی پروتکل ها
امکان Pause و Resume دانلود ها
قطعه قطعه سازی فایل دانلودی جهت افزایش سرعت
امکان تغیر پوسته برنامه
محیط کاربری ساده و زیبا
رایگان و بدون محدودیت در استفاده
و …

 

اطلاعات فایل:

حجم فایل: ۲.۴۳ مگابایت

شرکت سازنده: Ludvig Strigeus

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶

منبع: سرو دانلود

پسورد : www.sarvdl.com

 

دانلود با لینک مستقیم

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *