Categories: کامپیوتر

دانلود نرم افزار شبیه سازی وب سرور زمپ – XAMPP 7.2.0 Win/macOS/Linux

دانلود نرم افزار شبیه سازی وب سرور زمپ – XAMPP 7.2.0

Win/macOS/Linux

دانلود XAMPP یک ابزار کاربردی و بسیار مفید برای برنامه نویسان PHP می باشد. شما توسط این برنامه می توانید برنامه ها و نرم افزار های تولید شده را در کامپیوتر خود تست نمایید و با لوکال کردن کامپیوتر خود امکان اجرا و یکپارچه سازی برنامه های مختلفی همچون PHP و MySQL را داشته باشید. این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار مناسبی برای این منظور می باشد. XAMPP توسعه دهندگان را با روش آسان و راحت برای آزمایش صفحات وب بدون دسترسی به اینترنت فراهم می کند. همچنین شامل جدیدترین نسخه های Mercury و Tomcat می باشد.

با دانلود XAMPP شما می توانید پایگاه های MySQL و SQLite را مدیریت کنید و با استفاده از FileZilla FTP Server می توانید برای خود ریموت هاست ایجاد کنید. این نرم افزار برای مدیریت سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مفید می باشد. تمام سرویس ها در این نرم افزار به صورت پیش فرض غیر فعال می باشد و شما باید تمام سرویس هایی را که می خواهید، به صورت دستی فعال کنید و همزمان آن ها را اداره کنید. در تنظیمات سرویس، شما می توانید کنترل پنل XAMPP را به عنوان سرویس اجرا کنید و ماژول های خاصی را در هنگام راه اندازی فعال کنید. علاوه بر این، می توانید یک حساب کاربری و رمز عبور برای دسترسی امن ایجاد کنید.

دانلود XAMPP به‌ عنوان یک ابزار جهت توسعه طراحی شده‌ است تا به طراحان سایت و برنامه نویسان اجازه آزمایش کارهایشان را روی کامپیوتر خودشان بدهد اما در واقعیت بعضی مواقع از نرم افزار XAMPP برای سرویس دهی صفحات وب روی اینترنت هم استفاده می‌شود. این نرم افزار همچنین پشتیبانی خوبی برای درست کردن و ویرایش کردن پایگاه های داده در MySQL و SQLite و غیره ارائه می دهد. شما می‌ توانید جداول جدید ایجاد کنید، رکورد ها را اضافه، حذف یا بروزرسانی کنید.

اطلاعات فایل:

  • حجم فایل: متغیر بنا به نسخه مورد نظر!

  • تاریخ انتشار: DEC-27-2017

  • منبع: دانلود ها

  • پسورد:www.downloadha.com

لینک دانلود:

 

سرو دانلود

سرو دانلود مرجع فیلم سانسور شده، عکس بازیگران و موزیک های ناب زیبا می باشد امید داریم از سایت ما لذت ببرید

Share
Published by
سرو دانلود
Tags: wampserver دانلودآموزش نرم افزار xamppآموزش نرم افزار زمپآموزش نرم افزار زمپ سروراشنایی با نرم افزار زمپدانلود XAMPPدانلود xampp 1.7.3دانلود xampp 1.7.4دانلود xampp 1.8.1دانلود xampp 5.4دانلود xampp 64 بیتیدانلود xampp برای لینوکسدانلود xampp برای ویندوز 64 بیتیدانلود xampp برای ویندوز xpدانلود رایگان نرم افزار زمپدانلود زمپدانلود زمپ 1.7.3دانلود زمپ 32 بیتیدانلود زمپ 5.4دانلود زمپ 64 بیتیدانلود زمپ برای مکدانلود زمپ برای ویندوز 64 بیتیدانلود زمپ جدیددانلود زمپ سروردانلود زمپ سرور 64 بیتیدانلود نرم افزار wampserverدانلود نرم افزار xamppدانلود نرم افزار xampp 1.7.3دانلود نرم افزار xampp 1.7.7دانلود نرم افزار xampp 1.8.1دانلود نرم افزار xampp 32 bitدانلود نرم افزار xampp 5.4دانلود نرم افزار xampp 64 bitدانلود نرم افزار xampp control panelدانلود نرم افزار xampp برای ویندوزدانلود نرم افزار xampp برای ویندوز 7دانلود نرم افزار زمپدانلود نرم افزار زمپ 64بیتیدانلود نرم افزار زمپ با لینک مستقیمدانلود نرم افزار زمپ برای ویندوز 8دانلود نرم افزار زمپ برای ویندوز 8.1زمپ 1.8.1زمپ چیست؟زمپ دانلودزمپ سرورزمپ سرور دانلودزمپ مشکلزمپ و وردپرسزمپ وردپرسزمپ ویکی پدیازمپ یا ومپکار با نرم افزار زمپنرم افزار wamp یا xamppنرم افزار xamppنرم افزار xampp serverنرم افزار xampp چیستنرم افزار زمپ

Recent Posts

آشپزی رستورانی قسمت 123

آشپزی رستورانی قسمت 123 غذاهای رستورانی قسمت 123 ساندویچ هات داگ خاص به سبک آمریکایی…

3 دقیقه ago

آشپزی رستورانی قسمت 122

آشپزی رستورانی قسمت 122 غذاهای رستورانی قسمت 122 بشقاب غذا غول پیکر در این بخش…

7 دقیقه ago

آشپزی رستورانی قسمت 121

آشپزی رستورانی قسمت 121 غذاهای رستورانی قسمت 121 کیک برنجی ژاپنی در این بخش از…

12 دقیقه ago

غذاهای خیابانی قسمت 85

غذاهای خیابانی قسمت 85 قسمت 85 آشپزی خیابانی پاستا اصل آلمانی با پنیر فراوان در…

19 دقیقه ago

کارخانه غذای کره ای قسمت 1

کارخانه غذای کره ای قسمت 1 غذای آماده کره ای قسمت 1 فرآیند ساخت هات…

31 دقیقه ago

آشپزی رستورانی قسمت 120

آشپزی رستورانی قسمت 120 غذاهای رستورانی قسمت 120 فست فود باکیفیت در این بخش از…

2 روز ago