نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم ها MAGIX Video Pro

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم ها MAGIX Video Pro

ویرایش حرفه ای فیلم

نودل

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم ها MAGIX Video Pro

دانلود MAGIX Video Pro X9 15.0.5.211 – نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم ها

دانلود MAGIX Video Pro با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با نرم افزار بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم ها MAGIX Video Pro که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند.

دانلود MAGIX Video Pro تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و … در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده آسان تر کاربر در نرم افزار تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک سیستم رایانه ای اشغال می سازد.

دانلود MAGIX Video Pro با استفاده از جدیدترین متدها  نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد.

سیستم مورد نیاز:

Processor : Dual core processor with 2.4 GHz
RAM : 2 GB
Graphics card : Minimum screen resolution 1280 x 1024
Hard drive space : 2 GB for minimum installation
Optical drive : DVD drive (only for installation of the box version)

نودل

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. حسینی
    در تاریخ 1396\/11\/16 :

    با این نرم افزار میشه سانسور انجام داد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *