نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود ویندوز ۱۰ کریترز آپدیت – Windows 10 Creators Update

دانلود ویندوز ۱۰ کریترز آپدیت – Windows 10 Creators Update

Windows 10

نودل

دانلود ویندوز ۱۰ کریترز آپدیت – Windows 10 Creators Update

آپدیت نسخه رداستون ۲ دانلود ویندوز ۱۰ که با نام Creators Update Redstone 2 شناخته می شود عرضه شد. ورژن ویندوز به v1703 ارتقا پیدا کرده و بیلد نهایی ۱۵۰۶۳٫۶۰۸ برای آپدیت سپتامبر ۲۰۱۷ این نسخه از ویندوز در نظر گرفته شده است. شما هم اکنون می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم پر سرعت از وبسایت دانلودها این نسخه را دریافت کنید. ویندوز ۱۰ رداستون آپدیت عظیم سالیانه مایکروسافت می باشد که از سال پیش عرضه آن وعده داده شده بود. یکی از این امکانات جدید قابلیت اضافه کردن امکانات جدید به مرورگر اِج توسط توسعه دهندگان خواهد بود،‌این فرآیند در حال حاضر برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس وجود دارد. خودِ شرکت مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود که سال دیگر این ویژگی را در اج تعبیه خواهد کرد.

ویژگی دیگر دانلود ویندوز ۱۰ امکان انتقال بین دستگاه‌های ویندوزی در حین کار است، کاربران اپل این ویژگی را با نام Continuity میشناسند. با قابلیت Continuity‌ کاربران قادر هستند کاری مانند مرور اینترنت را با مرورگر خود بر روی کامپیوتر مک انجام دهند و گشت و گذار در اینترنت را با آیفون ادامه دهند. از ویژگی‌های مهم بروزرسانی رد استون می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها در مایکروسافت اج٬ شخصی سازی بیشتر در رابط کاربری و کاشی‌های Modern UI ٬ ویژگی‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت٬ پشتیبانی از نصب برنامه‌های کلاسیک از طریق استور و … اشاره کرد.

در دانلود ویندوز ۱۰ به طور معمول بروزرسانی خودکار فعال است و امکانات زیادی در خصوص کنترل و برنامه ریزی آن در بخش تنظیمات موجود نیست. کاربران گاهی در جاهایی که از اینترنت‌های دارای محدودیت حجمی استفاده می‌کنند و یا شرکت‌هایی که ممکن است عملیات بروزرسانی اتوماتیک بر روی کامپیوترهای آنها امکان ایجاد مشکل یا ناهماهنگی با برنامه‌های موجود را دارد، نیاز به خاموش کردن و یا محدود کردن عملیات به روزرسانی خودکار دارند. هرچند بروزرسانی خودکار ویژگی مثبت و مهمی است ولی در مواردی مانند موارد ذکر شده نیاز به کنترل آن وجود دارد.

 

به طور کلی سه راه برای کنترل این عملیات وجود دارد. راه اول معرفی کردن اتصال اینترنت به عنوان metered است. این کار به آن معنا است که این اتصال دارای محدودیت حجمی است و دانلود بروزرسانی‌ها در این حالت متوقف خواهند شد. راهکار دوم خاموش کردن بروزرسانی خودکار از طریق Group Policy است. امکان استفاده از این ویژگی در نسخه‌های pro موجود است. سومین راه غیرفعال کردن آپدیت با ساختن کلید رجیستری است. البته لازم است ذکر شود راه کارهایی که مانند خاموش کردن سرویس Automatic Update در سایت‌ها پیشنهاد می‌شوند، می‌توانند بروزرسانی را متوقف کنند ولی مشکلات گوناگونی مانند، عدم امکان استفاده از Store مایکروسافت، عدم امکان نصب ضمیمه‌های آفیس و عدم امکان نصب دات نت را ایجاد می‌کنند.

 

لیست ویندوزهای قرار گرفته در Windows 10 Redstone 2 build 15063.608 دانلود ویندوز ۱۰:

* Windows 10 Home – – – – STD / KMS

* Windows 10 Pro- – – – – STD / KMS

* Windows 10 Education- – STD / KMS

* Windows 10 Enterprise – STD / KMS

 

لیست فایل های ISO برای Windows 10 X64 RS2 8in1 Build 15063.608 v1703 RS2 ENU SEP 2017 ویندوز:


* ۱۵۰۶۳٫۰٫۱۷۰۳۱۷-۱۸۳۴٫RS2_RELEASE_CLIENTCOMBINEDSL_OEMRET_X64FRE_EN-US
* ۱۵۰۶۳٫۰٫۱۷۰۳۱۷-۱۸۳۴٫RS2_RELEASE_CLIENTENTERPRISE_VOL_X64FRE_EN-US

 

 

دانـــــــلود:
در صورت مشکل با ما در ارتباط باشيد:
منبع : دانلود ها
حجم فایل: ۶.۱گیگابایت
پسورد در صورت نياز : www.downloadha.com

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *