دانلود FDM

دانلود Free Download Manager

نرم افزار فری دانلود منیجر

Free Download Manager 6.18.0.4888 نرم افزاری قدرتمند و آسان برای دانلود فایل از صفحات وب میباشد, سرعت فوق العاده زیاد و مدیریت تمامی فایل های دانلود از امکانات بخصوص این نرم افزار است. علاوه بر این FDM از امنیت صد در صدی برخوردار است و دارای مجوز GPL میباشد. نرم افزار فری دانلود منیجر اجازه دانلود از هر سرور و صفحات وبی را به شما میدهد که از طریق هر پروتکلی از جمله HTTP,HTTPS,FTP قابل دانلود می باشد.

Free Download Manager قابلیت این را دارد که شما دانلود های خود را به صورت وقفه ای انجام دهید با قابلیت رزیوم نرم افزار این امکان به خوبی در اختیاراتان خوهد بود تا هر موقع که خواستید فایل ها را دانلود کنید و می توانید دانلود را از جایی که توقف شده ادامه دهید. همچنین این امکان نیز وجود خواهد داشت که اگر ارتباط با سروری قطع شد دانلود را از سرگیری کنید, با نرم افزار فری دانلود منیجر شما می توانید در وقت و پول خود صرفه جویی کنید. اگر فایل حجیمی دارید این نرم افزار آن را تکه تکه می کند تا در پارت های مختلف کم حجم به دانلود انها بپردازید که در ان صورت فایل سالم تر خواهید بود.

 

نرم افزار FDM سرعت دانلود شما را تا ۶۰۰ درصد سریع تر انجام می دهد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به: یکپارچگی با اپرا و اینترنت اکسپلورر, زمانبندی قدرتمند, هماهنگی با انتی ویروس, تنظیمات سرعت دانلود, دانلود کامل وبسایتها و پشتیبانی از FTP و HTTP و بیت تورنت اشاره کرد.

ویژگی ها

– پشتیبانی از بیت تورنت

– تعریف مدیر و محدودیت های استفاده

– توانایی دانلود فلش ویدئو

– قابلیت دانلود از یوتیوب

– دارای نسخه پرتابل

– نمایش پیش نمایش فایل های صوتی و تصویری

– افزایش سرعت دانلود

– با قابیلت ادامه دانلود(Resume)

– با قابلیت زمانبندی و مدیریت دانلودها

– قابلیت تنظیم سرعت و ترافیک دانلود

– دارای قابلیت دانلود صفحات وب و یا حتی کل وبسایت با ابزار HTML Spider

– قابلیت دانلود همزمان چندین فایل

– دانلود فایل های پستی با مشتقات جزئی

– شناسایی نرم افزارهای جاسوسی و لینک های تبلیغاتی مزاحم

– پشتیبانی از چند زبان

– پشتیبانی از ویندوز های Windows XP, Server 2003, Vista, Server 2008, Windows 7, Server 2012, Windows 8 – ۳۲-bit & 64-bit

– و بسیاری از ویژگی های دیگر

تغییرات در نسخه جدید:

–  پشتیبانی از یونیکد

–  دانلود از یوتیوب از طریق پردازش

–  رفع باگهای جزیی نرم افزار

سرو دانلود

سرو دانلود مرجع فیلم سانسور شده، عکس بازیگران و موزیک های ناب زیبا می باشد امید داریم از سایت ما لذت ببرید

Share
Published by
سرو دانلود
Tags: free download managerfree download manager 5free download manager chromefree download manager filehippofree download manager firefoxfree download manager for androidfree download manager for macfree download manager for windows 7free download manager portablefree download manager reviewدانلود free download managerدانلود free download manager 2012دانلود free download manager 3.8دانلود free download manager portableدانلود free download manager برای اندرویددانلود free download manager فارسیدانلود رایگان download managerدانلود رایگان download manager با لینک مستقیمدانلود رایگان download manager جدیددانلود رایگان download manager کرک شدهمدیریت دانلودمدیریت دانلود idmمدیریت دانلود اندرویدمدیریت دانلود اندروید کجاستمدیریت دانلود برای اندرویدمدیریت دانلود برای کامپیوترمدیریت دانلود را فعال کنیدمدیریت دانلود رایگانمدیریت دانلود سامسونگ کجاستمدیریت دانلود گوشی سامسونگ کجاستنرم افزار مديريت دانلودنرم افزار مدیریت دانلودنرم افزار مدیریت دانلود flashgetنرم افزار مدیریت دانلود idmنرم افزار مدیریت دانلود idm برای اندرویدنرم افزار مدیریت دانلود اندرویدنرم افزار مدیریت دانلود برای اندرویدنرم افزار مدیریت دانلود برای کامپیوترنرم افزار مدیریت دانلود رایگاننرم افزار مدیریت دانلود فارسی

Recent Posts

لایسنس رایگان نود 32

لایسنس رایگان نود 32 دریافت سی دی کی رایگان نود 32 آپدیت شده در 12:37…

5 روز ago

آشپزی خانگی کره ای قسمت 3

آشپزی خانگی کره ای قسمت 3 آشپزی خانگی قسمت سوم روال روزانه تمیز کردن اتاقم…

5 روز ago

آشپزی رستورانی قسمت 125

آشپزی رستورانی قسمت 125 غذاهای رستورانی قسمت 125 رستوران مرغ معروف در اینچئون در این…

5 روز ago

آشپزی رستورانی قسمت 124

آشپزی رستورانی قسمت 124 غذاهای رستورانی قسمت 124 آب نبات سیب در این بخش از…

5 روز ago

آشپزی رستورانی قسمت 123

آشپزی رستورانی قسمت 123 غذاهای رستورانی قسمت 123 ساندویچ هات داگ خاص به سبک آمریکایی…

5 روز ago

آشپزی رستورانی قسمت 122

آشپزی رستورانی قسمت 122 غذاهای رستورانی قسمت 122 بشقاب غذا غول پیکر در این بخش…

5 روز ago