نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود GoLand 2018.2.2 نرم افزار محیط توسعه برنامه نویسی Go

دانلود GoLand 2018.2.2 نرم افزار محیط توسعه برنامه نویسی Go

برنامه نویسی GoLand

نودل

دانلود GoLand 2018.2.2 نرم افزار محیط توسعه برنامه نویسی Go

نرم افزار GoLand 2018 یک IDE تجاری می باشد که هدف آن ارائه یک محیط ارگونومیک به منظور توسعه Go است. کاربران این برنامه می توانند از پلتفرم جیدد این برنامه استفاده کرده و به همراه کدگذاری های مخصوص Go، کار ادغام زبان های خاص با Go را صورت دهند. این برنامه دارای ویژگی های بسیار در نسخه جدید خودش می باشد که فراهم کردن ابزارهای جدید و پیشرفته برای توسعه این زبان را بسیار آسان تر کرده است.

با دانلود GoLand می توانید ابزارهای خاص را باهم ادغام کرده و گسترش پلتفرم جدید را در اختیار داشته باشید. نرم افزار کدگذاری را برای کاربرانش بسیار آسان تر کرده است. اکشن ها بسیار مفهومی تر شده اند و مقادیر پیش فرض نیز جای خود را در دل کدگذاری ها باز کرده اند. این موضوع می توانید بازرسی بهتری را به منظور اشکال یابی سریع تر در بین کدها ایجاد کند.

مقادیر در داخل برنامه با حالت دهی بهتری قرار گرفته اند و طوری در اختیار برنامه نویس قرار گرفته اند تا بتواند از مدل های آماده نیز استفاده کرده و بتواند مقادیر را در حالت پویا مشاهده کند. قطعا وجود چنین برنامه ای، تولید برنامه ها را آسان تر کرده و باعث می شود که دید بهتری نسبت به کلیت برنامه ها داشته باشیم.

ویژگی های کلیدی نرم افزار GoLand:

  • دارای حرکت های بازسازی
  • تکمیل ویژگی های نادیده گرفته شده
  • تکمیل مقادیر پیش فرض
  • تکمیل پوست فیکس های جدید
  • اکشن های مفهومی بیشتر
  • بازرسی بهتر
  • ورود خودکار فرمت ها
  • بهینه سازی فرمت های ورودی
  • سندسازی سریع
  • قابلیت های اشکال زدایی بهتر
  • ادغام های Dep
  • امکان اجرای چندین فایل

INFO

GoLand is a new commercial IDE by JetBrains aimed at providing an ergonomic environment for Go development.The new IDE extends the IntelliJ platform with the coding assistance and tool integrations specific for the Go language.

Features:
Move refactoring
Negate completion
Default value completion
New Postfix completion
More intention actions
Better inspections
Auto-format on Enter
Optimize imports on the fly
Reworked quick documentation popup
Scratch File improvements
Better debugger capabilities
Dep integration
Better test runner
Running multiple files

سیستم مورد نیاز

OS: Microsoft Windows 10/8/7/Vista/2003/XP (incl.64-bit)

CPU: Intel Pentium III/800 MHz or higher (or compatible)

RAM: 2 GB RAM minimum/ 4 GB RAM recommended

GPU: 1024×768 minimum screen resolution

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه 2018:

روش اول) استفاده از فعال ساز DVT:

1) ابتدا نرم افزار را نصب کنید. پس از اتمام نصب، حتما نرم افزار را یک بار اجرا نمایید. وقتی به صفحه ی فعال سازی رسیدید، بر روی Exit کلیک کرده و خارج شوید.

2) فایل کیجن را اجرا کنید. برای اجرای کیجن، نیاز به پیش نیاز Java SE Runtime دارید. از محیط کیجن، نرم افزار مورد نظر خود مثلا Phpstorm را انتخاب کنید. بر روی Register & Generate KeyFile کلیک کنید. محل ذخیره سازی را هر آدرسی که تمایل دارید انتخاب کنید.

3) حال به آدرس ذیل مراجعه نمایید و فایلی که در گام دوم تولید کرده اید را در این محل کپی نمایید:

<SYSTEM DRIVE> / Users / <USER ACCOUNT NAME> / .<PRODUCT><VERSION> / config

 

توجه داشته باشید که عبارت .ProductVersion مثلا برای نرم افزار Phpstorm به صورت .PhpStorm2018.1 (نقطه سپس PhpStorm2018.1) می باشد. پس از ورود به این پوشه، به داخل پوشه config رفته و فایل تولید شده (مثلا برای نرم افزار PhpStorm به صورت phpstorm.key می باشد) را در این پوشه قرار دهید.

4) نرم افزار را اجرا کنید.

——————————–

روش دوم) استفاده از فعال ساز Rover12421:

1) وارد پوشه Patch شده و محتوای درون آن را در محل نصب نرم افزار خود کپی کنید. مثلا نرم افزار در C:/Downloadha نصب شده است. آدرس فایل اینگونه خواهد شد:

C:/Downloadha/lcs-server.jar

2) وارد محل نصب نرم افزار شوید و در پوشه bin به دنبال فایل هایی بگردید که با پسوند .vmoptions می باشند. معمولا دو فایل هستند که نشان دهنده ی فایل های اجرایی 32بیتی و 64بیتی خواهند بود. بنابه سیستم عامل خود و روشی که می خواهید نرم افزار را اجرا کنید، یکی از آن ها را انتخاب کنید و با یک ویرایشگر متن (مثل Notepad یا Notepad++) اجرا کنید.

3) یک خط جدید در انتهای نرم افزار اضافه کنید و دستور زیر را بزنید:

-javaagent:path-to-lcs-server.jar-file

دقت کنید که به جای عبارت path-to-lcs-server.jar-file باید آدرس فایل فعال ساز را بدهید که در گام 1 انجام داده اید. برای این مورد، بدین صورت می شود:

-javaagent:C:/Downloadha/lcs-server.jar

4) نرم افزار را اجرا کنید. از شما درخواست سریال می کند. به زبانه ی Activation Code مراجعه کنید. حال محتوای درون فایل KEY.txt را درون باکس مربوطه کپی کنید. بر روی OK کلیک کنید تا نرم افزار اجرا شود. هم چنین دقت داشته باشید که الزامی به استفاده از محتوای درون فایل KEY.txt نیست. بله می توانید با هر عبارت دلخواه مثلا I Love Downloadha نیز نرم افزار را فعال کنید. اما KEY.txt شامل محتوای پیشنهادی کرکر می باشد.

——————————

آموزش نصب نسخه های قدیمی:

1) پس از اتمام نصب مطمئن شوید که نرم افزار در حال اجرا نمی باشد و اتصال شما از اینترنت قطع است.

2) به فولدر Crack در فایل دانلودی خود مراجعه کنید. تعداد بسیار زیادی فایل وجود دارد. هر کدام برای فعال سازی یک سیستم عامل جداگانه می باشد. برای فعال سازی نسخه ویندوز، شما باید از دو فایل اجرایی با پسوند exe استفاده کنید که شامل دو فایل زیر می شود:

dvt-jb_licsrv.amd64.exe

dvt-jb_licsrv.386.exe

برای سیستم های 64بیتی از amd64 استفاده کنید و برای سیستم های 32بیتی از 386. بنا به سیستم عامل خود یکی از فایل های اجرایی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. پس از چندثانیه به شما سرور اعلام می شود.

3) حال نرم افزار را اجرا کنید. از شما درخواست فعال سازی می شود. گزینه آخر یعنی “License Server” را انتخاب کنید. حال آدرس سرور مورد نظر خود را عبارت “http://127.0.0.1:1017” قرار دهید و اجازه دهید نرم افزار فعال سازی شود.

4) پس از شروع نرم افزار، دقت داشته باشید که تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود قراردهید تا از غیرفعال شدن لایسنس شما جلوگیری شود.

 

اطلاعات فایل :

حجم فایل: 199 مگابایت
شرکت سازنده:
تاریخ انتشار: AUG-27-2018
منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال
قیمت: 199 دلار
رمز : www.downloadha.com

لینک دانلود :

دانلود نسخه ویندوز با حجم 199 مگابایت

دانلود نسخه سیستم عامل مک با حجم 209 مگابایت

دانلود نسخه سیستم عامل لینوکس با حجم 219 مگابایت

———

دانلود فعال ساز DVT به صورت جداگانه – پیشنهادی دانلودها

دانلود فعال ساز Rover12421 نسخه جدید آگوست 2018 به صورت جداگانه

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *