نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سرگرمی » آیا می دانستید » راز زیبایی 23 مدل معروف

راز زیبایی 23 مدل معروف

راز زیبایی 23 مدل معروف

نودل

راز زیبایی 23 مدل معروف

راز زیبایی مدلینگ‌های معروف

حتما شنیده‌اید که هر زمان صحبت از زیبایی پوست باشد نام مدل‌های زیبا در دنیا برده می‌شود و آن‌ها را مثال می‌زنند، اما همه می‌توانند پوست سالم و زیبا داشته باشند.

هنگامی که صحبت از زیبایی می‌شود، هیچ کس به غیر از مدل‌های زیبایی نمی‌تواند در این باره صحبت کند. زیبایی در بین مدل‌ها شبیه یک بیزنس و تجارت شده است و مهمتر از همه اینکه این افراد میکاپ آرتیست‌های بسیار هنرمند دارند که بهترین حالت صورت آن‌ها را ارائه می‌دهند.

 

جی جی حدید

جی جی حدید

 

این مدل مشهور از دوران دبیرستان همیشه روتین مراقبت از پوست داشته و روتین مراقبتی اش را خیلی پیچیده نمی کند. او عقیده دارد که پوست شما به مراقبت نیاز دارد و همیشه باید آن را تمیز نگه دارید.

جی جی حدید می گوید که مادرش همیشه به او یاد داده که روی جوش های خود خمیر دندان قرار دهد، به همین خاطر او روی جوش های صورت خود خمیر دندان می گذارد تا آن ها کاملا خشک شوند. او برای حفظ زیبایی اندام خود از یک رژیم غذایی سالم و ورزشی مناسب استفاده می کند.

کوکو روکا

کوکو روکا

 

این مدل مشهور می گوید بهترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که شب ها آرایش خود را پاک کنید. صورت تان را پاکسازی کنید و اجازه دهید که پوست تان نفس بکشد.

ملودی مونروس

ملودی مونروس

 

این مدل مشهور عقیده دارد که مرطوب کردن پوست به شدت برای شما معجزه می کند. علاوه بر پوست صورت، باید بدن و مو ها را هم مرطوب کنید پس معجزه ماسک را فراموش نکنید.

بلا حدید

بلا حدید

 

این مدل زیبا در آرایش روزانه خود همیشه از کانسیلر، برنزر و مداد ابرو استفاده می کند. راز زیبایی چشمان این مدل مشهور فلسطینی استفاده از ریمل و فرمژه است، به نظر او ریمل و فرمژه می تواند تاثیر بسزایی بر افزایش گیرایی چشم ها و زیبایی بانوان بگذارد.

داستان های واقعی ترسناک معمایی

 

کریستی ترلینگتون

کریستی ترلینگتون

 

این مدل مشهور عقیده دارد که زیبایی از درون شما نشات می گیرد. و در نتیجه باید از درون بدن خود را تقویت کرده و به فکر زیبایی و سلامت باشید و از پوست تان به گونه ای مراقبت کنید که شاداب و زیبا بماند. مهمتر از همه این است که چه غذایی مصرف می کنید. بدن شما باید از داخل سالم باشد تا زیبایی را نشان دهد.

مارتا هانت

مارتا هانت

 

این مدل مشهور هم عقیده دارد که آبرسانی رمز موفقیت و زیبایی است و باید سعی کنید در طول روز بیشتر آب بنوشید و از آب میوه های طبیعی استفاده کنید تا تفاوت را در خودتان ببینید. مصرف ویتامین ها می تواند در زیبایی موثر باشد.

آنه ویالیتسینا

آنه ویالیتسینا

 

این مدل مشهور از فیشیال های مخصوص خودش استفاده می کند و همیشه پوست درخشان و باطراوتی دارد. او عقیده دارد که شما مجبور نیستید پول زیادی صرف خرید کرم های آرایشی گرانقیمت کنید.

او از آووکادو، موز، توت فرنگی و بلوبری برای درست کردن ماسک صورت استفاده می کند و همین باعث شده است که پوست زیبایی داشته باشد.

نائومی چامپبل

نائومی چامپبل

 

این مدل مشهور به شدت از زندگی اش لذت می برد. همه چیز را با تعادل پیش می برد و در هیچ کاری حتی زیبایی آرایش و مراقبت از پوست زیاده روی نمی کند. نائومی برای داشتن پوستی صاف و بی نظیر، جلوگیری از سلولیت و مبارزه با چربی ها قهوه را به تمام بدن خود ماساژ می دهد.

اجاک دنگ

اجاک دنگ

 

این مدل رمز زیبایی خود را نوشیدن آب با لیمو توضیح می دهد که باعث داشتن پوستی شفاف و تمیز می شود و سموم را از بدن دفع می کند، در نتیجه از چین و چروک جلوگیری می کند.

اریزونا میس

اریزونا میس

 

این مدل مشهور و زیبا همیشه از روغن نارگیل برای پاک کردن آرایش استفاده می کند و عقیده دارد که برای سلامت پوست بسیار مفید است.

کندال جنر

کندال جنر

 

کندال معمولاً جزء آن دسته از افرادی است که در هیچ موردی زیاده روی نمی کند، زیرا احساس می کند که هرچقدر بیشتر زیاده روی کند، بیشتر سردرگم می شود. او همیشه با یک پاک کننده مناسب و معمولی، صبح ها صورتش را می شوید و قبل از خواب هم همین کار را انجام می دهد.

علت زیبایی پوست و ظاهرکندال جنر به جز شستشوی صحیح پوست، استفاده از کرم دور چشم و عدم لمس مداوم پوست صورت می باشد.

کاندیس سوانپول

کاندیس سوانپول

 

این مدل مشهور پوست بسیار حساسی دارد و بنابراین از چای سبز برای شستن صورت و همچنین روغن درخت چای استفاده میکند.

لیندا وجتووا

لیندا وجتووا

 

این بازیگر همیشه براش های آرایشی خود را با شامپو بچه می شوید و عقیده دارد که باید آن ها را تمیز نگه دارد تا به پوستش آسیبی وارد نشود.

جو آن اسمالز

جو آن اسمالز

 

جو آن اسمالز راز زیبایی خود را موهای زیبا می داند، او برای رفع همه مشکلات مو ۲ عدد زرده تخم مرغ، ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری آووکادو مخلوط کرده و هفته ای ۲ بار این ترکیب را به موهای خود می مالد.

کارولینا کورکووا

کارولینا کورکووا

 

کارولینا همیشه مقداری آب لیمو را روی صورتش ریخته و با آن صورتش را شستشو می دهد. اسید موجود در لیمو همه چیز را می شوید و چربی پوست را متعادل کرده و پوست را درخشان می کند. کارولینا برای پاک کردن آرایش صورت خود از روغن نارگیل استفاده می کند.

زیرا روغن نارگیل باعث حفظ آب موجود در پوست و جلوگیری از خشک شدن پوست می شود.

سیندی کرافورد

سیندی کرافورد

 

سیندی ۸۰ درصد غذاهایش سالم است و همیشه ورزش می کند و عقیده دارد که زندگی سالم باعث زیبایی می شود.

ژیزله بوندشن

ژیزله بوندشن

 

ژیزله بوندشن که جزو پردرآمدترین مدل های جهان است، برای زیبایی پوست خود یک لایه بردار طبیعی می سازد و راز زیبایی خود را در استفاده از این لایه بردار میداند. او روغن زیتون را با نمک دریایی مخلوط می کند و برای دفع سموم از روی پوست و کاهش سلولیت ها از این ترکیب کمک می گیرد.

آنا سلزنوا

آنا سلزنوا

 

آنا به توصیه مادربزرگش گوش می دهد و همیشه موهایش را با بابونه می شوید که روشن کننده طبیعی برای مو های بلوند است.

هیلی بالدوین

هیلی بالدوین

 

هیلی بالدوین که پس از ازدواج با جاستین بیبر با نام هیلی بیبر شناخته می شود، یکی از اصلی ترین دلایل زیبایی خود را پوست و اندام زیبا می داند. این مدل زیبا همیشه از مرطوب کننده پوست استفاده کرده و به رژیم غذایی خود توجه می کند.

هایدی کلوم

هایدی کلوم

 

هایدی کلوم این مدل محبوب برای زیبایی پاهایش، پوست های مرده پاهای خود را با یک اسکراب، جدا می کند و برای درخشیدن پاهای خود از ترکیب مرطوب کننده و برنزر استفاده می کند. هیدی کلوم هنگام رفتن به مهمانی به پاهای خود مرطوب کننده با پودر برنزه کننده می زند و زیبایی پاهای خود را چندین برابر می کند.

پشت پرده بدنام‌ترین رنگ‌های جهان

 

 

میراندا کر

میراندا کر

 

میرندا کر به جوانسازی پوست خود اهمیت زیادی می دهد و برای جوانتر شدن پوست خود از روغن های گیاهی استفاده می کند و عقیده دارد که این روغن ها برای همه مناسب اند اما باید هر کسی کشف کند که کدام روغن مناسب پوست او است.

او برای زیبایی پوست صورت خود از روغن گل رز که دارای ویتامین و آنتی اکسیدان است، استفاده می کند. میراندا کرهر روز بدن خود را با برس حمام ماساژ می دهد تا پوست مرطوب شده و از سلول های مرده رهایی یابد. این کار باعث افزایش گردش خون و از بین رفتن سلولیت ها می گردد.

آدریانا لیما

آدریانا لیما

 

آدریانا خواننده جوانی است که همیشه درگیر جوش های روی صورتش بوده و به دنبال پوستی زیبا و شفاف بوده است تا اینکه روغن درخت چای را پیدا کرده که دو بار در روز از آن استفاده می کند و التهاب و جوش های صورت خود را از بین می برد.

معرفی سایت عالی برای کسانی که در شبکه های اجتماعی تولید محتوا میکنن

 

ایرینا شایک

ایرینا شایک

 

این مدل روسی مشهور از نرم کننده و مرطوب کننده روی پوست خشک و تمیز خود استفاده می کند و عقیده دارد پوستی که تمیز باشد، معمولاً مواد مراقبتی را بهتر جذب می کند.

این مدل زیبای روسیه ای، همیشه صبح ها دوش آب سرد گرفته و برای صورت خود از یخ قالبی استفاده می کند. ایرینا شایک برای شادابی و جوانسازی پوست صورت خود از ماسک های ساده خانگی استفاده می کند. او همچنین از ماسک مو برای مو های آسیب دیده هم استفاده می کند و روغن نارگیل را نیز برای شفافیت پوست خود به کار می برد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *