نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سوپر استار » رتبه کنکور 3 بازیگران مشهور زن

رتبه کنکور 3 بازیگران مشهور زن

رتبه کنکور 3 بازیگران مشهور زن

نودل

رتبه کنکور 3 بازیگران مشهور زن

رتبه کنکور بازیگران مشهور زن چند بوده است؟

بسیاری از بازیگران با تحصیلات عالیه از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند اما در میان آنها برخی از بازیگران زن، دارای رتبه های عالی و تک رقمی در کنکور می باشند.

افسانه کمالی انارکی

افسانه کمالی انارکی بازیگر فیلم یک روز بخصوص و سریال سایه بان یکی از رتبه های برتر کنکور در مقطع کارشناسی ارشد است.

این بازیگر که متولد سال 66 است در رشته زیست شناسی در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد و با رتبه 2، در سال 1390 وارد مقطع فوق لیسانس رشته فیزیولوژی پزشکی در دانشگاه تربیت مدرس شد.

افسانه کمالی با دلیل علاقه به رشته بازیگری در کلاسهای آزاد این رشته ثبت نام کرده و از طریق تست برای بازی در فیلم یک روز بخصوص همایون اسعدیان انتخاب شد.

افسانه کمالی انارکی

الناز شاکردوست

یکی دیگر از بانوان هنرمند که رتبه عالی در کنکور داشتند الناز شاکردوست برنده جایزه سمرغ بلورین است.

الناز شاکردوست متولد سال 1363 است و در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 فارغ التحصیل شده و در کنکور با رتبه 11 پذیرفته شد  و رشته تئاتر در دانشکده هنر و معمری دانشگاه آزد را انتخاب کرده و ادامه تحصیل داد.

الناز شاکردوست

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر جوان کشورمان 12 آذر 1375 در کرج متولد شد. او با بازی در فیلم لاتاری به شهرت رسید. زیبا کرمعلی یکی از هنرمندان رتبه برتر کنکوری در میان اهالی سینما است  که با رتبه 8، در کنکور سراسری پذیرفته شده و دررشته سینما به تحصیل پرداخت.

این هنرمند در دبیرستان نیز دانش آموز درسخوانی بود و با معدل 18/95 در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم گرفت اما در دوره پیش دانشگاهی رشته هنر را ادامه داده و با معدل 19/75 فارغ التحصیل شد.

زیبا کرمعلی

دانلود فیلم و سریال نیم بها

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *