نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » رستوران‌های خوب در شهر باکو

رستوران‌های خوب در شهر باکو

رستوران شکی باکو

نودل

رستوران‌های خوب در شهر باکو

شهر باکو یکی از شهر های بسیار زیبایی است که در کشور آذربایجان قرار دارد.

این شهر در نزدیکی ایران بوده و تورهای زمینی باکو به این شهر روانه هستند و جزو تور های پر طرفدار خارجی به شمار می‌روند. شهر باکو به شهر بادی مشهور بوده و در آنجا معمولاً بادهای قوی میوزند. این شهر در کنار دریای زیبای خزر قرار گرفته است و می‌توان از هوای خوب آنجا لذت برد. در اطراف باکو نقاط دیدنی تاریخی بسیاری وجود دارد و در داخل این شهر هم منطقه ایچری شهر به بافت قدیمی این شهر می گویند که محلی برای تفریح توریست ها و گشت و گذار است.

در این شهر می‌توانید از آثار باستانی و موزه ها دیدن کنید و به فروشگاه های مختلف فرش و صنایع دستی بروید و سوغاتی های مختلفی را خریداری کنید. این شهر شامل مراکز خرید بزرگ و مدرن با برندهای معروف جهانی هم می‌شود که در آنجا می‌توانید اجناس با کیفیت و اصل را خریداری کنید. در شهر باکو هتل‌های بسیار خوبی ساخته شده است و شعبات مختلفی از هتل‌های لوکس قرار دارند که اقامت را برای شما بسیار ساده و آرامش بخش می‌کند. از نقاط معروف در شهر باکو باید به برج های سه گانه شعله اشاره کرد که بناهایی مدرن و زیبا هستند و انواع جاذبه ها در آنجا قرار گرفته است. در ادامه می‌خواهیم به رستوران های شهر باکو بپردازیم و به شما بهترین این رستوران ها را معرفی کنیم که در تور باکو به این رستوران ها رفته و از غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی در آنجا بهره ببرید. پس با ما همراه باشید.

خانه استیک پائول باکو

خانه استیک پائول باکو

یکی از رستوران های معروف تور باکو خانه استیک پائول است که در محیطی زیبا و سرسبز و فضای باز قرار دارد این رستوران در شمال ایچری شهر قرار گرفته است و در آنجا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه کبابی و استیک های خوشمزه را میل کنید. آنجا در شهر باکو بسیار معروف بوده و همواره بسیار شلوغ و پر از مشتری است. انواع نوشیدنی های خوشمزه را هم می‌توانید آنجا در کنار غذا سفارش داده و میل کنید.

رستوران میتینگ پوینت باکو

رستوران میتینگ پوینت باکو

بنا بر اعلام سایت سفر باتو ، اگر به استیک و غذاهای گوشتی علاقه دارید رستوران میتینگ پوینت یکی از بهترین ها در این مورد است. در آنجا انواع استیک و کباب و برگرهای خوشمزه را می‌توانید سفارش دهید و میل کنید. این رستوران هم بسیار معروف است و می‌توانید در آنجا برگر و چیز برگرهای خوشمزه به همراه مخلفات و پیش غذاهای متنوع را میل کنید. در آنجا انواع دسر و نوشیدنی های خوشمزه هم سرو می گردند.

رستوران باغ هنر باکو

رستوران باغ هنر باکو

از رستوران های بسیار خوب که دارای فضای باز به همراه معماری زیبا هستند رستوران باغ هنر است. این رستوران به نام باغ هنر در فضایی زیبا و در یک خانه قدیمی قرار دارد. در آنجا می‌توانید از غذاهای خوشمزه محلی میل کنید که شامل تنوع بسیار زیاد و کیفیت بالا هستند. آنجا در ایچری شهر قرار دارد و در هنگام شب با برنامه های مختلفی همراه است که شامل اجراهای زنده موسیقی آذری می‌شود. محل این رستوران در زمان قدیم یک کاروانسرا بوده است.

رستوران شیروان شاه باکو

رستوران شیروان شاه باکو

دیگر رستوران معروف شهر باکو رستوران شیروان شاه است. که آنجا هم در نزدیکی ایچری شهر بوده و شامل سالنی زیبا و لوکس است و در آنجا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه آذربایجانی را میل کنید که دارای کیفیت بالا بوده و از مواد اولیه تازه در طبخ این غذاها استفاده می شود. رستوران شیروان شاه از رستوران های معروف محلی در باکو است و شامل موسیقی زنده و فضایی بسیار مجلل به همراه کادر حرفه ای است.

رستوران زاکورا باکو

رستوران زاکورا باکو

غذاهای ژاپنی در سراسر دنیا دارای طرفداران بسیار زیادی است. در باکو هم می‌توانید در رستوران زاکورا غذاهای خوشمزه ژاپنی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب میل کنید. این رستوران در مرکز شهر بوده و آنجا شامل موسیقی زنده و فضایی بسیار زیبا و لوکس است. در آنجا انواع سوشی‌ها، استیک ها و غذاهای سنتی ژاپنی طبخ می گردد و این رستوران دارای آشپز های حرفه ای و غذایی با کیفیت بالا است.

رستوران چاناک قالا باکو

رستوران چاناک قالا باکو

رستوران چاناک قالا از رستوران های معروف باکو است که سال 1991 میلادی در این شهر افتتاح گردیده است. این رستوران دراای فضایی زیبا و بزرگ بوده که شامل فضای سبز هم می‌شود. در آنجا می‌توانید در حین خوردن غذا به موسیقی زنده هم گوش دهید و از مراسم مختلف لذت ببرید. غذای این رستوران هم شامل انواع غذاهای خوشمزه دریایی و همچنین محلی بوده که با کیفیت بالا طبخ و ارائه می‌گردند.

رستوران شکی باکو

رستوران شکی باکو

دیگر رستوران سنتی که در شهر باکو قرار گرفته است رستوران شکی است. این رستوران دارای فضای زیبا و قدیمی بوده که در آنجا موسیقی زنده محلی را هم می‌توانید گوش دهید و از غذاهای خوشمزه آذری لذت ببرید. این رستوران شامل انواع خوراک های خوشمزه می‌شود که به شکل تازه و با کیفیت بالا هستند.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *