نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سوپر استار » اینستاگرامی ها » شباهت 12 بازیگران ایرانی با هنرپیشه های هالیوودی

شباهت 12 بازیگران ایرانی با هنرپیشه های هالیوودی

نگار جواهریان

نودل

شباهت 12 بازیگران ایرانی با هنرپیشه های هالیوودی

اگر برایتان جالب باشد که بدانید بازیگران زن ایرانی با کدام چهره هالیوودی به هم شباهت دارند ادامه این مطلب  را از دست ندهید.

شباهت چهره افراد به یکدیگر یکی از اتفاقات جالبی است که در همه جای دنیا دیده میشود و دیدن افرادی که چهره ای شبیه به ما دارند از جذابیت خاصی برای ما برخوردار است و میتوان گفت که اتفاق بسیار هیجان انگیزی است.

شباهت بازیگران

هنرمندان و سلبریتی های مشهور دنیا به دلیل شناخته شده بیشتر در معرض مقایسه با یکدیگر قرار دارند و از دل همین مقایسه ها است که شباهت میان چهره آنها با یکدیگر کشف میشود.

این بازیگران ایرانی و هالیوودی به هم شباهت دارند

تصاویری از شباهت بازیگران ایرانی با هنرمندان هالیوودی را در اختیارتان قرار میدهیم و تا ببینید کدام یک از این هنرمندان بیشتر شبیه به یکدیگر هستند.

1 – شقایق دهقان و جانان اردوگر

شقایق دهقان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان چهره ای شبیه به جانان اردوگر، از بازیگران ترکیه دارد.

شقایق دهقان

2 – شبنم مقدمی و ماریون کوتیار

شینم مقدمی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان است که در برخی از تصاویر و ژست عکس ها به ماریون کوتیار بازیگر، خواننده و موسیقی دان فرانسوی شباهت دارد.

شبنم مقدمی

3 – لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

لیلا اوتادی از چهره های سرشناس دنیای بازیگری ایران است که گفته میشود چهره او شباهتی با اسکارلت جوهانسون بازیگر، خواننده و مدل آمریکایی دارد.

لیلا اوتادی

4 – پژمان بازغی و کیوانچ تاتلیتوق

پژمان بازغی بازیگر و مجری کشورمان شباهت بسیاری به بازیگر مشهور ترکیه ای به نام کیوانچ تاتلیتوق دارد. این هنرمند در زمینه بازیگری و تبلیغات حضور دارد.

پژمان بازغی

5 – بیتا سحرخیز و اوزلم یلماز

بیتا سحرخیز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که چهره او به یک بازیگر دیگر شباهت دارد. اوزلم یلماز بازیگر ترکیه ای چهره ای است که شباهتی میان او و بیتا سحرخیز وجود دارد.

بیتا سحرخیز

6 – حامد کمیلی و بورا گولسوی

حامد کمیلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که از نظر چهره شبیه یکی از بازیگران خارجی است. حامد کمیلی شباهت زیادی به بورا گولسوی، بازیگر مطرح ترکیه ای دارد.

حامد کمیلی

7 – نگار جواهریان و سرنای ساریکایا

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و همسر رامبد جوان یکی از هنرمندانی است که چهره او به بازیگران خارجی شباهت دارد. سرنای ساریکایا بازیگر و مدل ترکیه ای هنرمندی است که چهره او بی شباهت به نگار جواهریان نیست.

نگار جواهریان

8 –  شبنم قلی خانی و نینا دوبرو

شبنم قلی خانی بازیگر سرشناس کشورمان است که گفته میشود چهره او شباهت هایی با نینا دوبرو بازیگر بلغاری کانادایی دارد.

شبنم قلی خانی

9 – اشکان خطیبی و تانر اولمز

اشکان خطیبی بازیگر و خواننده کشورمان بی شباهت به تانر اولمز، بازیگر ترکیه ای نیست. این دو بازیگر، با موهای بلند و حالت صورت، شباهت بسیاری با یکدیگر دارند.

اشکان خطیبی

10 – حسام نواب صفوی و الویس پریسلی

حسام نواب صفوی بازیگر مطرح کشورمان بارها و بارها، شباهت خود را با الویس پریسلی، خواننده مطرح خارجی بیان کرده است. البته شباهت حسام نواب صفوی به این خواننده را نمی توان نادیده گرفت.

حسام نواب صفوی

11 – پریناز ایزدیار و فحریه اوجن

پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون به یکی از بازیگران مشهور ترکیه ای شباهت دارد. فحریه اوجن بازیگر و مدل ترکیه ای یکی از بازیگران مشهور و همسر بوراک ازجویت است.

پریناز ایزدیار

12 – لادن مستوفی و دمی مور

لادن مستوفی بازیگر مطرح کشورمان که در فیلمهای سینمایی و سریال های زیادی بازی کرده است، بی شباهت به دمی مور، بازیگر مطرح هالیودی نیست.

لادن مستوفی

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *