نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » شهر تاریخی آیوتایا و سایر جاذبه های دیدنی در کشور تایلند

شهر تاریخی آیوتایا و سایر جاذبه های دیدنی در کشور تایلند

پارک لومپینی

نودل

شهر تاریخی آیوتایا و سایر جاذبه های دیدنی در کشور تایلند

خلیج فانگ نگا

این منطقه زیبا و شگفت انگیز از جاذبه های شهر پوکت است که البته در فاصله نود و پنج کیلومتری (حدودا شصت مایل) آن قرار دارد و اغلب تورهای یکروزه گردشگران را به بازدید از مناظر زیبا و خیره کننده آن دعوت می کنند . در خلیج فانگ نگا غارها و جزایر آهکی فراوانی به چشم می خورد که دارای اشکال زیبایی هستند و در میان آبها پدید آمده اند . خلیج پشته دریایی کپینگ کان که به آن جزیره جیمز باند نیز گفته می شود یکی از زیباترین جاذبه های این منطقه است که روزانه گردشگران بسیاری مسافت زیادی را با قایق پیموده و یک روز را به گردش در طبیعت زیبای آن می گذرانند. و برای رفتن به داخل غارهای آهکی از کایاک استفاده می شود زیرا ارتفاع و عرض کمی دارد و می تواند از دهانه غارها به داخل بروند .

جزایر فی فی

جزایر فی فی

مجمع الجزایر فی فی یکی دیگر از جاذبه های شهر پوکت در تور تایلند پیشنهادی سفر باتو ،  است که در استان کرابی قرار گرفته و برای رسیدن به آن می بایست مسافتی نه چندان کوتاه را با قایق طی نمود . حین اقامت در شهر پوکت با دکه ها و ایستگاههای گردشگری مختلفی روبرو می شوید که شما را به تورهای یکروزه بازدید از فی فی دعوت می کنند و گاهی گردشگران ترجیح می دهند یکی دو روز را در طبیعت شگفت انگیز این منطقه سپری کنند . فی فی تنها جزیره ای است که بومیان در آن بصورت دائمی زندگی می کنند و دارای امکانات رفاهی متعددی نظیر هتل اقامتگاه رستوران و … است . تفریحات آبی در امتداد این جزیره بسیار طرفدار دارد و شما هم می توانید موج سواری ، قایق سواری غواصی و … را در آبهای زیبای این منطقه تجربه کنید .

پارک لومپینی

پارک لومپینی

پارک زیبا و سرسبز لومپینی در وسط شهر بانکوک قرار دارد و مکان مناسبی برای قدم زدن و دوری از هیاهوی شهری است . این پارک بیش از پانصد هزار مترمربع وسعت دارد و فضایی بسیار زیبا و رویایی دارد . در وسط این پارک دریاچه ای مصنوعی قرار دارد که زیبایی آن را چندین برابر نموده است .

زیارتگاه اراوان در شهر بانکوک

زیارتگاه اراوان

معبد باشکوه و زیبای اراوان یکی از جاذبه های شهر بانکوک است که بازدید از آن در الویت برنامه های گردشگران قرار دارد و سالانه میلیون ها گردشگر از آن دیدن می کنند . قدمت این بنا به سال ۱۹۵۰ میلادی باز می گردد .

محله چینی ها درشهر بانکوک

محله چینی ها درشهر بانکوک

بازدید از محله چینی ها بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود و خیابان های پر شور و نشاط این منطقه شما را به ادامه گشت و گذار تشویق می کند . در محله چینی ها فروشگاههای کوچک و بزرگی دیده می شود که در آن انواع پوشاک ، صنایع دستی ، میوه و سبزیجات تازه و مواد خوراکی چینی ها عرضه می شود و وجود کافه و رستوران های متنوع که اغلب مملو از جمعیت است به جدابیت این محله افزوده است .

 دریم ورلد  Dream World

دریم ورلد

سرزمین بازی دریم ورلد مکانی ایده ال برای داشتن روزی سراسر شاد و پر هیجان است . دریم ورلد طرفداران بسیاری دارد ودر اغلب ایام سال مملو از گردشگر است . این شهربازی از بخش های مختلفی تشکیل شده و برای تمامی سنین جاذبه های منحصر بفرد دارد . دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا از بخش های مختلف آن است که برای ساخت برخی بخش های آن ، از دیزنی لند آمریکا الهام گرفته شده است.

این مجموعه تفریحی در شرق آسیا بی مانند است و پیشنهاد می کنیم حداقل یکبار را به گشت و گذار و تفریح در آن بگذرانید .

بانکوک شناور

بانکوک شناور

بانکوک شناور بازاری پر جنب و جوش است که در آن دست فروشن بسیاری مشغول عرضه کالاهای خود هستند . بازار شناور بانکوک ، یکی از جذاب ترین بازارهای جهان است که مشهور‌ترین آنها بازار damnoen saduak نام دارد که در منطقه راچا بوری و در نزدیکی شهر بانکوک قرار دارد .

تماشای کیک ‌بوکسینگ (موی ‌تای)

 

اگر به ورزش های رزمی علاقمند هستید به تماشای کیک بوکسینگ بروید که منشا پیدایش آن همین منطقه جنوب شرق اسیاست ؛ ورزشگاه لومپینی یا راتچادامنوئن جایی است که بزرگترین و جذاب ترین  مبارزه های کیک بوکسینگ در آن برگزار می گردد و مبارزات موی تای یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی تایلند است و که در دنیا به شهرت رسیده و هزاران بیننده دارد .

شهر تاریخی آیوتایا

شهر تاریخی آیوتایا

شهر باستانی آیوتایا بیش از هشتصد سال دارد و در فاصله نود کیلومتری از شمال شهر بانکوک قرار گرفته است . معماری این منطقه شکوه و عظمت دوران سوخوتای را به نمایش گذارده و در قرن هفدهم میلادی از آن به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان نام برده می شود . شهر باستانی آیوتا در سال ۱۹۹۱ میلادی در فهرست سازمان جهانی یونسکو قرار گرفت .

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *