نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی

بسته بندی توانگران

نودل

بسته بندی

بسته بندی، علم هنر و فناوری محصور کردن یا محافظت از محصولات برای توزیع ، ذخیره سازی ، فروش و استفاده است. بسته بندی همچنین به روند طراحی ، ارزیابی و تولید بسته ها اشاره دارد. پک کردن را میتوان به عنوان یک سیستم هماهنگ تهیه کالاها برای حمل و نقل ، انبارداری ، تدارکات ، فروش و استفاده نهایی توصیف کرد. پکیجینگ شامل: محافظت، نگهداری و حفظ کردن، حمل و نقل، اطلاع رسانی و فروش است. در بسیاری از کشورها به طور کامل در استفاده های دولتی ، تجاری ، سازمانی ، صنعتی و شخصی ترکیب شده است.

 

 

جهت سفارش طراحی بسته بندی و چاپ و همچنین طراحی تقویم و سررسید اختصاصی میتوانید با شماره 02122616160 یا شماره واتساپ 09121136350 شرکت توانگران تماس بگیرید.

تقویم مرداد 1401

طراحی و چاپ تقویم و سررسید اختصاصی

طراحی انواع تقویم های رومیزی و دیواری

سررسید اختصاصی و سالنامه مناسب شرکت ها و سازمان ها

انواع پکیجینگ محصولات

بسته بندی ممکن است از انواع مختلفی باشد. به عنوان مثال ، بسته حمل و نقل یا بسته توزیع می تواند کانتینر حمل و نقل باشد که برای حمل ، ذخیره و رسیدگی به محصول یا بسته های داخلی استفاده می شود. برخی بسته های مصرف کننده را بسته ای می دانند که به سمت مصرف کننده یا خانوار هدایت می شود. عدل بندی ممکن است در رابطه با نوع محصول بسته بندی شده توصیف شود: بسته بندی لاکچری. پک تجهیزات پزشکی، بسته بندی مواد شیمیایی فله، بسته بندی داروهای بدون نسخه، پک مواد غذایی خرده فروشی، پک مواد نظامی، بسته بندی دارویی و غیره.

بسته بندی صادراتی

آماده سازی کالا برای حمل و نقل بین المللی. میزان بسته‌ بندی صادراتی مورد نیاز تا حد زیادی به نوع محصول، نحوه حمل و نقل و امکانات در بندر یا فرودگاه حمل و نقل و مقصد بستگی دارد. محموله های که درست میشوند. توسط کشتی معمولاً به بسته‌بندی گسترده و محافظت در برابر رطوبت نیاز دارند. زیرا زمان حمل و نقل طولانی تر، قرار گرفتن در معرض محیط مرطوب و این واقعیت که معمولاً بیشتر از سایر روش های حمل و نقل جابجا می شوند و مجدداً جابجا می شوند.

بسته‌بندی صادراتی

بسته‌ بندی محصولات صادراتی

بسته‌ بندی جزء حیاتی موفقیت صادرات است. محصولات باید حفظ و محافظت شوند تا در شرایط عالی به مقصد برسند. بسته‌بندی همچنین نیاز به موقعیت، متمایز کردن و فروش محصول با استفاده از موادی دارد که با مقررات مطابقت دارد. توانگران بیش از 12 سال است که در زمینه چاپ و بسته‌بندی لاکچری تخصص، آموزش و خدمات مشاوره ای ارائه می کند. این شرکت دارای گسترده ترین پایگاه اطلاعاتی و دانش تخصصی برای کمک به نهادهای دولتی، موسسات و جامعه تجاری با تمام جنبه های مربوط به بسته بندی صادراتی است.

بسته بندی لاکچری

بسته بندی لاکچری در بسیاری از رستوران ها و فست فود های سطح شهر برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و رضایت آن ها ، مواد غذایی را به صورت بیرون بر به دست مشتری می رسانند. بسیاری از مواد غذایی ممکن است در هنگام جا به جایی آسیب ببینند یا خنک شوند. بنابراین باید از متریالی برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد که علاوه بر بهداشت بالا از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد. بسته بندی محصولات بهترین راه برای جلوگیری از خنک شدن مواد غذایی و آسیب دیدن آن‌ها است. برای بسته بندی  مواد غذایی از متریال های مختلفی مانند کارتن بسته بندی بیرون بر استفاده می شود.

بسته بندی لاکچری

جهت سفارش طراحی بسته بندی و چاپ و همچنین طراحی تقویم و سررسید اختصاصی می توانید با شماره 02122616160 یا شماره واتساپ 09121136350 شرکت توانگران تماس بگیرید.

بسته بندی لوکس

انتخاب یک بسته بندی لاکچری یا بسته بندی لوکس مناسب برای مواد غذایی مانند پیتزا ، کباب ، مرکبات ، کافه ، ساندویچ و غیره ممکن است کمی سخت باشد. با این حال بسته بندی ها باید به گونه ای انتخاب شوند که علاوه بر طرح گرافیکی جذاب ، از استحکام بالایی برخوردار باشند تا از آسیب دیدن و سرد شدن مواد غذایی جلوگیری کنند.

بسته بندی محصولات

بسته بندی محصولات
در خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ، بسته بندی محصول شما کمک زیادی به آن می کند. بسته بندی محصولات همان نقش را در نام تجاری شما بازی می کند. حتی اگر محصولات رولکس نمی فروشید. این به محصول شما ارزش می بخشد ، یک تجربه نام تجاری ثابت ایجاد می کند ، وفاداری مشتری را افزایش می دهد و به راحتی برند شما را بهتر نشان می دهد.

هارد باکس

هارد باکس یا جعبه سخت

هارد باکس یا جعبه سخت

جعبه هارد نوع دیگری از محصولاتی می باشد که در صنایع بسته بندی و جعبه سازی طراحی و تولید می شود. هارد باکس ها از شیک ترین و مقاوم ترین نوع بسته بندی ها قلمداد می شود که با طراحی بسته بندی مناسب دارای جلوه زیبا و منحصر به فردی است.

این نوع بسته بندی در صنایع تجاری و غذایی محبوبیت فراوانی دارند. موسسه چاپ و بسته بندی توانگران با استفاده از بروزترین تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته جهت چاپ هارد باکس ها با مغزی چوبی و مقوایی و در تیرازهای گوناگون در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

بسته بندی کالا

بسته بندی کالا یا جعبه بندی یکی از روش هایی است که علاوه بر ایجاد لایه محافظتی در اطراف کالا ، می تواند در جذب مشتری و بازاریابی نیز موثر باشد. به همین دلیل لازم است که در هنگام انجام آن نکاتی را رعایت کرد. به علاوه در سطح جهان نیز برای اطمینان از درست انجام شدن این کار یک سری از استانداردها به عنوان استاندارد بسته بندی کالا و استاندارد پکیجینگ تعریف شده اند.

بسته بندی جعبه

تمامی کارفرمایان فعال در این حوزه موظف هستند که چنین استانداردهایی را رعایت کرده و نکات آن را در هنگام بسته بندی یا پکیجینگ به کار گیرند. در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه خواهند بود. حتی در مواردی ممکن است رعایت نکردن این نکات منجر به خارج شدن محصول از بازار شود.

بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران

اهمیت بسته بندی زعفران

یک محصول وقتی تولید و برای فروش آماده می شود نیازمند بسته بندی است. کسانی که در حوزه بازاریابی کار می کنند به خوبی می دانند که برای شناخته شدن محصول باید آن را بسته بندی کرد. در حوزه صادرات ، معمولا کالاهایی در صف اول فروش اند و مشتری حاضر به خریدن آن است که بسته بندی مناسبی داشته باشد.

بسته بندی باعث می شود که محصولات بدون آسیب به دست مشتریان برسد. و همچنین باعث افزایش درآمد ملی یک کشور می شود. برای آنکه یک محصول بسته بندی مناسب داشته باشد. و در بازار فروش جهانی بتواند رقابت کند. باید به طراحی و رنگ بندی آن توجه ویژه داشته باشید. به طور کلی چند نکته مهم در بسته بندی های صادراتی وجود دارد که باید آنها را رعایت کرد:

  • اطمینان در استاندارد و اصل بودن محصولات که باید از قبل حتما بررسی شود.
  • نباید به دور از قوانین و مقررات کشورها باشد و تخلفی صورت پذیرد. به عنوان مثال هیچ شرکتی مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، مشروبات الکلی را وارد ایران نمی کند چون طبق قانون خرید و فروش و مصرف آن جرم محسوب می شود.
  • از روش ها و راهکارهایی برای جلب توجه مشتری و وسوسه کردن آنها در بازار جهانی برای خرید محصول استفاده شود.
  • زیباترین و مناسب ترین نوع بسته بندی برای پاسخگویی به نیاز مشتری به کار رود.
  • حفظ ویژگی های اصلی کالا و محصول در صنعت بسته بندی حرف اول را می زند. باید ویژگی های آن نظیر طعم و رنگ ثابت بماند و دچار تغییر نشود.

جهت سفارش طراحی بسته بندی و چاپ و همچنین طراحی تقویم و سررسید اختصاصی می توانید با شماره 02122616160 یا شماره واتساپ 09121136350 شرکت توانگران تماس بگیرید.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *