نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سوپر استار » اینستاگرامی ها » عکس جدید اینستاگرامی آشا محرابی

عکس جدید اینستاگرامی آشا محرابی

نودل

عکس جدید اینستاگرامی آشا محرابی

آشا محرابی (زاده ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران) از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و روابط بین‌الملل و بازیگری و کارگردانی است.

 

آشا محرابی در شهر تهران به دنیا آمد، او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین‌الملل است. همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد. وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است. او همچنین فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

او در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد. پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش‌هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و … به ایفای هنر پرداخت. او در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانهٔ تئاتر ایران است.

وی همچنین از سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرد.

عکس جدید اینستاگرامی آشا محرابی

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *