نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فال » فال روزانه سه شنبه 28 بهمن ماه 1399

فال روزانه سه شنبه 28 بهمن ماه 1399

نودل

فال روزانه سه شنبه 28 بهمن ماه 1399

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز فال روزانه سه شنبه 28 بهمن ماه 1399 را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه

فروردین ماه

روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. اطرافیان درک کاملی از رفتار شما ندارند و آن‌گونه که انتظار دارید شما را جدی نمی‌گیرند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت رفتار خود را تغییر دهید و به گونه‌ای با اطرافیان برخورد کنید تا شما را جدی بگیرند. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دل‌تان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

 

 

 

 

 

اردیبهشت ماهامروز شرایطی مهیا می‌شود تا به سلامتی‌تان برسید و جسم و جان خود را تقویت کنید. از این شرایط بهره بگیرید تا خدای ناکرده وجود نازنین‌تان در آینده از هرگونه بیماری دور بماند. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید. بی‌احترامی به اطرافیان چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه به نفع شماست که از امروز احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید.

 

خرداد ماه

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. معامله یا قرارداد مهمی را پیش‌رو دارید و از آنجایی که قرار است قسمتی از سرمایه‌ خود را در این معامله سرمایه‌گذاری کنید، نگرانی‌های زیادی دارید و می‌ترسید که سرمایه‌تان را از دست بدهید. اما اصلا نگران نباشید چرا که از این معامله نه‌تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود سرشاری انتظار شما را می‌کشد. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کار جدید و خلاقانه‌ای را انجام دهید. با انجام این کار خلاقانه، به اطرافیان ثابت نمایید که از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد. فکرهای نگران‌کننده‌ای امروز به ذهن‌تان خطور می‌کند، اما اجازه ندهید این افکار روزتان را خراب کند. احتمال زیادی وجود دارد که رفتار نامناسب همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

 

 

 

تیر ماه

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده شده است. روز خوبی را برای مشارکت و فعالیت‌های تجاری آغاز کرده‌اید. شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار موردعلاقه‌تان مشغول شوید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آيد. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.

 

 

 

 

مرداد ماه

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دست‌تان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند.

 

 

 

 

شهریور ماه

مواظب سلامتی‌تان باشید و با خوردن خوراکی‌های سالم و مفید، سلامت‌تان را تضمین نمایید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. احتمال برخورد ناپسند یکی از اعضای خانواده با شما وجود دارد. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید. انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکر می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد.

 

 

 

مهر ماه

از اعضای خانواده گریزان هستید و وقتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و اعضای خانواده ایجاد کند و در اولین فرصت رابطه خود با اهل منزل را تقویت کنید. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. برنامه‌ای بلندمدت برای موفقیت و پیشرفت طرح کنید. احساسات خود را کنترل کنید و از روابط پنهانی و بی‌ثمر دوری بگیرید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. دشمنی دارید و این فرد امروز نقشه کشیده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند.

 

 

 

 

 

آبان ماه

امروز بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز سودی به دست شما می‌رسد. اعضای خانواده را برای تفریح و گردش بیرون ببرید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید. فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.

 

 

 

 

آذر ماه

در کنار کار، از استراحت و تفریح غافل نشوید. پولی که برای انجام کار مهمی نیاز دارید امروز فراهم می‌شود. تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

 

 

 

 

 

 

دی ماه

با ورزش و تحرک سلامت‌تان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌های‌تان باشید. خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. در محل‌کار یا منزل امروز به مشکلی بر می‌خورید، اما این مشکل برای شما دردسر زیادی درست نمی‌کند و اعضای خانواده یا همکاران برای حل این مشکل به شما کمک می‌کنند.

 

 

بهمن ماه

یکی از دوستان قدیمی که روی رفاقت وی حساب می‌‌کنید، امروز از در کج‌خلقی و بدرفتاری با شما وارد می‌شود. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. یکی از اعضای خانواده شما در آستانه ازدواج است و پیوند فرخنده‌ای را به تماشا خواهید نشست. به خاطر داشته باشید که در لحظه‌ها زندگی می‌کنید و نگرانی بیش‌ازحد شما برای آینده بی‌دلیل است. امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

 

 

 

 

 

اسفند ماهنگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. همکاری بیشتری با همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده داشته باشید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *