نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فال » فال روزانه چهار شنبه 2 تیر ماه 1400

فال روزانه چهار شنبه 2 تیر ماه 1400

نودل

فال روزانه چهار شنبه 2 تیر ماه 1400

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز فال روزانه چهار شنبه 2 تیر ماه 1400 را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه

فروردین ماه

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواه ‌تان مشغول شوید. اعمال‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌صبور خوبی برای غصه‌های‌تان است.

 

 

 

 

 

اردیبهشت ماه

قصد خرید کالاهای باارزشی دارید، این خرید را امروز انجام دهید و مطمئن باشید در دراز مدت سود خوبی به جیب می‌زنید. فردی عاشق شما است و در آتش عشق‌تان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.

 

 

 

 

خرداد ماه

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواس‌تان را به خرج‌های‌تان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. مشکلاتی که با آن روبرو هستید را به تنهایی حل نکنید و از همکاران یا دوستان کمک بگیرید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. روز خوبی برای عاشقی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان در پیش دارید.

 

 

 

 

 

 

تیر ماه

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سودسرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.

 

 

 

 

مرداد ماه

اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد، اجازه ندهید این اتفاق بیش‌از‌حد شما را هیجان‌زده کند و به هر قیمتی که شده بر احساسات خود غلبه کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. برای کسب آرامش بیشتر، قسمتی از وقت امروز را به کارهای خیر و انسان‌دوستانه اختصاص دهید. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. تلاش بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. وسواس بیشتری برای انتخاب دوست‌های‌ خود داشته باشید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید.

 

 

 

شهریور ماه

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد. مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است از وی خبری ندارید امروز به دیدارتان می‌آید.

 

 

 

 

مهر ماه

دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید، امروز نیز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. احساس کسالت و خستگی می‌کنید، اما دوستان و آشنایان اجازه نمی‌دهند روز را با کسالت به پایان برسانید و زمینه شادی‌ شما را فراهم می‌کنند. فرصتی برای رفاقت‌های تازه پیدا می‌کنید و این رفاقت‌ها، موفقیت‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید. امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید شنید.

 

 

 

 

 

آبان ماه

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. امروز سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

 

 

 

 

آذر ماه

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. اگر بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و خرجتان نباشید،‌ حساب‌و‌کتاب‌های زندگی شما به هم می‌ریزد و با مشکل مالی مواجه خواهید شد. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید و فکرهای نوآورانه‌ای به ذهن‌تان رسیده است، امروز بهترین زمان برای نوآوری است و مطمئن باشید نوآوری که به فکر انجام آن هستید، راه شما را برای موفقیت و پیشرفت فراهم خواهد کرد. قصد برگزاری مهمانی را دارید، اما در این مهمانی به شما خوش نخواهد گذشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری به شما ثابت می‌کند که برای خوشنودی‌تان دست به هر کاری خواهد زد.

 

 

 

 

 

دی ماه

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کنید و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. اهل وقت‌گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

 

 

 

 

بهمن ماه

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد و امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهن‌تان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد.

 

 

 

 

 

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شما است و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. سفر کاری در پیش دارید و حوصله مسافرت ندارید، اما این سفر را به هر قیمتی که شده انجام دهید و مطمئن باشید که از مسافرت دست‌خالی بر نخواهید گشت. قصد شرکت در مصاحبه‌ کاری را دارید و احتمال زیادی وجود دارد که در این مصاحبه آرامش خود را از دست بدهید، در نتیجه بیشتر از همیشه بر اعصاب خود تسلط داشته باشید و با حفظ آرامش از این مصاحبه سربلند بیرون بیایید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *