نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » فروش لوازم یدکی ام وی ام

فروش لوازم یدکی ام وی ام

فروش لوازم یدکی ام وی ام

نودل

فروش لوازم یدکی ام وی ام

پس از ام وی ام 110 ، خودروی mvm530یا چری A5) دومین محصول چری بود که توسط مدیران خودرو مونتاژ شد. در مورد طراحی 530 جالب است بدانید که چینی ها این ماشین را با الهام از نسل ششم نیسان ماکسیما (A34) طراحی کرده اند اما در مقیاس کوچکتر! کابین 530 به لطف سقف قوسی اش فضای کافی را برای سرنشینان فراهم می کند و صندلی ها بزرگ و راحت هستند اما بدن سرنشینان را در پیچ و خم جاده نگه نمی دارند. سیستم تعلیق 530 باید تا حدی نرم توصیف شود که برخی از دارندگان آن را با مدلهای اسپرت (خشک) جایگزین کنند. اگر می توانید از پس طراحی آن برآیید ، با کمبود قطعات آن را بسازید و از گیربکس اقتصادی آن هم بیزار باشید ، مطمئن باشید که 530 چیزی از رقبای ایرانی اش کم ندارد.

MVM 530 با رینگ و لاستیک کوچک در مقایسه با بدنه و صندوق عقب مکعب از جذابیت خاصی برخوردار نیست.

فضای داخلی کابین نیز از نظر قیمت و کیفیت مناسب بوده و ظاهر ساده آن راضی کننده است.

برای مشاهده مشخصات خودرو های ام رو این لینک کلیک کنید.

موتور دو لیتری قدرت و شتاب خوبی را فراهم می کند و کاملاً نیاز راننده را برای رانندگی عادی و روزمره برآورده می کند.

به طور کلی خودروهای چینی به دلیل قیمت تجهیزات زیادی شناخته می شوند و 530 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پس از ورود به کابین 530 با منطقه وسیع و بزرگی روبرو خواهید شد. به لطف سقف بلند ، افراد بلند قد می توانند به راحتی در صندلی جلو بنشینند در حالی که فضای هنوز برای سرنشینان عقب مناسب است.

MVM 530 از جلو دارای سیستم تعلیق استراتژی MacPherson و اتصالات متعددی در عقب است و عملکرد آنها نرم است و هنگام شروع سواری باید به فرمان سریع توجه کنید.

چرا لوازم یدکی  ام وی ام mvm  را از سایت ممد یدک بخرید؟

اطلاعات  فنی خودرور mvm x55

از سال 2015 چری با کراس اوورهای خود در حال ساخت یک سری کراس اوورهای ارزان قیمت با چهره های مختلف اعضای خانواده تیگو است. اولین محصولی که چری با این استراتژی تولید کرد خودرویی به نام Tiggo 3x بود که در سال 2016 به بازار چین راه یافت و در سال 1996 با نام Amoy X22 وارد کشورمان شد. اگر به چهره X22 دقت کنید ، می بینید که طراحی آن نه به تیگو 7 و نه به تیگو 5 شباهت دارد و حتی به X33S شباهت ندارد! اکنون تاریخ تکرار شد و چری محصول دیگری به نام MVM X55 به ایران آورد. البته چینی ها این ماشین را با نام Tiggo 5x می شناسند. چری اولین بار در سال 2014 از نسخه مفهومی چینی به نام Concept Beta رونمایی کرد. سپس ، از نیمه دوم سال 2017 ، مدل تولیدی خود را با نام 5x به بازار چین فرستاد. البته ، این خودرو در بازارهای دیگری به غیر از چین (مانند روسیه ، اکوادور و اسپانیا و غیره) با نام چری تیگو 4 نیز به فروش می رسد. MVM X55 دومین محصولی است که چری ساخته است با بازار T1X Platform در بازارهای جهانی. برای دیدن لوازم یدکی خودروهای ام وی ام این سایت را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

فروش لوازم یدکی  ام وی ام

 این پلت فرم توسط چری در سال 2016 خریداری شد و طبق گفته مدیران شرکت ، چری هم از دانش فنی Jaguar-Land Rover و هم از فناوری نوظهور Qoros برای ساخت پلت فرم T1X استفاده کرد. از ویژگی های مهم MVM X55 می توان به پیشرانه مشترک با تیگو 7 ، منفذهای نامتقارن هوا در کابین (که تاکنون در کمتر اتومبیل ، آسیایی و اروپایی شاهد آن بودیم) و نمایشگر بزرگ کیلومتر شمار دیجیتال اشاره کرد. MVM X55 در دو نوع به بازار ایران می آید. یکی از نوع “عالی” و دیگری نوع “عالی ورزش” که دارای سقف و ستون های مشکی است. یکی از جالبترین ویژگی های X55 داشتن ساعت هوشمند است که با گوشی هوشمند شما همگام سازی می شود و می تواند به عنوان کلید مورد استفاده قرار گیرد و به کمک آن می توانید پنجره ها یا قفل درها را باز کنید و موتور را خاموش و روشن کنید. اگرچه Amway X55 یک ماشین کوچک (ساب کامپکت) است ، اما متأسفانه در کراوات قیمت خودروهای بزرگتر از اتومبیل خود ، Compact قرار می گیرد. به عبارت دیگر ، X55 تقریباً بین تیگو 5 و تیگو 7 درجه بندی می شود ، در حالی که هنوز کوچکتر از هر دو است.

کابین MVM X55 از چری تیگو 7 الگوبرداری شده و فرمان هر دو خودرو کاملاً شبیه به هم است. چراغ های عقب MVM X55 توسط یک نوار کرومی متصل می شوند. این یک طراحی ظاهرا قابل قبول است.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *