نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » فروش ویلاهای ساحلی در زیباکنار

فروش ویلاهای ساحلی در زیباکنار

ویلاهای لوکس

نودل

فروش ویلاهای ساحلی در زیباکنار

امروزه یکی از اصلی ترین دغدغه های کسانی که ترجیح می دهند از نظر اقتصادی به صرفه خوبی برسند، محلی را برای گشت و گذار و همین طور اقامت تهیه کنند، خرید ویلا می باشد. استان های شمالی کشور یعنی مازندران، گیلان، گلستان قطعا جز سه راس اصلی هستند که شما می توانید برای خرید ویلا در مورد آن ها فکر کنید. در این وضعیت اگر ترجیح می دهید که ویلا هایی را در استان های شمالی کشور خریداری کنید. احتمالا نام گیلان همواره مشهور تر به نظر برسد.

  ویلاهای لوکس

قطعا زبیاکنار یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری واقع در نزدیکی رشت و انزلی است، قیمت خرید و فروش ملک در این منطقه در حال حاضر اگر با دقت بررسی شود می تواند به صرفه باشد و شما را با یک معامله سراسر برد روبرو کند. زیبا کنار البته مناطق گردشگری زیادی دارد و قطعا می تواند توجه هر خریدار ویلا را به خود جلب کند.

در واقع املاک زیباکنار باید از منظقطه آزاد انزلی پروانه ساخت دریافت کنند و در غیر این صورت ساخت و ساز غیرقانونی خواهد بود. در صورتی که این حق به سازنده ملک داده نشود، امکان ساخت و ساز وجود ندارد.

 خرید ویلا استاندارد و قانونی در زیباکنار

مسئله مهم بعدی ساخت و ساز و مصالحی است که در طراحی و معماری و در نهایت عمران ویلا ها استفاده می شود، در صورتی که اصول مورد نیاز به این منظور رعایت نشده باشد، قطعا نتیجه نهایی به نفع شما نخواهد بود و احتمالا ملک شما بر اساس استاندارد های روز ساخته نشده است و در مواردی چون زلزله و… آسیب پذیر خواهد بود.

خرید ویلا

راه های دسترسی ویلای شما به مراکز شهر، امکان مهم و همین طور ادارات در طول روز های مختلف سال نیز قطعا اهمیت ویژه ای خواهد داشت. پس پیش از خرید و انجام معامله حتما این مسائل را نیز رعایت کنید تا در ادامه با مشکل خاصی مواجه نشوید.

کلاه برداری های زیادی در ساخت و ساز های مربوط به سواحل شمالی کشور در طول این چند سال رواج پیدا کرده است. اگر خرید شما با تحقیق کافی انجام نشود قطعا با مشکلات ریز و درشت زیادی در میانه و ادامه راه مواجه می شوید و حتما از خرید خود نا امید خواهید شد. دسترسی به مسیر های اصلی و کلانشهر ها نیز باید مد نظر گرفته شود.

فروش ویلا های لوکس زیباکنار استان گیلان

تعیین قیمت نیز توسط مشاورین املاک و کارشناسان انجام می گردد، اگر از آلودگی های صوتی، زیست محیطی و مواردی چون شلوغی شهر های بزرگ بیزار هستید و ترجیح می دهید آخر هفته خود را در وضعیت ایده آلی صرف کنید و از هر نوع دغدغه در امان باشید پیشنهاد ما قطعا به شما خرید ویلا های ساخته شده در منطقه زبیاکنار استان گیلان به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری است.

ویلا های ساحلی به دلیل سطح دسترسی بهتر همواره از نمونه های جنگلی بهتر هستند، البته که ویلا های ساحلی نیز معمولا دسترسی آسانی به سطح جنگل خواهند داشت و شما خیلی از جو منطقه و همین طور سازه های شهری خارج نمی شوید و این خود یک امتیاز مهم و البته ویژه است که باید مد نظر داشته باشید.

عموما هزینه تعمیر و نگه داری ویلا های ساحلی نیز همواره متعادل و مناسب است و خیلی با ویلای جنگلی تفاوت ندارد.

  خرید ویلا

انواع ویلا در شمال با کیفیت ساخت عالی

دو دسته برای خرید ویلا در شمال کشور وجود دارد، نمونه ای شهرکی و نمونه دیگر نیز به صورت تکی می باشد که البته این دو از نظر شرایط قیمت و محیط با یکدیگر تفاوت های ویژه ای دارند.

بعلاوه این که اولویت مشتریان همواره ویلا های نزدیک به ساحل است که البته قیمت های آن ها با توجه به شرایط نوسانات زیادی خواهد داشت، کیفیت ساخت ویلا ها حتی در ریز و درشت ترین مصالح با یکدیگر متفاوت است و اگر می خواهید ویلایی را خریداری کنید که از این نظر در وضعیت ایده آلی باشد بهتر است که مدارک ساخت و همین طور نقشه و دیگر گزینه ها را بررسی کنید.

قبل از خرید ویلا و ملک مطمئن شوید که منطقه بیش از حد شلوغ و پر سر و صدا نباشد، دسترسی خوبی داشته و همین طور علاوه بر کیفیت ساخت بر نمای آن نیز دقت کنید.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *