فال

فلز ماه های تولد و ویژگی های اخلاقی افراد براساس این فلز

فلز ماه های تولد و ویژگی های اخلاقی افراد براساس این فلز

هر فردی با توجه به ماهی که در آن متولد شده است فلز مخصوص به خود را دارد و این فلز بیانگر نوع شخصیت و توانمندی های اوست.

متولدین هر ماه ویژگی و خصوصیات اخلاقی ویژه ای دارند . یکی از راه های شناختن ویژگی اخلاقی متولدین ماه ها ، دانستن فلز ماه تولد افراد است . شما می توانید با شناخت فلز ماه تولد اطرافیانتان با رازهای درونی آنها باخبر شوید.

فلز متولدین ماه فروردین : آهن

فلز متولدین فروردین آهن است . این افراد بسیار قدرتمند و در زندگی بسیار موفق هستند زیرا انرژی و اشتیاق روانی انها راه را برای دستیابی به موفقیتی که در ذهن می پرورانند ، روشن می کند. آنها دیگران را به سمت اهداف رویایی هدایت می کنند .

متولدین فروردین به مال اندوزی اهمیت نمی دهند اما وقتی شروع به این کار نمایند با سرعت زیاد در این راه پیشرفت می کنند و مال بسیار جمع آوری می کنند . آنها بسیار دست و دلباز هستند و حتی زمان فقر نیز در صورت احتیاج دیگران ، پول ٬ زمان و حتی لباس خود را در اختیارشان قرار می دهند.

فلز متولدین ماه اردیبهشت : مس

مس نام فلز متولدین اردیبهشت ماه است که رسانای برق و گرماست و پس از گذشت چندین سال باز هم درخشنده باقی می ماند. این افراد لجوج و یک دنده و بسیاری از مواقع بسیار صبورند .

آنها افراد بسیار قدرتمندی هستند که توانایی جابجا کردن کوه را دارند و در خانواده نیز بسیار دوست دارند نقش حاکم ورئیس خانواده را داشته باشند و همیشه هدف اصلی آنها در زندگی حفظ آرامش و به دست آوردن آن است.

فلز متولدین ماه خرداد : جیوه

فلز متولدین خرداد ماه جیوه است که در آنها تمایلات دوگانه ای را ایجاد می کند . این تمایلات در متولدین خرداد وجود دارد مگر اینکه خود آنها جلوی این کارها را بگیرند ، متولدین این ماه همواره در پی هدفی هستند اما مشکل اساسی آنها نشناختن هدف است .

تخیل متولدین خرداد بسیار بالاست و به سبب همین تخیلات قوی اهداف زیادی را در ذهن دارند و ذهن آنها همیشه درگیر است بنابراین بیش از دیگران به استراحت احتیاج دارند.

فلز متولدین ماه تیر : نقره

نقره فلز متولدین مرداد است که خصوصیات ارزشمند فراوانی دارد . متولدین تیرماه به نیاز دیگر افراد به دلیل مهربانی ذاتیشان توجه می کنند و درصدد کمک به دیگران هستند اما منتظر می ماند تا فرد دیگری ابتدا به او کمک کند زیرا ترجیح می دهد پول و وقت خود را صرف چیز دیگری کند.

فلز متولدین ماه مرداد : طلا

فلز متولد مرداد طلا است . متولدین این ماه بسیار ولخرجند و حتی در صورت داشتن پول اندک آن را خرج زیبایی ظاهر خود می کنند و خرید و خرج کردن را به یکی از تفریحات خود تبدیل می کنند . این افراد بسیار خوش پوش هستند و در دوستی بسیار وفادارند ، این افراد حتی در وقت دشمنی نیز فردی قدرتمند و آدم منصف هستند.

فلز متولدین ماه شهریور : جیوه

فلز متولدین شهریور جیوه است . متولدین این ماه اگر چه ظاهری سرد دارند اما مانند فلز ماه تولدشان در اثر عواطف اطرافیان ذوب می شوند . این افراد بسیار صادق و قابل اعتمادند اما اگر نخواهند کاری را برای دیگران انجام دهند به این علت که در هنرپیشگی بسیار توانا هستند خود را به مریضی می زنند . این افراد بسیار سخت لباس خودرا انتخاب می کنند و همیشه تمیز و مرتب هستند.

فلز متولدین ماه مهر : مس

افراد متولد این ماه سودمندی فلز مس را بازتاب می دهند و از بی ادبی و بی نزاکتی متنفرند . این افراد بسیار اجتماعی و با مردم بسیار خوبند اما عاشق اجتماعات کوچکند و از اجتماعات بزرگ فراری هستند . آنها برای برقراری صلح و میانجیگری بین مردم دائما در رفت و آمد هستند .

ولی با وجود این اگر تابلویی روی دیوار خانه تان کج باشد آنرا صاف می کنند و اگر صدای تلویزیون تان زیاد باشد آن را کم می کنند . آنها بسیار بامحبت و دلپذیرند اما گاهی بداخلاق واخمو می شوندو به دیگران دستور می دهند.

فلز متولدین ماه آبان : آهن

آهن نام فلز این ماه است . متولدین این ماه بسیار دلسوز و مهربان بوده و محبت فردی که به آنها لطف داشته فراموش نمی کنند و دوست دارند این محبت را جبران کنند اما ظلم و بی عدالتی را نیز فراموش نمی کنند و واکنش های متفاوتی در برابر بی عدالتی دارند. آنها اهمیت زیادی به خانواده و روابط خانوادگی می دهند و رفتارملایم و خوبی با کودکان دارند.

فلز متولدین ماه آذر : قلع

متولدین آذر همیشه آماده عشق ورزی هستند و برای امتحان کردن شانس خود در عشق خود را به آب و آتش می زنند . این افراد اصلا زبان طنز ندارند و شوخ طبعی در آنان بسیار اندک است بنابراین در صورت گفتن لطیفه کسی به آنها نمی خندد . با مزاج این افراد ریا کاری و دروغ گویی سازگار نیست و دستشان سریع رو می شود.

فلز متولدین ماه دی : سرب

فلز درونی متولدین این ماه آنها را به فردی محکم تبدیل کرده است اما آنها در واقع فردی خجالتی اند و دارای روحیه لطیف و حساسند. این افراد برای سپردن امور افرادی بسیار لایق هستند و از کسانی که سبب صعود آنها شده اند قدر دانی می کنند . این افراد خواستار پیروزی و موفقیت هستند و برای سنتها و آداب و رسوم احترام قائلند. افراد متولد این ماه کمی افسرده و غمگین هستند.

فلز متولدین ماه بهمن : اورانیوم

متولدین این ماه بسیار رک و بی پرده صحبت می کنند و اظهار نظر می کنند اما چنانچه در نمناک میخوانید هرگز عقیده شان را به دیگری تحمیل نمی کنند. این افراد برای اینکه احساس امنیت بیشتری کنند دور و اطراف خود را با دوستانشان شلوغ می کنند اما گاهی نیز دوست دارند تنها باشند و به یکباره در پیله تنهایی خود فرو می روند.

فلز متولدین ماه اسفند : قلع

فلز این افراد قلع است . آنها افراد قوی و عاقلی هستند که تا وقتی که راز وجودیشان را کشف نکنند ، این راز بر خود و دیگران پوشیده می ماند . متولدین اسفند تعلق خاطری به جذابیت های دنیا ندارند و برای جاه و مقام ارزشی قائل نیستند ، ثروت و پول برایشان جذابیت نداشته و نسبت به آینده بسیار بی خیال هستند و به آن اشتیاقی ندارند.

سرو دانلود

سرو دانلود مرجع فیلم سانسور شده، عکس بازیگران و موزیک های ناب زیبا می باشد امید داریم از سایت ما لذت ببرید

Recent Posts

آشپزی در طبیعت قسمت 15

آشپزی در طبیعت قسمت 15 آشپزی در طبیعتت قسمت پانزدهم وعده های غذایی کمپینگ که…

1 ساعت ago

آشپزی در طبیعت قسمت 14

آشپزی در طبیعت قسمت 14 آشپزی در طبیعتت قسمت چهاردهم ساندویچ , استیک در طبیعت…

1 ساعت ago

آشپزی در طبیعت قسمت 13

آشپزی در طبیعت قسمت 13 آشپزی در طبیعتت قسمت سیزدهم صبحانه در طبیعت وحشی با…

1 ساعت ago

آشپزی روستایی قسمت 123

آشپزی روستایی قسمت 123 آشپزی روستایی چینی لیچی، لونگان، انبه... مجموعه ای از میوه های…

2 ساعت ago

آشپزی روستایی قسمت 122

آشپزی روستایی قسمت 122 آشپزی روستایی چینی پیاز وحشی در مقابل پیاز معمولی: کشف حقیقت…

2 ساعت ago

آشپزی روستایی قسمت 121

آشپزی روستایی قسمت 121 آشپزی روستایی آذربایجانی نان سنتی آذربایجان با آشپزی روستایی قسمت 121…

2 ساعت ago