نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » معرفی باینری آپشن

معرفی باینری آپشن

معرفی باینری آپشن

نودل

معرفی باینری آپشن

نفوذ اینترنت به زندگی انسان امروز موجب انتقال تمامی کسب و کارها به فضای دیجیتال شده است به همین دلیل بسیاری از افراد به کسب درآمد از تجارت آنلاین رو آورده اند. بازارهای مالی متعددی در حوزه تجارت آنلاین در حال فعالیت است که یک نمونه ی آن باینری آپشن است. بسیاری از افراد آگاهی کافی از چگونگی فعالیت این بازار مالی ندارند به همین دلیل این مقاله به بررسی جامع باینری آپشن پرداخته است.

 

 

معرفی باینری آپشن

از آنجایی که تمامی اقشار جامعه در جهت کسب درآمد به دنبال حضور در بازارهای تجاری هستند، لازم است که آنها در بازارهای مالی ساده و قابل فهمی همچون باینری آپشن فعالیت کنند. بازار مالی باینری آپشن ساختار ساده ای دارد و تمامی افراد حاضر در آن می توانند میزان سود و ضرر را قبل از انجام معامله برآورد کنند.

در معاملات Binary options زمان حرف اول را می زند. معامله گران حاضر در این بازار مالی لازم است در ازای دادن مبلغی اقدام به پیش بینی میزان سود و ضرر شرکت در یک بازه زمانی مشخص کنند. پیش بینی درست برابر با دریافت مبلغ سود پیش بینی شده است. اما اگر پیش بینی غلط باشد فرد معامله گر کل سرمایه خود را از دست می دهد به همین دلیل تنها به افراد دارای هوش مالی بالا حضور در بازار باینری آپشن توصیه می شود. لازم به ذکر است افرادی که سودای ثروت یک شبه دارند نمی توانند در این زمینه به موفقیتی دست یابند.

معرفی باینری آپشن

بیشتر بخوانید: روبوفارکس

نحوه ی فعالیت در بازار مالی باینری آپشن

برای حضور پیدا کردن در بازار باینری آپشن باید 5 مرحله زیر پشت سر گذاشته شود:

  • در ابتدا معامله گر باید بر حسب تحقیقات انجام داده بیش از یک بروکر را انتخاب کند. در انتخاب بروکر لازم است اطلاعاتی همچون خدمات برداشت سریع وجه، میزان سرعت پاسخگویی، تعداد زبان های پشتیبانی شده، میزان امانت داری و …. مورد بررسی قرار گیرد.
  • بعد از انتخاب بروکر مناسب، نوبت ثبت نام و افتتاح حساب است. برای هر بروکر یک حداقل مبلغ واریزی در نظر گرفته شده که توجه به آن الزامی است.
  • در مرحله بعدی برای ترید کردن لازم است یک سهم، کالا و یا ارز انتخاب شود. در این مرحله برای هر ترید مبلغی جهت سرمایه گذاری تعیین می شود.
  • پیش بینی تغییرات، اقدام دیگری است که باید صورت گیرد. اگر پیش بینی مبنی بر افزایش سود است لازم است گزینه CALL انتخاب شود در غیر این صورت برای پیش بینی کاهش سود باید گزینه PUT را انتخاب کرد.
  • بعد از اتمام مرحله پیش بینی، باید تا پایان معامله صبر شود تا نتیجه نهایی تعیین گردد. اگر پیش بینی درست باشد سود این معامله به شما تعلق می گیرد در غیر این صورت مبلغ سرمایه گذاری شده از بین خواهد رفت.

در نهایت در آلپاری نباید از کلاهبرداران و افراد سودجو غافل شد. در این فضا بروکرهای متقلب، ربات های خودکار، سایت های سیگنال و … وجود دارند که ممکن است افراد معامله گر را به مسیر اشتباه هدایت کنند پس باید در تمامی مراحل تحقیق و دقت لازم را به عمل آورد.

منبع: باینری آپشن کلاب

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *