نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » معرفی وب سایت پارسی طرح ایرانیان

معرفی وب سایت پارسی طرح ایرانیان

پارسی طرح ایرانیان

نودل

معرفی وب سایت پارسی طرح ایرانیان

پارسی طرح ایرانیان ، بزرگترین مجموعه ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیک با تخفیفات بی نظیر و خدمات متنوع :

امروزه انتخاب یک سایت خدماتی در حوزه فعالیت های گرافیکی که احتیاجات ما را خوبی انجام دهد و از جنبه های مختلف ما را راضی نگاه دارند گاها کار آسانی نیست و باید بیش از پیش بگردیم تا به یک نتیجه ی خوب برسیم . از طرفی دیگر سایت سفارش طراحی گرافیک باید از جهات مختلف بتواند مشتری خود راضی نگاه دارد ، مشتریانی که نسبت به سال های اخیر حساس تر و با دقت بیشتری شرکت طراحی خود را انتخاب میکنند . در عصری زندگی میکنیم که تکنولوژی حرف اول را میزند ، دیگر کسی زمان صرف نمی کند تا حتی گاها سر خیابان برود و طرح هایی که احتیاج دارد را به یک شرکت تبلیغاتی یا دفتر چاپ و تبلیغات بسپارد .

پارسی طرح ایرانیان

اطمینان پیش از خرید :

با وجود اینکه دفاتر زیادی وجود دارند که کارهای تبلیغاتی را به صورت فیزیکی یا حضوری می پذیرند ، شکل زندگی مردم به گونه ای پیش می رود دیگر حتی برای خرید یک جنس کوچک هم از طریق اپلیکیشن یا وب سایت اقدام میکنند . سایت های زیادی هستند که خدمات طراحی گرافیک آنلاین را انجام می دهد . برخی ها قابل اعتماد بوده و برخی دیگر تضمینی به سفارش شما نمی دهند و شما را پشتیبانی نمیکنند . به جرات می توان گفت در سطح اینترنت چند صد وب سایت خدمات گرافیک وجود دارد و هزار کاربران که در زمینه طراحی گرافیک فعالیت میکنند . اما نکته اینجاست یا به نوعی اصلی ترین موضوع برای خرید یک محصول اینترنتی یا سفارش یک خدمتی که به صورت آنلاین می بایست انجام شود ، موضوع اعتماد هست . در ابتدا اعتماد به شیوه پشتیبانی ، مالی و از همه مهم تر حریم خصوصی است . این ها موارد ابتدایی هستند که اگر مشتری محترم از این موارد مطمئن نشود نمی توان توقعی بر خرید آن ها داشته باشیم .

در مرحله دوم اطمینان از سطح و دانش طراحی تیم گرافیک وب سایت یا شرکت مربوطه است . در اینجا شاید تنها چیزی بتواند شما را راضی کند ، ارائه ی یک نمونه کار خوب و قوی است ، نمونه کاری که در زمینه ای که احتیاج دارید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و شما راضی نگاه دارد .

در مجموعه پارسی طرح ایرانیان خدمات طراحی به صورت تخصصی انجام می شود ، این بدان معناست که چیزی بدون دانش و علم انجام نمی شود ، شما مبالغ را بر اساس کیفیت درخواستی پرداخت میکنید . این اطمینان داده می شود تا زمانی رضایت نداشته باشید خرید نکنید ، چون در تیم طراحی پارسی طرح این موضوع به وضوح برای شما آگاه سازی شده است که وقتی وارد وب سایت می شوید با تنوعی از برند های مطرح کشور آشنا می شوید ، این برند ها به این مجموعه اطمینان داشته اند و با توجه به پشتیبانی مناسبی که به آن ها داده شده است و خدمات با کیفیتی در زمینه طراحی گرافیک ، مشتریان وفادار حال حاضر مجموعه شناخته می شوند .

علاوه بر این موضوع بستری فراهم شده است که نمیخواهید هزینه یک طرح اختصاصی را بپردازید ، میتوانید با ورود به سایت پارسی طرح پلاس از طرح های اشتراکی استفاده کنید و به دلخواه یک طرح انتخاب کنید و فایل لایه باز آن را دریافت کنید .

تعرفه های مناسب در طراحی :

خوب میدانیم وضعیت اقتصادی کشور پاسخگو شرایط نیست ، به طوری که صاحبان مشاغل تمایل به سفارش یک طرح گرافیکی دارند ، اما نمیتوانند هزینه های آن را فراهم سازند ، به همین دلیل این وب سایت با تخفیف هایی در فصول و زمان های مختلف در نظر میگیرد بستری را آماده می کند تا برخی مشتریانی که امکان پرداخت هزینه های طراحی در شرایط عادی ندارد ، از تخفیفات برخوردار شوند و هزینه کمتری بپردازند . پارسی طرح دو وبلاگ در اختیار میگذارد که در وبلاگ اول به مقالات آموزشی نرم افزاری می پردازد و در وبلاگ دوم به تهیه و تولید مطالب رایگان در حوزه دیجیتال مارکتینگ .

پیروز باشید . اختصاصی مجله اینترنتی سرو

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *