نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » مهاجرت تحصیلی | پذیرش تحصیلی

مهاجرت تحصیلی | پذیرش تحصیلی

مهاجرت تحصیلی

نودل

مهاجرت تحصیلی | پذیرش تحصیلی

اگر قصد دارید اقدام به ثبت نام و حضور در دانشگاه های خارجی بکنید و دنبال بهترین دانشگاه ها و رشته ها برای تحصیل در خارج از کشور هستید و قصد مهاجرت تحصیلی به یکی از کشورهای خارجی و ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشورها را دارید، به طور حتم به مدرک پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی نیاز پیدا می کنید

پذیرش تحصیلی یک نامه موافقت با ورود دانشجو به دانشگاه و ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی در خارج از کشور است. برای این مهم، باید پیش از هر چیز کشور مقصد تحصیل و دانشگاه دلخواه خود را براساس فاکتورهایی نظیر رتبه دانشگاه، اعتبار مدارک آن دانشگاه، شهریه تحصیلی، تنوع رشته های تحصیلی، تجهیزات دانشگاهی و موارد این چنینی انتخاب کنید. پس با goapplyuni همراه باشید تا تمام خدمات و اطلاعات لازم برای مهاجرت و اقامت تحصیلی را دریافت کنید .

خلاصه خدمات ارائه شده توسط مجموعه go apply uni

مشاوره رایگان : دریافت مشاوره جامع و کامل

انتخاب دانشگاه:اطلاعات جامع در مورد دانشگاه ها و رشته ها

اخذ ویزای تحصیلی : اقامت تحصیلی و دریافت ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی یکی از انواع ویزاهای غیر مهاجرتی است که دارنده آن برای مدت معینی در کشور مقصد اقامت کرده و در یکی از دانشگاهها یا موسسههای آموزشی کشور به تحصیل اشتغال دارد. دریافت ویزای دانشجویی برای ادامه تحصیل، در هر یک از کشورهای خارجی برای دانشجویان الزامی است. هر کشوری با توجه به قانون مهاجرت خود، هزینه های متفاوتی را برای اخذ ویزای تحصیلی درخواست می کنند. ویزای دانشجویی، به دانشجویان این اجازه را می دهد که برای مدت ۱۲ ماه و یا بیشتر در خارج از کشور خود تحصیل کنند. با افزایش سریع آموزش بین المللی، دانشجویان بیشتری به دنبال تحصیل در کشور های خارجی هستند و بسیاری از آن ها، تحصیل در خارج از کشور را، برای اقامت دائم در آن کشور در نظر می گیرند.

بهترین شهرها برای تحصیل

در ادامه، ۴ شهر را به شما معرفی خواهم کرد که بهترین شهرهای دانشجویی از نظر دانشجویان انتخاب شده است. در انتخاب این شهر ها، هزینههای کم برای تحصیل و زندگی، شهرهای چند فرهنگی و دانشجو محور ملاک اصلی انتخاب تعیین شدهاند:

 اتاواپس از اتمام نظرسنجی، پایتخت کشور کانادا، بالاترین امتیاز کل را به خود اختصاص داد. شهر اتاوا با جمعیتی حدود ۱.۲ میلیون در ناحیه کلان شهری وسیع آن، در میان شهر های کوچک این شاخص قرار گرفته است. پایتخت کانادا، رتبه بالایی در طبقه دوستی، پذیرش و فراگیر بودن به خود اختصاص داده است. شرکت کنندگان در این نظر سنجی، فرهنگ دانشجو محور بودن، محیط چند فرهنگی و دو زبانه بودن، فرصت های کسب تجربه در بخش های دولتی و سایر بخش های این شهر را تحسین کرده اند.

 پراگدومین شهر برتر از نظر دانشجویان جهان، پایتخت کشور جمهوری چک، شهر پراگ، با معماری بی نظیر و تاریخی، فعالیت های اجتماعی عالی، تفریحات شبانه و هزینه های پایین آن شناخته می شود. پایتخت جمهوری چک، در زمینه های هنری، فرهنگی، سهولت گشت و گذار و گردش در اطراف شهر، هزینه های کم و تنوع بالا رتبه های بالایی را کسب کرده است. دانشجویانی که تحصیلات خود را در شهر پراگ ادامه اند، زیبایی شهر، موقعیت مکانی آن در مرکز اروپا، گسترده بودن فعالیت ها، هزینه های کم برای زندگی، اماکن دیدنی و تفریحی، غذا ها و نوشیدنی های عالی آن را با استقبال بی نظیری مواجه کرده اند.

 سئولپایتخت کره جنوبی، در شاخص بهترین شهر های دانشجویی (QS)، با ارتقا جایگاه چشمگیری ، ۶ پله صعود کرده و در بین ۵ شهر برتر دانشجویی جهان قرار گرفته است. سئول، به عنوان شهر همیشه در دسترس (۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز) شناخته میشود و مطمئنا جای تعجب نخواهد بود که بالاترین رتبه را در طبقه فعالیت های شبانه دریافت کرده است. محصلین سئول، امنیت و راحتی این شهر را تحسین کرده اند. این شهر بالاترین رتبه را در اقامت محصلین، پس از تحصیل کسب نموده است و همچنین بیشتر دانشجویان اظهار داشته اند که پس از تحصیل، در این شهر اقامت خواهند داشت.

 بوستونشهر پیشرو ایالات متحده، در زمینه شاخص کلی بهترین شهرهای دانشجویی، امتیازات خوبی از پاسخ دهندگان دریافت کرده است. بوستون یک شهر با اندازه متوسط و با جمعیت ۴.۶ میلیون می باشد که بهترین جاذبه های زندگی در یک شهر بزرگ را با حس زندگی در یک شهر کوچک ترکیب می کند. این شهر بالاترین امتیازات خود را در طبقه دوستی، راحتی و دسترسی آسان شهر، گردش در اطراف شهر، فرهنگ و هنر دریافت کرده است. بیشتر دانشجویان به احساس آرامش و خوشایند، محیط جذاب و محیط تحصیلی پیشرو این شهر اشاره کرده اند

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *