نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » نرم افزار مدیریت دانلود رایگان Xtreme Download Manager 7.0.1

نرم افزار مدیریت دانلود رایگان Xtreme Download Manager 7.0.1

نودل

نرم افزار مدیریت دانلود رایگان Xtreme Download Manager 7.0.1

Xtreme Download Manager  نام نرم افزاری رایگان و قدرتمند ، در زمینه مدیریت دانلودهای شما در محیط ویندوز است. امروزه بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز ، از نرم افزار Internet Download Manager به منظور مدیریت فایل های دانلود خود استفاده می کنند. وب سایت یاس دانلود نیز ضمن پشتیبانی کامل این محصول نرم افزاری ، همواره جدیدترین آپدیت های آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد. اما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از نرم افزارهای رایگان در این زمینه آشنا کنیم. چرا که همانطور که می دانید نرم افزارهایی همانند IDM دارای لایسنس های پولی هستند که بسیاری از کاربران ایرانی از نسخه های کرک شده آن استفاده می کنند. اگر شما نیز می خواهید از یک نرم افزار دانلود منیجر رایگان ، به جای ابزارهایی نظیر IDM و DAP استفاده کنید ، این مطلب مخصوص شماست !

Xtreme Download Manager یک ابزار رایگان و قدرتمند به منظور مدیریت دانلود و افزایش سرعت دانلود فایل های شما تا ۵۰۰% است ، به کمک این نرم افزار شما می توانید به جای دانلود فایل های خود از دانلودرهای مرورگرهای اینترنتی ، مدیریتی همه جانبه را بر روی فایل های دانلودی خود داشته و علاوه بر این ها ، ویدیوهای آنلاین را نیز از وب سایت هایی همچون YouTube, Metacafe, DailyMotion, Google Video و … دانلود کنید. این نرم افزار ضمن سازگاری کامل با انواع مرورگرهای Microsoft Edge, Firefox, Chrome, IE, Opera, Safari ، یکی از بهترین انتخاب های شما برای یک دانلود منیجر قدرتمند و در عین حال رایگان می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Xtreme Download Manager :

– دانلود فایل ها با بالاترین سرعت ممکن (۵ تا ۶ برابر)

– پشتیبانی از تمامی نسخه های مرورگرهایی همچون Microsoft Edge, Firefox,Chrome,Internet Explorer,Opera,Safari

– دانلود ویدیوهای آنلاین از سرویس های YouTube, Daily Motion, Metacafe

– پشتیبانی از پروتکل های HTTP,HTTPS,FTP

– دارا بودن امکان Pause/Resume

– دارا بودن قابلیت دانلود دسته جمعی ، دانلود زمان بندی شده و همچنین خاموش کردن رایانه به طور خودکار بعد از دانلود شدن فایل ها

 

 

مشخصات
  •  فرمت : EXE
  •  حجم : ۱۳ مگابایت
  •  منبع : یاس دانلود
  •  رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود

دانلود Xtreme Download Manager

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *