نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » هتل‌های لوکس در شهر ازمیر ترکیه

هتل‌های لوکس در شهر ازمیر ترکیه

هتل بایا

نودل

هتل‌های لوکس در شهر ازمیر ترکیه

یکی از بهترین شهر های ساحلی ترکیه از نظر داشتن آب و هوای خوب و جاذبه‌های فراوان گردشگری شهر ازمیر است.

تور ازمیر جزو تور های بسیار خوب ترکیه بوده و بسیاری از ایرانیان این شهر را برای تفریحات خود در هنگام تعطیلات انتخاب می کنند. شهر ازمیر دارای انواع جاذبه‌های گردشگری تاریخی بوده و در نزدیکی آنجا می‌توانید انواع بناها و نقاط دیدنی باستانی را مشاهده کنید. این شهر دارای انواع رستوران های مختلف با غذاهای مدیترانه‌ای، ترکیه ای و همینطور بین المللی است و در آنجا می‌توانید به مراکز خرید بزرگ و بازار های قدیمی رفته و انواع محصولات مختلف را با قیمت های مناسب تهیه کنید. این شهر دارای سواحل بسیار زیبا بوده که بسیاری از علاقه مندان به ساحل را به سوی خود کشانده است. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از هتل‌های بسیار خوب این شهر را به شما معرفی کنیم که با انتخاب این هتل ها در شهر ازمیر اقامتی بسیار راحت و خاطره انگیز را می‌توانید تجربه کنید.

هتل وگ در شهر ازمیر ترکیه

هتل وگ

یکی از هتل‌های بسیار خوب و لوکس که در تور ازمیر ارزان  به پیشنهاد سایت گردشگری سفر باتو ، قرار دارد هتل وگ است این هتل دارای فضایی زیبا و مدرن بوده و معماری بسیار دیدنی را شامل می‌شود. در این هتل اتاق های بسیار زیبا و با طراحی مجلل قرار دارند و انواع امکانات را در اتاق های این هتل می‌توانید داشته باشید. تمامی اتاق های این هتل دارای چشم انداز بسیار زیبا بوده و همچنین دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، مینی بار، گاو صندوق و همچنین تلویزیون هستند. در این هتل رستوران های مختلف وجود دارد که تعدادشان به پنج عدد می رسد و در آنجا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را با کیفیت بسیار بالا میل کنید. این هتل در نزدیکی فرودگاه بوده و دسترسی خوبی در آنجا به نقاط دیدنی تفریحی و طبیعت ازمیر را دارید. امکانات تفریحی این هتل بسیار خوب بوده و آنجا دارای مرکز اسپا، استخر روباز، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ درمانی و همچنین حمام سنتی ترکی است.

هتل کروانسرای ازمیر ترکیه

هتل کروانسرای

دیگر هتل 5 ستاره در شهر ازمیر هتل کروانسرای است که دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز و نزدیک به دریا بوده و شامل انواع امکانات تفریحی و طراحی مجلل و لوکس می‌شود. این هتل در فضایی زیبا و خارج از شهر قرار دارد و در آنجا می‌توانید از چشم انداز های زیبا لذت ببرید. در این هتل اتاق‌ها دارای امکانات کامل یک هتل 5 ستاره بوده و می‌توان در آنجا از اینترنت بی سیم، خدمات روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، تهویه هوا و تلویزیون صفحه تخت بهره برد. این هتل دارای رستورا های بسیار خوشمزه و متنوع بوده و در آنجا انواع غذاهای بین المللی و محلی را می‌توانید در رستوران های مختلف میل بفرمایید. در این هتل امکانات مختلف تفریحی و رفاهی مانند خدمات ماساژ درمانی، استخر روباز، سونا و جکوزی، استخر برای بچه ها، سالن بازی برای بچه ها، سالن بدنسازی مجهز، زمین تنیس و همچنین ساحل اختصاصی است.

هتل بایا ازمیر ترکیه

هتل بایا

هتل بایا از هتل‌های خوب و پر طرفدار دیگری است که در شهر ازمیر می‌توانید برای خود رزو کنید. این هتل دارای طراحی و معماری بسیار خوبی بوده و در فضای داخلی هم آنجا شامل طراحی مدرن و دیزاین مرتب و تمیزی است. در این هتل امکانات کامل را در اختیار خواهید داشت و آنجا شامل اتاق هایی تمیز و زیبا می‌شود که در آنجا دسترسی آسان به اینترنت خواهید داشت و در اتاقها امکاناتی نظیر تهویه هوا، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز وهمینطور حمام لوکس را دارید. این هتل دارای رستوران های بسیار با کیفیت بوده که انواع غذاهای اروپایی و ترکیه ای را به شما ارائه می‌کنند. این هتل شامل امکانات رفاهی و همچنین تفریحی بوده که می‌توان به استخر سرباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و همچنین زمین تنیس اشاره کرد.

هتل رویال آسارلیک بیچ ازمیر ترکیه

هتل رویال آسارلیک بیچ

از دیگر هتل‌های 5 ستاره شهر ازمیر می‌توان هتل رویال آسارلیک بیچ را نام برد که در موقعیت بسیار خو و نزدیک به دریا برخوردار بوده و شامل معماری زیبا و محیطی سرسبز و بزرگ است. این هتل دارای امکانات تفریحی فراوانی بوده و می‌توان روزها در آنجا اقامتی راحت و آسوده را تجربه کرد. در اتاق های این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند اینترنت وای فای، خدمات روم سرویس، تهویه مطبوع، تراس، مینی بار و حمام اختصاصی بهره مند شوید. این هتل دارای دسترسی بسیار خوب به نقاط مختلف بوده و خود در منطقه ای بسیار زیبا و خارج از شهر قرار گرفته است. در آنجا می‌توانید از رستوران های بسیار خوب با غذاهای محلی و بین المللی بهره ببرید که در محیط باز و بسته قرار دارند. این هتل دارای تفریحات مختلف بوده که می‌توان به استخر های روباز و سرپوشیده، تفریحات آبی و ساحلی، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، ساحل اختصاصی و سالن بازی برای کودکان اشاره کرد.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *