نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » وبسایت نتگام به بررسی فورد رنجر رپتور می پردازد

وبسایت نتگام به بررسی فورد رنجر رپتور می پردازد

فورد-رنجر-رپتور

نودل

وبسایت نتگام به بررسی فورد رنجر رپتور می پردازد

 همین چند ماه پیش بود که در مورد بسته های لوازم جانبی جدید فورد پرفورمنس برای رنجر در وبسایت نتگام گزارش می دادیم. این بسته‌ها تایرهای بزرگ‌تر، چرخ‌های منحصربه‌فرد، شوک‌های فاکس و موارد دیگر را به همراه داشتند. این بسته‌ها در سه سطح مختلف ارائه می‌شوند، از ملایم تا بسیار وحشی. و در پایان روز، آنها برای هر کسی که به دنبال افزایش عملکرد به رنجر خود است، واقعاً یک معامله خوب است. اکنون فورد با Ranger جدید 2021 این ایده را یک قدم فراتر برده است.

چاد کالاندر، مدیر بازاریابی فورد رنجر گفت: ترمور به مشتریان رنجر سطح جدیدی از اعتماد به نفس و سرگرمی در خارج از جاده می دهد. ترمور با افزایش فاصله از زمین، سیستم تعلیق تنظیم شده در خارج از جاده و لاستیک های تهاجمی جنرال گرابر، توانایی رنجر در خارج از جاده را بیش از پیش ارتقا می دهد.

دقیقاً مانند سری 2020 معرفی شد، فورد رنجر برای علاقه مندان به آفرود طراحی شده است که فقط کمی بیشتر از آنچه پکیج FX4 ارائه می دهد نیاز دارد.

 

فورد رنجر

بررسی تخصصی فورد رنجر

فورد رنجر جایی بین یک کامیون کار و یک کامیون سبک زندگی است. می‌تواند به راحتی هر یک از نقش‌ها را ایفا کند، که به آن جذابیت منحصربه‌فرد می‌دهد، اما کمی بحران هویت را نیز به همراه دارد. یدک‌کشی و حمل و نقل برای این کلاس قوی است، اما رنجر توسط سیستم تعلیق ضعیف و کابین غیرقابل توجهی عقب‌نشینی می‌کند. طراحی مجدد به زودی انجام می شود.

تغییرات جدید

نسخه فعلی خودرو فورد رنجر تنها چند سال است که عرضه شده است، اما به نظر قدیمی است. دلیلش این است که اگرچه رنجر در سواحل ما فروخته نمی شد، اما رنجر در طول دهه 2010 وظیفه خارج از کشور را انجام می داد.

هنوز هم فضیلت های خود را دارد که از جمله آنها می توان به توانایی ها اشاره کرد. پیشرانه توربو-فور گشتاور آماده و قدرت بکسل عالی (حداکثر 7500 پوند) حتی بهتر از پورشه را فراهم می کند. قابلیت بارگیری نیز با حداکثر 1860 پوند قابل توجه است. به علاوه، تخت‌های رنجر جادارترین تخت‌های این کلاس هستند. فن آوری ایمنی برای یک کامیون خوب است، اگرچه بسیار کمتر از آنچه هوندا Ridgeline ارائه می دهد.

مهمانی توسط یک شاسی کاملاً ناامیدکننده خراب شده است. سواری کم رطوبت است و به راحتی ناآرام می شود، که این احساس ناخوشایند ایجاد می کند که هرگز از جهش باز نمی ایستید. احساس ترمز ضعیف است و فرمان کند است. کامیون ها به دلیل مهارت هندلینگ خود شناخته نمی شوند، اما رنجر با بهترین تلاش فورد فاصله زیادی دارد.
سیستم اطلاعات سرگرمی قدیمی و طراحی پیش پا افتاده به آن کمک نمی کند. اگر قصد دارید رنجر را به کار ببندید، هنوز هم برای یک کامیون سایز متوسط ​​ارزش بالایی دارد، به خصوص اگر نسخه Tremor را انتخاب کنید، که قابلیت آفرود بیشتری را ارائه می دهد و اتفاقاً بهترین نسخه رانندگی است.با این حال، ممکن است ارزش انتظار برای طراحی مجدد آینده را داشته باشد. توصیه ما به فورد؟ موتور و گیربکس را حفظ کنید، اما فضای داخلی باکیفیت‌تر، سواری نرم‌تر و دینامیک رانندگی بهتر را ارائه دهید.

فورد رنجر رپتور

ایمنی فورد

در تست تصادف 2022 امتیاز کلی ایمنی چهار از پنج ستاره را به دست آورد که این بدتر از عملکرد تویوتا یاریس بود. این امتیاز شامل چهار ستاره در تست تصادف از جلو، پنج ستاره در تست تصادف کناری و سه ستاره در ارزیابی واژگونی است. زمانی که توسط IIHS آزمایش شد، رنجر 2021 در همه دسته‌های قابلیت تصادف به جز تست تصادف با همپوشانی کوچک در سمت سرنشین، امتیازات خوبی کسب کرد. قابل قبول در این دسته به دست آورده است.

ترمز اضطراری خودکار در هر تریم به صورت استاندارد ارائه می شود و IIHS سیستم را در تست خودرو به وسیله نقلیه “بهترین” ارزیابی کرده است. مانیتورهای نقطه کور، دستیار حفظ مسیر و نوربالای خودکار با تریم‌های بالاتر عرضه می‌شوند.

فناوری رپتور

تریم پایه XL فقط با رادیو، بلوتوث و پورت شارژ USB شروع می شود. یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با نرم افزار Sync فورد به عنوان یک آپشن موجود است و در تمام تریم های دیگر استاندارد است.

این سیستم نسبت به رقبای مدرن کندتر است و گرافیک می تواند از به روز رسانی استفاده کند. Apple CarPlay و Android Auto نیز گنجانده شده است. بالا رفتن از نردبان بلندگوهای اضافی را نیز اضافه می کند و تریم بالای Lariat می تواند دارای سیستم صوتی Bang & Olufsen باشد.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *