نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » پارک های آبی و سواحل زیبای آنتالیا

پارک های آبی و سواحل زیبای آنتالیا

ساحل کنیالتی

نودل

پارک های آبی و سواحل زیبای آنتالیا

آکوآلند و دلفین لند

شهر آنتالیا مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا ست که اغلب برای داشتن تعطیلاتی پر هیجان و شگفت انگیز راهی این شهر می شوند . آنتالیا در کنار آبهای زیبای دریای مدیترانه قرار دارد پس عجیب نیست اگر بگوئیم اغلب تفریحات این شهر به خوشگذرانی در امتداد سواحل و پارک های آبی متنوع آن ، ختم می شود .

باید گفت پارک های آبی این شهر دارای فضایی مدرن و بسیار مجهز اند و بازی های موجود در آنها دارای بالاترین سطح استانداردهای بین المللی اند . و استفاده از اغلب بازیها برای همه رده های سنی نظیر سالخوردگان ، کودکان و حتی بیماران مناسب و امکان پذیر خواهد بود .

پارک آبی آکوآلند

پارک آبی آکوآلند

پارک آبی آکوآلند در تور آنتالیا سفر باتو همانند یک شهر است و با دارا بودن دهها وسیله بازی و تفریح ، شما را برای یک روز کامل سرگرم می کند . این مجموعه دارای شهرت فراوانی است  و در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است .  سرسره ‌های آبی آکوالند بیش از صد متر طول داشته و شما را با سرعت به درون استخر پرتاب می کنند . همچنین میتوانید شنا و قایق سواری در استخر های موج مصنوعی را تجربه نموده و یا به تماشای نمایش مفرح و شاد دلفین ها در سرزمین دلفین‌ها بروید و در صورت تمایل ماساژ های مختلف را امتحان کنید .  همچنین این مجموعه دارای کافه و رستورانهای متنوع است که برای صرف غذا و یا میان وعده بسیار ایده آل اند  . و اگر به دنبال هیجان بیشتری هستید پیشنهاد می کنیم رفتینگ در استخرهای موج مصنوعی را امتحان کنید . این استخر حدودا سیصد متر طول دارد و عمق آن یک و نیم متر است و حس قایق سواری در رودخانه‌ای خروشان را به‌ شما القاء می‌ کند. اگر سطح هیجان شما در اینجا نیز ارضاء نشد میتوانید بانجی جامپینگ در پارک آکوآلند را امتحان کنید که بی شک تجربه ای منحصر بفرد و تکرار نشدنی خواهد بود. در بانجی جاپینگ آکوالند ، پرش از ارتفاع هفتاد متری را تجربه خواهید کرد و در انتهای به درون آب پرتاب می شوید . برای این تجربه شگفت انگیز ابتدا به تراس بلندی رفته و سپس با بستن طناب و همراه داشتن دیگر لوازم ایمنی مخصوص به سمت پایین می پرید .

معرفی برخی از سواحل مشهور و زیبای شهر آنتالیا

ساحل لارا

ساحل لارا

ساحل زیبا و شگفت انگیز لارا یکی از مشهورترین ها و البته بهترین هاست که دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و اغلب هتل های خوب شهر در اطراف این منطقه قرار دارند . ساحل لارا از  ماسه های سفید رنگ پوشیه شده که در کنار آبهای فیروزه ای و زلال مکان ایده آلی برای آفتاب گرفتن و شنا است . این ساحل حدودا چهارصد و پنجاه هکتار  وسعت دارد و دارای باشگاه های ساحلی ، کافه و رستوران های متنوع است همچنین آبشار دودن در فاصله کوتاهی از این منطقه قرار دارد که تماشای مناظر آن بسیار جالب و لذتبخش است . هتل ها این  منطقه امکانات و خدمات سطح بالایی را به مشتریان خود ارائه داده و به نسبت ارزان هستند .

ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی

این خط ساحلی زیبا  ما بین صخره ها و کوه های بیدگلرالی واقع  شده و بهترین و پر طرفدارترین هاست که مناظر آن به خصوص هنگام غروب آفتای سوژه خوبی برای عکاسی است . این ساحل فضای بسیار گسترده دارد که برای تفریح و آفتاب گرفتن ایده آل است همچنین دارای رستوران ها و کافه های متنوعی است . ساحل کنی آلتی دارای جاذبه های دیدنی متنوعی همچون استخر دلفین ها و یک شهر مینیاتوری کوچک است که تمام جاذبه های دیدنی کشور ترکیه را در ابعاد کوچی به نمایش گذاشته است .

ساحل المپوساحل المپوس

 

ساحل المپوس دارای جاذبه های تاریخی و آثار باستانی ارزشمندی است که قدمت برخی از آنها به هزار سال پیش باز می گردد. این منطقه در گذشته شهری ثروتمند و قدرتمند بوده است . در قرن هفدهم میلادی دزدان دریایی بارها به این منطقه حمله کردند ، که در نهایت یک فرمانده رومی این منطقه را محافظت نموده و به محلی امن تبدیل نمود ، و از آن زمان این منطقه رفته رفته مورد توجه گردشگران قرار گرفت . آبهای زلال و شفاف ساحل المپوس در کنار مناظر شگفت انگیز و زیبا ، این جا را به مکانی ایده آل برای شنا و تفریح تبدیل نموده است .  آب این ساحل به حدی زلال اند که هنگام شنا و یا قایق سواری قادرید تمام سنگ ریزه ها و ماهیان را زیر آب را ببینید .

ساحل زیبای داملاتاش

ساحل زیبای داملاتاش

ساحل داملاتاش در غرب شهر و روبروی غار داملاتاش قرار دارد و با وجود امکانات رفاهی متنوع موفق به دریافت پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا شده  است . گفتنی است ورود به این ساحل برای عموم رایگان می باشد .

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *