نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، «ای‌تی‌اچ» و «ایکس‌آرپی»

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، «ای‌تی‌اچ» و «ایکس‌آرپی»

بیت‌مکس

نودل

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، «ای‌تی‌اچ» و «ایکس‌آرپی»

با توجه به اقبال عمومی به ارزهای مجازی همچون بیت کوین، این ارزها در هفته‌های گذشته با رشد بی‌سابقه‌ای همراه بوده‌اند که سرمایه‌گذاران را به افزودن نقدینگی بیشتر در این بازار ترغیب کرده است.

هفته گذشته با افزایش بی‌سابقه اعتماد به ارزهای مجازی از طرف سرمایه‌گذاران همراه بود که به مقدار هشت هزار دلار رسید و برای سرمایه‌گذاران نشانه مثبت و اعتمادسازی بود. در ۱۶ ماه می ۲۰۱۹ ارز بیت کوین به بیشترین میزان خود در سال با ارزش هشت هزار و ۳۱۹ دلار رسید که با فروش ناگهانی پنج هزار بیت کوین در مدت کوتاهی غالب خریداران به فروش این ارز روی آوردند تا اینکه به شش هزار و ۲۰۰ دلار رسید که بخش زیادی از این نقدینگی به بازار بیت‌مکس کشانده شد.

 

بیت‌مکس

در سایر بخش‌های منفک از هم همچون بازار بیت فینکس ژاپن نیز ارزش مبادلات به یک میلیارد دلار در طول ۱۰ روز رسید.

 

چیزی که بازار این ارز را بیشتر مشغول به خود کرده است قانون تنظیم بازار ارز بیت کوین بود که کمیسیون مبادلات ارزی دولت آمریکا قرار بود وضع کند که تا به حال به تاخیر افتاده است.

 

پیش‌بینی قبلی نرخ بیت کوین با وجود تاخیر دو روزه در حوالی هفت هزار و ۸۰۰ تا هشت هزار و ۲۰۰ بود که اگر چه با مقدار هشت هزار دلار بسته شد.

2

 

یک اصلاحیه دیگر در حوالی شش هزار دلار در حال اتفاق بود که ترس از افزایش تقاضا را در بین سرمایه‌گذاران به وجود آورد. این در حالیست که یک سناریوی خوش‌بینانه این است که پس از طی کردن شانه‌های نمودار ارزش این ارز به هشت هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد.

 

نزدیک‌ترین سناریو همان مقدار هشت هزار و ۹۰۰ تا ۹هزار است که در هفته‌های آتی می‌تواند به این مقدار نیز برسد.

 

در مورد ارز «ای‌تی‌اچ» باید گفت که نقدینگی زیادی به سوی آن در حال سرازیر شدن است که در دو هفته گذشته حتی میزان رشد بیشتری نسبت به بیت کوین داشته است.

ای‌تی‌اچ

پیش‌بینی ها در مورد این ارز به واقعیت انجامید و این ارز به میزان ۲۵۰ دلار رسید اگر چه مقاومت‌های ۲۶۰ تا ۲۸۰ را نیز شاهد بود.

 

ارز «ایکس آر پی» یکی از پیشتازترین ارزها در زمینه شکست رکورد صعود بود. رسیدن به مقدار با ثبات بین ۲۸ صدم دلار تا ۳۶ صدم دلار که در برخی ساعت‌ها نیز به چهار دهم دلار (منطقه زرد) رسید و اصلاحیه‌هایی حول مقدار ۴۷ صدم دلار نیز داشت.

ایکس آر پی

منبع : عصر بانک

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *