نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فیلم و انیمیشن » اکشن » پیش بازی ایران – کامبوج دومین گام با هوای تازه در سکوها

پیش بازی ایران – کامبوج دومین گام با هوای تازه در سکوها

ایران کامبوج

نودل

پیش بازی ایران – کامبوج دومین گام با هوای تازه در سکوها

تیم ملی ایران – تیم ملی کامبوج
پنجشنبه 18 مهر 1398- ساعت 17:00
ورزشگاه آزادی
داور: پرنجال بنرجی از هند
تیم ملی در نخستین بازی خانگی خود در راه صعود به جام‌جهانی با کامبوج روبه‌رو خواهد شد. این دیدار با حضور بانوان در استادیوم همراه خواهد بود. کامبوج در این مسابقه برای اولین بار از خانه خارج می‌شود و در 2 بازی قبلی یک امتیاز کسب کرده  و در رده چهارم جدول است. تیم ملی نیز در تنها بازی خود 3 امتیاز مقابل هنگ کنگ بدست آورده  و در رتبه دوم جای دارد و در صورت پیروزی در این دیدار صدرنشین گروه می‌شود.

اولین جدال پس از 47 سال
کامبوج از جمله کشورهای آسیایی است که فوتبال در آن قدمت زیادی دارد ولی علی‌رغم سابقه طولانی، افتخار خاصی کسب نکرده است. تنها افتخار قابل ذکر کامبوج، کسب مقام چهارم جام ملتهای آسیا در سال 1972 است که تنها تقابل ایران با کامبوج در این مسابقات که در تایلند برگزار شد اتفاق افتاد. تیم ملی در مرحله مقدماتی با نتیجه 2 بر صفر برابر این تیم به پیروزی رسید و در دور نیمه‌نهایی مجدداً با این تیم روبه‌رو شد که این بازی نیز با برتری ایران همراه شد. ایران در آن مسابقات در فینال با غلبه بر کره‌جنوبی قهرمان شد و کامبوج با شکست در دیدار رده‌بندی به عنوان چهارم شد.
جدال تیم اول و سی و ششم آسیا
موقعیت فوتبال ایران و کامبوج از نظر بین المللی قابل قیاس نیست. ایران در رتبه 23 رده‌بندی فیفا و رده نخست آسیا جای دارد. حریف ایران، کامبوج در جایگاه 169 جهان و 36 آسیا قرار دارد و تنها 10 تیم آسیایی از این تیم موقعیت بدتری دارند. از تابستان سال گذشته، کیسوکه هوندا چهره سرشناس فوتبال آسیا به عنوان مدیرفنی در راس کادر فنی این تیم قرار گرفت. سرمربی این تیم فلیکس دالما با 31 سال سن است. این مربی آرژانتینی یکی از جوانترین مربیان ملی در سطح جهان محسوب می‌شود و تیم ملی کامبوج اولین تجربه سرمربیگری او محسوب می‌شود.
غایبین تیم ملی
مجید حسینی دفاع جوان تیم ملی در آخرین بازی باشگاهی در لیگ ترکیه دچار مصدومیت شد و به احتمال زیاد در این دیدار غایب خواهد بود. سامان قدوس نیز همچنان محروم است و نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.

منبع : سایت نود

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *