نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » گشت و گذار در امتداد سواحل زیبای کیش

گشت و گذار در امتداد سواحل زیبای کیش

تفریحات آبی کیش

نودل

گشت و گذار در امتداد سواحل زیبای کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از زیباترین و پر طرفدارترین جاذبه های دیدنی در این شهر است که در اطراف آن تفریحات آبی متنوعی قابل انجام است .

در طول شبانه روز گردشگران بسیاری را خواهید دید که به این اسکله می آیند و در نهایت آرامش به تماشای پهنای نیلگون آبهای خلیج فارس می پردازند .  اسکله تفریحی کیش بدنه ای تمام چوبی دارد که از هر سو به آبهای زیبا مشرف است و تماشای منظره غروب آفتاب از این نقطه بسیار رویایی و خاطره انگیز است .

اسکله تفریحی کیش در شمال شرقی جزیره ، و در انتهای بلوار دریا واقع شده است و دسترسی به آن آسان بوده و جاذبه های تفریحی متنوعی در اطراف آن به چشم می خورد . این اسکله در سال ۱۳۸۵ ساخته شد و طراحی و ساخت آن را مهندسین ایرانی بر عهده داشتند و با دقت و بدون کوچک‌ترین آسیب رسانی به محیط زیست ساخته شد . عرض این اسکله هجده متر و طول آن چهارصد و سی و هفت متر است و در مجموع ده هزار متر مربع وسعت دارد . در نهایت پیشنهاد می کنیم حین اقامت در این جزیره شگفت انگیز حداقل یکی دو بار به این منطقه آمده و در کنار تماشای مناظر زیبا از دیدن ماهی‌ های رنگارنگ و مرغان دریایی لذت ببرید .

دوچرخه‌سواری در امتداد آبهای نیلگون

دوچرخه سواری در امتداد آبهای نیلگون کیش

دوچرخه سواری در امتداد آب های زیبای خلیج فارس یکی از تفریحات پر طرفدار در این جزیره در تور کیش است . پیست دوچرخه‌ سواری جزیره کیش یکی از طولانی ترین و البته زیباترین پیست های دوچرخه سواری در ایران است که گردشگران با کرایه کردن هر نوع دوچرخه ای که مد نظر دارند ، میتوانید ساعت ها ورزش و تفریح را تجربه کنید و خبرخوش این است که در طول این مسیر هیچ نوع وسیله نقلیه دیگری اجازه تردد ندارد .

قایق سواری

قایق سواری کیش

به گزارش سفر باتو ، حالا که به یکی زیباترین جزایر در آبهای خلیج فارس سفر نمودید ، بهتر است تجربه لذت بخش قایق سواری در آبهای فیروزه ای را از دست ندهید  . بهترین مکان برای داشتن تجربه ای بیاد ماندنی ، اسکله تفریحی  کیش است و در هر ساعت از روز  و تا قبل از تاریک شدن هوا میتوانید قایق ها مختلف در ابعاد متنوع را ببینید که در حال سوار کردن مسافران علاقمند هستند .  انواع قایق‌های پدالی ، سه‌چرخه آبی ، قایق‌های ماهیگیری و قایق‌های کف ‌شیشه‌ای هر کدام دارای سرعتی متفاوت اند که برای همه سلیقه ها در نظر گرفته شده اند .

ماهیگیری در آبهای نیلگون خلیج فارس

ماهیگیری در کیش

برخی مسافران نیز علاقمند هستند در کنار سواحل آرام بنشینند و برای ساعت ها ماهیگیری در آبهای خلیج فارس را امتحان کنند . در امتداد اسکله تفریحی کیش ، قایق‌هایی برای ماهیگیری وجود دارد که میتوانید با کرایه کردن آنها به میان آبها رفته و برای ساعتها ماهی صید کنید . و یا می‌توانید در امتداد ساحل به ماهیگیری بپردازید که هر دو آنها ، تجربه ای بسیار لذت بخش اند . گفتنی است برای ماهیگیری به وسایل زیادی احتیاج ندارید و هر آنچه را که بخواهید در فروشگاه‌های لوازم ورزشی که در مراکز خرید نزدیک اسکله وجود دارد ، میتوانید بیابید . بهترین و مناسب ترین زمان برای ماهیگیری ،  اوایل صبح یا هنگام غروب خورشید است و در این زمان احتمال صید ماهی بسیار بیشتر است .

تفریحات آبی

تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی در امتداد سواحل جزیره کیش بسیار متنوع و پر طرفدار است و برای داشتن این تجربه شگفت انگیز میتوانید به آژانس های گردشگری که در اغلب مناطق جزیره پراکنده شده ، بروید و بلیط خود را تهیه کنید . البته باید گفت در امتداد اسکله تفریحی کیش نیز کیوسک های فروش بلیط وجود دارند که برخی تخفیف هایی خوبی را برای مشتریان خود قائل می شوند . جت‌ اسکی ، پاراسل ، قایق سواری ، فلای بورد ، بنانا و شاتل و … از جمله تفریحات آبی این منطقه هستند .

غواصی در آبهای نیلگون خلیج فارس

غواصی در کیش

یکی دیگر از تفریحات بی‌ نظیر و پرهیجان ، غواصی در آبهای نیلگون خلیج فارس است . مراکز غواصی جزیره کیش در مدت زمان کوتاهی آموزشهای اولیه را در اختیارتان قرار داده و حتی بدون مهارت در شنا نیز میتوانید به دل آبها رفته و شاهد دنیای شگفت انگیز زیر آب باشید که خود تجربه ای تکرار نشدنی و بیاد ماندنی خواهد بود .

پلاژ شنا

پلاژ شنا

جزیره کیش دارای پلاژهای مجزا برای شنا و آفتاب گرفتن آقایان و بانوان است که این دو در فاصله کوتاهی از یکدیگر قرار دارند بنابراین کل اعضای خانواده میتوانند به این منطقه آمده و از امکانات موجود در آن بهره ببرند .  در این منطقه ، زمین والیبال ساحلی ، حوضچه آب درمانی ، امکانات کامل آفتاب گرفتن و همچنین کافه و رستورانهای مختلف به چشم می خورد . و پلاژ بانوان دارای امکانات غواصی نیز هست . در این مکان مربیان با تجربه آموزش های لازم و کافی را به علاقمندان ارائه داده و آن ها را به دل آب می فرستند . همه روزه از ساعت هفت صبح تا شش عصر می‌توانید به پلاژ اسکله تفریحی بروید .

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *