فروش ویژه تبلیغات متنی یکساله 50000 تومان

تماس با ما

ایمیل : enjoycs@ymail.com

تلگرام : https://t.me/sarvsub

خانه » آموزش » سبک زندگی » 4 راه برای کاهش درد پریود

4 راه برای کاهش درد پریود

4 راه برای کاهش درد پریود

4 راه برای کاهش درد پریود

روش هایی که باید برای کاهش در پریودی انجام داد

وقتی که پریود می شوید، قسمت پایین شکم منقبض می شود و درد می گیرد و ممکن است با خستگی زیاد و حالت تهوع مواجه باشید که این ها علائم سندروم پیش از قاعدگی هم هستند.

آبرسانی

نوشیدن آب باعث می شود که درد پریود کاهش پیدا کند. علاوه بر آن متخصصان اظهار کرده اند که نوشیدن آب به اندازه کافی، عاملی برای جلوگیری از نفخ، انقباضات شکم و کاهش ناراحتی در این ناحیه است.

پرهیز از بعضی از غذاها و نوشیدنی ها

همچنین ممکن است که با اجتناب از خوردن بعضی از مواد غذایی درد تان کاهش پیدا کند. اولین دسته بندی غذایی که باید از آن ها دوری کنید، غذای شور است. چنین غذا هایی باعث ایجاد نفخ و و بدتر شدن درد می شود. دسته بندی دیگر نوشیدنی های حاوی کافئین است؛ کافئین یک نوع بی قراری را در افراد ایجاد می کند؛ همچنین شما را از ورزش کردن باز می دارد. بهتر است که در دوران پریود از خوردن قند و شیرینی جات هم دور باشید، زیرا درد را بدتر می کند.

اعمال گرما

راه دیگری که می توانید برای کاهش درد در این دوران انجام دهید ؛ استفاده از تکنیک های گرمایی است که در این روش می توانید یک پد گرم را روی شکم و قسمت پایینی کمرتان در صورت احساس درد، قرار دهید.

استفاده از داروی مسکن

داروی مسکن یکی از رایج ترین راه ها برای کاهش درد این دوران است. معمولاً مسکن هایی مثل ایبوپروفن یا ناپروکسن برای این نوع از درد ها تجویز می شود. البته بهتر است که همان وهله اول به سراغ مسکن نروید و اول راهکار های طبیعی دیگر را امتحان کنید .

دانلومد فیلم و سریال نیم بها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.