نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » دانلود برنامه MKVToolnix

دانلود برنامه MKVToolnix

MKVToolnix

نودل

دانلود برنامه MKVToolnix

دانلود برنامه ترکیب و ادغام فیلم، صدا و زیرنویس

ورژن 81.0.0 ( ویندوز 10/11 )

ورژن 68.0.0 ( ویندوز 7/8 )

MKVToolnix نرم افزاری کاربردی برای فرمت MKV که یکی از فرمت های محبوب برای فایل های ویدئویی است میباشد که امکان بهم چسباندن تعداد نامحدودی از ویدیو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل دارد. چنانچه بخواهید Track های ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های MP4٬ AVI یا زیرنویس SRT٬ SUB و … داشته باشید، میتوانید از نرم افزار MKVToolnix استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار MKVToolnix قادر خواهید بود فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیرنویس پخش شود. سرعت بالا و انجام عملیات ترکیب بدون افت کیفیت از ویژگی های این نرم افزار به شمار میروند.

راهنمای نصب
  • پس از نصب و اجرای نرم افزار در قسمت Input Files فایل ویدیویی و فایل صوتی و همچنین فایل زیرنویس فیلم را اضافه کنید. اکنون در قسمت Tracks, Chapters and tags می توانید زیرنویس، فایل صوتی و فایل ویدیوی فیلم را مشاهده کنید. با فشردن کلیدهای UP و Down اولویت پخش صوت و زیرنویس را تعیین کنید .
  • توجه داشته باشید در صورتی که چند زبان و چند زیر نویس در اینجا وارد کنید هر زمان از طریق ویدیو پلیر می توانید دوبله را تغییر و زیر نویس را عوض کنید .
  • حال تنها کاری که نیاز است انجام دهید فشردن کلید Start Muxing است تا فایل ها در مدت زمان کوتاهی برابر چند ثانیه با یکدیگر ادغام شوند و پس از آن فایل آماده و در اختیار شما قرار داده شود

 

کوتاه کننده لینک

دانلود زیرنویس سریال Fuujinshi 2022

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *