نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » از سرکه سیب تا قرص زینک پلاس

از سرکه سیب تا قرص زینک پلاس

قرص زینک پلاس

نودل

از سرکه سیب تا قرص زینک پلاس

با اینکه بیشتر افراد از سرکه سفید برای کارهای خود استفاده می کنند اما سرکه سیب کاربردهای بیشتری دارد و می تواند مفیدتر باشد.

مزایای گسترده این نوع سرکه در برگیرنده بهبود سکسکه، تسکین نشانه های سرماخوردگی و سایر موارد است. بیشتر افراد از سرکه سیب برای بهبود شرایطی همچون دیابت، مشکلات قلبی، سرطان ، کلسترول بالا و مشکلات مرتبط با وزن استفاده می کنند.
آیا نوشیدن سرکه سیب می تواند سلامت شما را بهبود بخشد؟

نوشیدن سرکه سیب به عنوان روشی برای بهبود سلامت روده بسیار رایج شده است . بنابراین  توصیه می شود آن را در آب (1 قاشق غذا خوری در هر فنجان آب) رقیق کنید. برای کمک به مزه دار کردن طعم، یک فنجان چای، آب میوه یا سایر نوشیدنی های غیر الکلی می توانند جایگزین شوند. نکته مهم این است که از نوشیدن سرکه سیب به خودی خود پرهیز کنید، زیرامصرف خالص آن باعث سوختگی دهان و مری  است و می تواند  مینای دندان و مخاط دهان  را از بین ببرد. همچنین در مورد طرز تهیه سرکه سیب در سایت بخوانید.

چگونه سرکه سیب ممکن است به درمان مشکلات پوستی کمک کند؟

کارشناسان نظرات متفاوتی در مورد استفاده از سرکه سیب برای درمان  مشکلات پوستی دارند. اما برخی از اصول اساسی را باید در نظر داشته باشید: پوست شما دارای لایه بیرونی یعنی اپیدرم است، این لایه اساساً مانند دیوار آجری است. وقتی آن را جدا کنید، مواد تحریک کننده می توانند وارد پوست شوند. بسیاری از مواد شستشوی صورت، تونرها و صابون های خیلی سخت آن را لایه برداری می کنند. پس باید بدانید در هنگام مواجه با انواع خاص بیماری های پوستی چطور رفتارکنید.خواص سرکه سیب بسیار بحث مفصلی است که در اینجا ما به تمامی موارد آن می‌پردازیم. سرکه سیب حاوی مواد معدنی بسیاری است که علاوه بر خواصی که سرکه بر روی دستگاه های تصفیه کننده خون دارد، یک اسید استیک سالم و ملایم است و بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده موثر دارد. سرکه سیب دارای منیزیم، پتاسیم فسفر، گوگرد و ویتامین‌های B و D است. شما قطعا تاکنون مواردی درباره خواص سرکه سیب برای لاغری، روشن شدن پوست، درمان آفتاب‌سوختگی یا حتی پیشگیری از سرطان شنیده‌اید و این خواص سرکه سیب از دیرباز مورد توجه اهالی طب سنتی بوده است. سرکه‌ سیب دارای خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی نیز دارد علاوه بر سلامت و زیبایی در نظافت و ضدعفونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
خواص قرص زینک پلاس چیست؟

خواص قرص زینک پلاس بعداز آهن روی از ضروری ترین مکمل ها و ویتامین های مورد نیاز بدن است و قطعا کمبود آن روی بدن تاثیر گذار است . قرص زینک را معمولا همه برای پوست و مو مفید میدانند ،اما باید بدانید که زینک مکمل غذایی است که حاوی عنصر روی و برخی ویتامین ها مانند گروه ب وث است. معمولا در بدن کمبود این نوع مکمل خود را در غالب مشکلات پوستی،ریزش مو و ناخن ها و… نشان میدهد که فرد را ملزم به استفاده از قرص های زینک پلاس میکند.قرص زینک یک مکمل مناسب در نمونه های مختلفی به شکل سافت ژل، کپسول و شربت برای جبران کمبود روی،موجود است.این قرص را میتوانید از سایت فردا مارکت تهیه کنید .

بیشتر بدانید: خرید رپورتاژ خبری
فواید قرص زینک برای پوست

بامصرف زینک پلاس زیباترشوید! بسیاری از افراد دربرخی فصل های سال خصوصا در فصل زمستان از بیماری های پوستی مانند خشکی دست های وصورت ، اگزما ، لک های پوستی برااثر افتاب سوختگی ،جوش و اکنه رنج میبرند مصرف کپسول زینک پلاس در کم کردن ویا جلوگیری از بروز این مشکلات بسیار موثر است ،همچنین مکمل زینک پلاس در تسریع زخم های پوستی ودیابتیتاثیرگذار است . روی گردش خون را در پوست صورت افزایش میدهد  و مانع بسته شدن منافذ و ایجاد جوش والتهابات پوستی میشود . روی موجود در قرص زینک پلاس به احیا پوست و جوانسازی شما کمک می کند.
معجزه رویش مو با کپسول زینک پلاس

افراد بسیاری هستند که از ریزش مو و طاسی سر رنج میبرند .به گفته محققان ریزش مو قابل درمان است برای ایتکار کافی ست که اطلاعات کافی درباره انواع مختلف ویتامین ها و مکمل ها که بدن به انها نیاز دارد بدانیم . یکی از عناصر حیاتی رشد وترمیم بافت مو روی است . مصرف داروی زینک پلاس به دیر سفید شدن موها رشد وجلوگیری از ریزش مو کمک بسیاری میکند.مکمل روی برای بدن پروتئین تولید میکند و یک ماده کلاژن ساز است که بسیار در رشد مو وعدم جلوگیری از طاسی سر در مردان موثر واقع میشود .

بیشتر بخوانید: قرص زینک پلاس برای چاقی
زینک پلاس؛ دارویی برای چاقی صورت

از راه های مختلف برای چاق شدن صورت میتوان به تزریق ژل ، انجام حرکات یوگا و برخی افراد راه خوردن زیاد را پیش میگیرند .لازم است بدانید که میتوانید با مصرف برخی قرص ها ومکمل ها میتوانید به چاق شدن صورت شما کمک کند .قرص زینک پلاس یکی از قرص هایی است که افراد برای چاق شدن صورت استفاده میکنند که این بدلیل تاثیر قرص زینک پلاس روی افزایش اشتها است .البته برخی افراد  این نظر را تایید نمیکند و میگویند که خوردن قرص زینک تاثیری بر افزایش اشتها ،افزایش وزن و چاقی صورتشان نداشته است .

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *