نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سرگرمی » آیا می دانستید » اشتبهات خوردن قهوه

اشتبهات خوردن قهوه

اشتبهات خوردن قهوه

نودل

اشتبهات خوردن قهوه

اشتباهاتی که خوردن قهوه را برایتان زهرمار می‌کند

«یه قهوه درست کنم برات توپ! دیگه هیچ‌وقت کافی‌شاپ نری!» همیشه هم اینطور نیست! گاهی اوقات با اینکه به نظرتان همه‌ی نکات را رعایت کرده‌اید قهوه‌تان خوب از آب درنمی‌آید.

 

در چنین مواقعی ممکن است قید قهوه درست کردن را بزنید!‌ ولی ما به شما می‌گوییم این کار را نکنید.

 

خطرناک‌ترین مکان روی زمین در طول تاریخ

قهوه درست کردن با موکاپات کار سختی نیست فقط چند مورد است که اگر رعایت نکنید قهوه‌ی خوبی به شما نمی‌دهد. پس به جای پاک کردن صورت مساله به حل اشکالات بپردازید.

موکاپات یک محفظه‌ی آب دارد و یک جایگاه قهوه، پس کار خاصی قرار نیست بکنید. فقط در نظر گرفتن نسبت‌هاست که قهوه‌ی نابی به شما خواهد داد.

چند اشکال را در دم کردن قهوه به شما می‌گوییم شما هم به بقیه بگویید تا از این نوشیدنی جذاب و حال‌خوب‌کن به خوبی بهره‌مند شوید!

مقدار آبی که باید در محفظه‌‌ی پایینی موکاپات بریزید مهم است. اگر بیش از اندازه آب بریزید نتیجه‌ی خوبی نمی‌گیرید.

قهوه را که در قسمت بالای موکاپات ریختید حتما سطح آن را صاف کنید. لازم نیست با تمپر آن را فشار بدهید همین که با انگشتتان روی قهوه بکشید تا یکسان شود کافیست.

ترامادول چیست و چه عوارضی دارد

اگر تا به امروز از آب سرد برای درست کردن قهوه استفاده می‌کردید بدانید که اشتباهتان در اینجاست! حتما از آب داغ در محفظه‌ی آب موکاپات بریزید.

شعله‌ی گاز باید ملایم باشد. حرارت بالا اجازه‌ی دم شدن به قهوه نمی‌دهد و طعم خام یا سوخته به خود می‌گیرد!

هیچ‌وقت وسوسه نشوید که به جای آب، شیر در موکاپات بریزید! اگر قصد اضافه کردن شیر دارید بعد از اینکه قهوه آماده شد در ظرف سروتان شیر داغ یا شیری که با همزن یا فرنچ پرس آن را فوم داده‌اید بریزید!

قهوه هم تاریخ مصرف دارد. اگر مدت زمان زیادی است که قهوه را تهیه کرده‌اید ممکن است طعم و بوی دلخواه‌تان حاصل نشود. اگر آسیاب قهوه داشته باشید و هربار به اندازه‌ی مصرف آسیاب کنید بهترین کار را کرده‌اید!

این اشکالات را رفع کنید و از طعم قهوه‌تان لذت ببرید.

 

 

 

منبع : برترین ها

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *