نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » آموزش فعال سازی و استفاده از گیفت کارت Steam Wallet

آموزش فعال سازی و استفاده از گیفت کارت Steam Wallet

آموزش فعال سازی و استفاده از گیفت کارت Steam Wallet

نودل

آموزش فعال سازی و استفاده از گیفت کارت Steam Wallet

با گسترش و افزایش تعداد بازی های رایانه ای، وجود مرجعی برای این پلتفرم محبوب بیش از پیش مورد نیاز بود. استیم که پلتفرمی برای توزیع و فروش بازی های رایانه ای است در سال 2003 توسط Velo افتتاح شد که در حال حاضر بزرگترین پلتفرم بازی های رایانه ای است. که میلیون ها کاربر از سراسر جهان را به خود جذب کرده است. اکثر کاربران این پلتفرم برای خرید بازی های رایانه ای با مشکل مواجه هستند و با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی مقامات رسمی فروش بازی در دنیا به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران، تنها راه مطمئن و مطمئن برای خرید محصولات و بازی های رایانه ای جدید می باشد. از این پلت فرم استیم خرید گیفت کارت استیم یا گیفت کارت کیف پول استیم است. وب گیفت به عنوان یکی از اصلی ترین منابع خرید گیفت کارت در ایران، این محصولات را با انواع مناطق و قیمت های مختلف در دسترس کاربران ایرانی قرار داده است. اگر پس از خرید این محصولات نیاز به آموزش نحوه فعال سازی و استفاده از گیفت کارت Steam Wallet دارید با ما همراه باشید.

 

 

استیم سرویسی برای خرید بازی و انجام بازی های آنلاین است. برای استفاده از سرویس های Steam ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس آن را شارژ نمایید. یکی از بهترین راه ها برای شارژ کردن حساب کاربری، خرید گیفت کارت استیم والت است. با خرید گیفت کارت steam wallet می توانید کیف پول استیم خود را تامین کنید و تمامی محصولات موجود در وب سایت استیم را بدون نیاز به کارت بانکی خریداری کنید.

نکات مهم برای استفاده از کارت هدیه Steam Wallet

کیف پول استیم یکی از پرکاربردترین راه ها برای خرید بازی، بسته های الحاقی و سایر محصولات مجازی از فروشگاه استیم است. با خرید گیفت کارت Steam Wallet می توانید از فروشگاه Steam خرید کرده و بدون داشتن حساب پرداخت بین المللی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. قبل از خرید کیف پول استیم باید نکات مهمی را بدانید تا هنگام فعال سازی گیفت کارت استیم دچار مشکل نشوید. هنگام خرید Steam Wallet باید به نکات زیر توجه کنید:

  • میزان اعتبار و ارز
  • منطقه یا کشور حساب Steam
  • تغییر قوانین منطقه استیم
  • محدودیت کیف پول بخار

این 2 مورد یکی از مهم ترین و مهم ترین موارد قبل از خرید و استفاده از گیفت کارت Steam Wallet به حساب می آیند و حتما باید به آنها توجه کنید; در آینده، با WebGift همراه باشید تا به طور کامل به این مشکلات رسیدگی کنید.

میزان اعتبار و ارز

مانند سایر گیفت کارت ها، قبل از خرید گیفت کارت Steam Wallet باید به میزان اعتبار و ارز دقت کنید. این بدان معنی است که حساب شما با مبلغ اعتبار خریداری شده شارژ می شود. به عنوان مثال برای خرید یک بازی به 30 دلار نیاز دارید که در این صورت می توانید یک گیفت کارت 30 دلاری استیم یا حتی سه گیفت کارت 10 دلاری استیم دریافت کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ اعتبار خرید شما کمتر از مبلغ گیفت کارت خریداری شده باشد، اعتبار فوق در حساب شما ذخیره می شود. فروشگاه استیم با توجه به خدمات بین المللی ای که ارائه می دهد دارای انواع ارزها مانند دلار، یورو، پوند، فرانک، ین و … خواهد بود که هر کدام مختص مناطق مختلف و کشورهای آمریکایی، اروپایی، آسیایی و … می باشد.

باید توجه داشته باشید که خرید بازی در استیم در برخی کشورها مالیاتی دارد که بر قیمت کلی محصول مورد نظر شما اضافه می کند. البته لازم به ذکر است که برای مناطق جهانی اینگونه نخواهد بود و قیمت نهایی محصولات مشخص شده است.

منطقه یا کشور حساب Steam

نکته کلیدی و مهمی که قبل از خرید گیفت کارت Steam Wallet باید به آن توجه کنید. منطقه یا کشور حساب Steam شما. محصولات استیم بر اساس قوانین و ارز کشورهای مختلف به فروش می رسد و کشورهایی مانند آمریکا و کشورهای آمریکای جنوبی، کشورهای اروپایی و آسیایی و … جزو این کشورها هستند. با توجه به اینکه این نکته مهمی برای خرید شما خواهد بود و در صورت خرید گیفت کارت اشتباه، اعتبار خریداری شده برای اکانت شما فعال نمی شود، بنابراین ابتدا باید منطقه حساب خود را پیدا کنید.

برای یافتن منطقه اکانت استیم خود ابتدا نرم افزار استیم را اجرا کنید و سپس روی نمایه خود در بالا سمت راست کلیک کنید و وارد بخش جزئیات حساب در تب Store & Purchase History در قسمت Country، منطقه حساب کاربری یا کشور شوید. از حساب شما گرفته است. توجه داشته باشید که اگر اکانت شما منطقه ای نداشته باشد، کشور IP شما در این قسمت نمایش داده می شود. اکانت های Steam که به تازگی ثبت نام کرده اند، منطقه ای ندارند و فعال سازی منطقه آن پس از اولین خریدی که در هر منطقه انجام می دهید، ثبت می شود.

تغییر قوانین منطقه استیم

یکی از راه‌های اصلی خرید محصولات ارزان‌تر در استیم، تغییر منطقه حساب استیم بود. قیمت محصولات در مناطق Steam متفاوت است و برخی از محصولات با قیمت های پایین تری در این کشورها در دسترس هستند. در ژوئن 2022 امکان تغییر منطقه Steam که قبلا با تغییر IP و آدرس امکان جابجایی با سایر مناطق را داشت محدود شد و در حال حاضر برای تغییر آن به تایید یکی از روش های پرداخت نیاز دارید. کشور مورد نظر و برای تغییر منطقه Steam باید یک خرید خاص انجام دهید.

محدودیت کیف پول بخار

یکی دیگر از مواردی که در همان تاریخ برای Steam اعمال شد، محدودیت کیف‌پول‌های Steam بود. این بدان معناست که با وارد کردن کیف پول استیم کشورهای مختلف قادر به تبدیل واحد ارزی به حساب منطقه خود نخواهید بود. به عنوان مثال، در گذشته می‌توانستید کارت هدیه Steam Wallet آمریکا را بخرید و آن را به واحد پول آرژانتین تبدیل کنید که نوعی سوء استفاده از قدرت ارزها علیه یکدیگر بود. در حال حاضر این قابلیت از Steam حذف شده است و فقط شما باید از Steam Wallet استفاده کنید. حساب منطقه یا Steam Global Wallet خود را دریافت کنید.

چگونه گیفت کارت Steam Wallet را فعال کنیم

با توجه به موارد ذکر شده، پس از خرید گیفت کارت استیم، باید آن را فعال و در حساب کاربری خود وارد کنید تا اعتبار خریداری شده به حساب شما واریز شود. حتما توجه داشته باشید که هنگام فعال سازی و شارژ اکانت خود از نرم افزار تغییر IP سازگار با ریجن اکانت خود استفاده کنید تا مشکلی برای اکانت شما پیش نیاید. برای فعال کردن گیفت کارت Steam Wallet مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد حساب Steam خود شوید.
  2. پس از ورود به نرم افزار استیم، روی پروفایل خود در بالا سمت راست کلیک کرده و وارد قسمت Account Details شوید.
  3. در این قسمت روی «+Add funds to your Steam Wallet» کلیک کنید و وارد صفحه جدید شوید.
  4. حال بر روی گزینه “Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code” کلیک کنید تا وارد قسمت درج کد شوید.
  5. در این صفحه کد کوپن خریداری شده را وارد کنید تا اعتبار خریداری شده به حساب شما واریز شود.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *