نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سرگرمی » آیا می دانستید » بهترین ترفند ها برای سرچ در گوگل

بهترین ترفند ها برای سرچ در گوگل

بهترین ترفند ها برای سرچ در گوگل

نودل

بهترین ترفند ها برای سرچ در گوگل

ترفند سرچ گوگل

در این پست قصد داریم چند ترفند برای جستجوی بهتر در گوگل آورده شده است را به شما معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

  • از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. هرچه کلمات کلیدی شما مرتبط تر باشند، احتمال اینکه نتایج جستجوی شما مرتبط تر باشند بیشتر است. برای مثال، اگر به دنبال یک رستوران ایتالیایی در نیویورک هستید، به جای اینکه فقط “رستوران ایتالیایی” را جستجو کنید، “رستوران ایتالیایی در نیویورک” را جستجو کن
  • از علائم نقل قول استفاده کنید. اگر می خواهید فقط نتایجی را پیدا کنید که کلمه یا عبارت خاصی را دقیقاً در آن ذکر کرده اند، از علائم نقل قول استفاده کنید. برای مثال، اگر به دنبال “راهنمای گام به گام برای یادگیری پایتون” هستید، “راهنمای گام به گام برای یادگیری پایتون” را جستجو کنید.|
  • از علامت های کاما استفاده کنید. اگر می خواهید نتایجی را پیدا کنید که کلمات یا عبارات خاصی را شامل شوند، از علامت های کاما استفاده کنید. برای مثال، اگر به دنبال یک رستوران ایتالیایی، چینی یا ژاپنی در نیویورک هستید، “رستوران ایتالیایی، چینی، ژاپنی، نیویورک” را جستجو کنید.
  • از علامت های منفی استفاده کنید. اگر می خواهید نتایجی را پیدا کنید که کلمه یا عبارت خاصی را شامل نباشند، از علامت های منفی استفاده کنید. برای مثال، اگر به دنبال یک رستوران ایتالیایی در نیویورک هستید و نمی خواهید نتایجی را که “پیتزا” را شامل می شوند پیدا کنید، “رستوران ایتالیایی در نیویورک -پیتزا” را جستجو کنید.
  • از جستجوی پیشرفته گوگل استفاده کنید. اگر به دنبال یک جستجوی خاص هستید، می توانید از جستجوی پیشرفته گوگل استفاده کنید تا گزینه های بیشتری را به جستجو خود اضافه کنید. برای مثال، می توانید محدوده زمانی، نوع رسانه یا زبان را انتخاب کنید.

امیدوارم این ترفندها به شما در جستجوی بهتر در گوگل کمک کنند!

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *