نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس

نودل

تعمیر یخچال وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در شهرهای مختلف ایران این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند تا بتوانند تعمیر وسیله خود را تحت نظر متخصصین ماهر انجام دهند. در این راستا مشتریان جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس جنوب تهران کافی است با نمایندگی تماس بگیرند تا تعمیرکار به منزل آن ها اعزام شده و خدمات در محل برای آن ها انجام شود.

 

گروهی از  مشتریان که در شمال تهران زندگی می کنند و اکنون نیاز به تعمیر یخچال وستینگهاوس شمال تهران است، می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در این منطقه بهره مند شود. ما در نمایندگی خود تعمیرات وسیله را تحت نظر گروهی از متخصصین انجام می دهیم که از دانش علمی و عملی کافی برخوردار بوده و به بهترین شکل ممکن می توانند عیب رخ داده در یخچال را یافته و آن را رفع کنند.

آن دسته از مشتریان که در کرج زندگی می کنند لازم است بدانند که برای تعمیر ساید باید ساید نیازی نیست که به هر تعمیرکار اعتماد نموده و نگران سلامتی وسیله بعد از تعمیر باشند. این نوید داده می شود که نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس دامنه خدمات خود را به کرج نیز گسترش داده است و اکنون مشتریان برای تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس در کرج بعد از تماس تلفنی با نمایندگی و اعلام خرابی، شاهد تعمیر ساید بای ساید در منزل خود خواهند بود بدون اینکه نیازی به جابجایی آن باشد.

منبع : http://westinghousefixer.ir/

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *