نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » جاذبه‌های مهم گردشگری در قاره اروپا

جاذبه‌های مهم گردشگری در قاره اروپا

Sagrada Familia

نودل

جاذبه‌های مهم گردشگری در قاره اروپا

اروپا یا همان قاره سبز از مهم‌ترین نقاط از نظر گردشگری در جهان است.

آنجا پر طرفدار ترین قاره برای گردشگران و جهان گردان به شمار رفته و این قاره با داشتن تعداد بسیار زیادی کشور و شهر دیدنی مورد توجه توریست‌ها قرار دارد. آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، انگلیس، هلند و یونان تنها چند عدد از کشورهای بسیار دیدنی و جالب توجه در این قاره هستند که هرکدام شامل شهرهای متعدد دیدنی هستند. در این قاره بهترین هتل‌های دنیا با امکانات بسیار خوبی قرار دارند و می‌توانید از مراکز خرید بسیار بزرگ و مدرن دیدن کرده و از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و مدرن آنجا بازدید فرمایید. در قاره اروپا برخی از بهترین رستوران‌های دنیا وجود داشته که بهترین غذاها و خوراک خوشمزه را می‌توانید در آنجا میل کرده و یا با رفته به کافی شاپ‌های عالی در آنجا بهترین قهوه ها را میل کنید.

از نظر طبیعی هم این قاره بسیار قابل توجه است و نقاط دیدنی طبیعی فراوانی را در خود جای داده است که می‌توان به کوهستان‌های زیبای آلپ اشاره کرد. در ادامه می‌خواهیم به شکل موردی و کامل‌تری به برخی جاذبه‌های مهم در شهرها و مناطق دیدنی در قاره اروپا بپردازیم و بهترین و مهم‌ترین جاذبه‌های این قاره را به شما خوانندگان محترم معرفی کنیم. در ادامه  تور فرانسه سفر باتو همراه با ما باشید.

منطقه توسکان در کشور ایتالیا

منطقه توسکان در کشور ایتالیا

یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری که در قاره اروپا و کشور ایتالیا قرار دارد منطقه دیدنی و زیبای توسکا است که به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی در این قاره به شمار می‌رود. آنجا شامل بخش‌های مختلفی بوده که می‌توان به دشت‌ها و نقاط دیدنی مختلفی مانند سینان، منتالسینو، وال دورکیا و پینزا اشاره نمود. در آنجا می‌توانید طبیعتی مانند نقاشی‌های زیبای مناظر طبیعی را مشاهده کرده و از طبیعت بی نظیر آنجا لذت ببرید. هوای آنجا معمولاً آفتابی و بسیار مطلوب بوده و امکانات تفریحی مختلفی در این منطقه وجود دارد و می‌توانید در آنجا در رستوران‌های بسیار خوب غذا میل کرده یا از مغازه‌های مختلف انواع خوراکی‌های سنتی یا صنایع دستی تهیه کنید.

برج ایفل در شهر پاریس فرانسه

Eiffel tower

از مهم‌ترین نقاط دیدنی و جاذبه‌های کشور فرانسه و البته قاره اروپا که به عنوان یک نماد مهم هم شناخته می‌شود برج ایفل است، این برج زیبای فلزی در مرکز پاریس قرار گرفته است و پارکی زیبا را در اطراف خود دارد. بسیاری از توریست‌ها برای عکس گرفتن با این برج به آنجا آمده و صفی طولانی برای رفتن به نوک این برج همواره وجود دارد. آنجا مکانی مهم و تاریخی بوده که جشن‌ها و مراسم‌های مهم تاریخی در اطراف آنجا برگزار شده است. برج ایفل در سال 1889 افتتاح گردیده و در عرض دو سال ساخته شده است. بسیاری در ابتدا از ساخت این بنا به دلیل فلزی بودن و تفاوت با ساختمان‌های سنتی ناراضی بودند ولی این برج امروزه به عنوان نماد این شهر شناخته می‌شود.

آکروپولیس در شهر آتن یونان

آکروپولیس

دیگر جاذبه‌ مهم در قاره زیبای اروپا آکروپولیس است. این معبد و بنای تاریخی مهم یکی از بناهای تاریخی است که به دوران یونان باستان باز می‌گردد و از نماد‌های آن دوران به شمار می‌رود. این بنا بر روی یک تپه در شهر آتن قرار گرفته است که از نقاط مختلف این شهر می‌توان آنجا را مشاهده کرد. با وجود گذشتن صدها سال از ساخت آن همچنان آنجا با ستون‌های متعددش استوار مانده است ولی سقف آنجا به دلیل زلزله‌های مختلف تخریب گردیده، امروزه آکروپولیس یک نماد بسیار مهم فرهنگی است که مورد توجه بسیاری قرار دارد.  آفر تور اسپانیا را از دست ندهید.

قصر باکینگهام در شهر لندن انگلیس

Buckingham Palace

از مهم‌ترین نقاط دیدنی و بناهای زیبا در شهر لندن و کشور انگلستان باید به قصر معروف باکینگهام اشاره کرد که محل اقامت تاریخی خانواده سلطنتی در کشور انگلیس بوده است. آنجا در سال 1837 توسط ملکه ویکتوریا به کاخ اصلی و رسمی کشور تبدیل شد و آنجا شامل بخش‌های مختلف و دیدنی بوده و می‌توانید بنای زیبای آنجا با تزئیناتی از سنگ مرمر را مشاهده کنید. در اطراف این کاخ یک باغ گل بسیار زیبا قرار دارد. در نزدیکی انجا یک تندیس زیبا وجود دارد که یادبودی از ملکه ویکتوریا است و نمایی بسیار زیبا و هنرمندانه را شامل می‌شود. این مکان از معروف ترین نقاط دیدنی در شهر لندن بوده و بسیاری از گردشگران برای عکس یادگاری گرفتن به آنجا می روند. رزرو تور ایتالیا را از سفر باتو بخواهید.

ساگرادا فامیلیا در شهر بارسلون اسپانیا

Sagrada Familia

کلیسای دیدنی ساگرادا فامیلیا یکی از بهترین دیدنی‌هایی است که در قاره اروپا قرار گرفته است که در کشور اسپانیا و شهر بارسلون قرار دارد. آنجا بسیار باشکوه بوده و انتظار می رود اتمام ساخت این پروژه عظیم در سال 2026 صورت بگیرد که نشان از عظمت آنجا و پر زحمت بودن ساخت این بنا دارد. هزاران نفره همه روزه از این بنای زیبا دیدن کرده و در فضای داخلی می‌توانید تزئیناتی بسیار باشکوه را مربوط به داستان‌های مختلف انجلی و مسیحیت مشاهده کنید. آنجا شامل  18 مناره بلند بوده و سالنی بسیار بزرگ را شامل می‌شود.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *