نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » اندروید » دانلود بازی Jurassic Survival – بقا در دنیای ژوراسیک برای اندروید

دانلود بازی Jurassic Survival – بقا در دنیای ژوراسیک برای اندروید

دنیای ژوراسیک

نودل

دانلود بازی Jurassic Survival – بقا در دنیای ژوراسیک برای اندروید

 

Jurassic Survival نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Mishka Production است. بازی بقا در دنیای ژوراسیک، شما در جهانی بسیار قدیمی و باستانی قرار می‌دهد؛ جایی که حیات وحش محیط اطراف شما را احاطه کرده‌اند و زنده ماندن در چنین شرایطی نیازمند دقت بسیار زیادی است. طراحان این بازی اندرویدی، دقت بسیاری را صرف جزئیات آن کرده‌اند. به عنوان مثال، شما به عنوان کاراکتر اصلی این بازی، در دل طبیعت به خواب رفته و از خواب بیدار می‌شوید. محیط اطراف شما، هنوز توسط انسان‌های متمدن تصرف نشده است و همچنان دایناسورها بر زمین حکم‌رانی می‌کنند.

موجودات اطراف شما، از گونه‌های وحشی دایناسورهای عصر ژوراسیک هستند. بنابراین شما باید برای زنده ماندن در چنین دنیایی، تمامی مهارت خود را برای مقابله با آنان به کار گیرید. در این بازی شما می‌ـوانید پایگاهی مخصوص به خود را ایجاد و در صورت تمایل به قبایل مختلف بپیوندید.  هم اکنون می توانید بازی Jurassic Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت سرو دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Jurassic Survival :

– دارا بودن محیط‌های مختلف برای اکتشاف

– امکان ساخت پایگاه شخصی برای بقا

– بهره‌گیری از سلاح‌های متنوع برای کشتن دایناسورها

– رویارویی با انواع مختلفی از حیوانات وحشی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط بازی

 

 

INFO

You were cast away on a mysterious island, full of giant dinosaurs. Dying of hunger and cold, you have to hunt, collect resources, craft things and build a shelter. You need to do your best to survive among hungry giant dinosaurs inhabiting the island. Team up with other players or take everything they have! Do whatever you want, but remember – the most important thing is to survive.

راهنمای نصب

*

اطلاعات فایل

حجم : 75 + 73 مگابایت

رمز : sarvdl.com

منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال

قیمت: رایگان

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود نسخه پول بی نهایت
 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *