نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود فتوشاپ ۲۰۱۹ , Adobe Photoshop CC 2019 v20.0.6.27696 , Portable

دانلود فتوشاپ ۲۰۱۹ , Adobe Photoshop CC 2019 v20.0.6.27696 , Portable

نودل

دانلود فتوشاپ ۲۰۱۹ , Adobe Photoshop CC 2019 v20.0.6.27696 , Portable

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2019 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید دانلود فتوشاپ دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا دانلود فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم دانلود فتوشاپ، قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است.

همانطور که می دانید ذخیره سازی پروژه های حجیم Adobe Photoshop CC کمی زمانبر بود و باعث می شد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد. ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده می تواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. با انتشار آپدیت عظیم شرکت Adobe برای دانلود فتوشاپ تحت عنوان Adobe Photoshop CC 2019، ویژگی های متعدد بسیار زیادی به نرم افزار اضافه شده است. برای مشاهده ی لیست کامل این ویژگی ها به همراه توضیح کامل درباره ی هرکدام، با دانلودها همراه باشید.

ویژگی های جدید نسخه اکتبر ۲۰۱۸ دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2019 v20:

تصویرسازی کاملا جدید برای پرکردن بخش ها:

دیگر نگران پرکردن بخش های دلخواه خود در عکس ها نباشید. با استفاده از تکنولوژی Adobe Sensei شما می توانید پیکسل های موردنظر خود در تصویر را انتخاب کنید. این امر در یک رابط کاربری کاملا جدید با قابلیت چرخش، بزرگنمایی و آینه کردن تصویر همراه است. حتی شما می توانید در لایه های جداگانه به مملوء کردن تصویر خود بپردازید تا تصویر اصلی آسیب نبیند.

ابزار فریم برای ماسک راحت:

اشکال و نوشته های خود را به فریم تبدیل کنید و به عنوان یک عنصر ثابت استفاده نمایید. هم چنین می توانید این فریم ها را با تصاویر متعدد پُر کنید. به راحتی می توانید تصویر دلخواه خود را بر روی فریم بیاندازید تا عکس به صورت خودکار با فریم شما منطبق شود.

انجام چندین عمل بازگشت (Undo):

با استفاده از CMD-Z می توانید چندین قدم به عقب بازگردید.

بهبود در استفاده آسان تر:

شما می توانید نسخه ی مرجع خود را پنهان کنید، بر روی کانواس خود کلیک کنید تا متن را ویرایش نمایید و عملیاتی نظیر برش، انتقال و اضافه کردن نوشته را بهینه تر انجام دهید.

پیش نمایش زنده در حالت blend:

دیگر حدس زدن و گمانه زنی را کنار بگذارید! نیازی نیست که حالت ترکیبی خود را حدس بزنید. تنها کافیست بر روی گزینه های متعدد در بخش Blend به راحتی اسکرول کنید تا پیش نمایش انتخاب شما نمایان شود.

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *