نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود Adobe RoboHelp 2019.0.0 – نرم افزار طراحی و ایجاد فایل راهنما

دانلود Adobe RoboHelp 2019.0.0 – نرم افزار طراحی و ایجاد فایل راهنما

نرم افزار طراحی و ایجاد فایل راهنما

نودل

دانلود Adobe RoboHelp 2019.0.0 – نرم افزار طراحی و ایجاد فایل راهنما

امروزه برای یادگیری روش استفاده از نرم افزارهای مختلف در هر نرم افزاری گزینه ای به نام Help قرار داده شده که استفاده کننده ها می توانند با خواندن آن با کارایی نرم افزار آشنایی پیدا کنند. دانلود Adobe RoboHelp یکی دیگر از برنامه های معروف کمپانی Adobe برای تهیه و تولید فایل های راهنما با استفاده از تکنولوژی HTML5 می باشد. به کمک آن برنامه نویسان یا تولید کنندگان نرم افزار و یا حتی کاربران غیرحرفه ای می توانند یک فایل آموزشی ساخته ، آن را در فرمت هایی مختلفی ذخیره کنند و یا آنرا مستقیما از طریق نرم افزار پرینت کنند.

مصرف کنندگان را با سر تیتر ها و پانویس های شخصی سازی شده و به کار بردن منابع مالتی مدیا در این فایل های راهنما متحیر و ذوق زده نمایید. همچنین این نرم افزار از چند زبان مختلف پشتیبانی می کند که این مزیت خاص این برنامه به شمار می رود. افزایش کیفیت مضمون مورد نظر شما با اضافه کردن Web 2.0 توسط امکانات بی نظیر نرم افزار Adobe RoboHelp برای هر کسی گزینه ی مناسبی خواهد بود.

 

INFO

Create and deliver personalized content experiences for any device. The 2017 release of Adobe RoboHelp lets you create and deliver policy and knowledge base content for any device. Publish next-generation Responsive HTML5 layouts that provide intuitive navigation and best-in-class search. Dynamically filter content for personalized Help experiences. Generate content-centric mobile apps.

سیستم مورد نیاز

– Intel® Pentium® 4 or faster processor
– Microsoft® Windows® 10, 8.1 or 7
– 1 GB of RAM (2 GB recommended)
– 3 GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system or on removable flash storage devices)
– DVD-ROM drive
– Maximum supported screen resolution – 4K (3480 x 2160, 8.3 megapixel, aspect ratio 16:9)
– Languages: English, German, French, Japanese.

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال می باشد تا فایل فعال ساز را حذف نکند. سپس به اکسترکت نرم افزار بپردازید.

2) بر روی فایل اجرایی Set-up.exe درون پوشه Install کلیک کنید تا نصب نرم افزار آغاز شود. پس از اتمام نصب، حتما اینترنت خود را قطع کنید تا فرایند فعال سازی به مشکل برخورد نکند.

3) وارد پوشه ACTIVATORS شوید و با یکی از فعال سازها، نرم افزار را فعال کنید. فعال ساز پیشنهادی ما AMT.Emulator.v0.9 می باشد. فعال ساز را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. نرم افزار مورد نظر خود را از لیست بازشو انتخاب کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید.

4) به شما اخطار داده می شود که فایل پیدا نشد. پس بایستی آن را به صورت دستی انتخاب کنید. برای این امر، به محل نصب نرم افزار مراجعه کنید و فایل amtlib.dll را انتخاب کرده و Open را بزنید تا نرم افزار فعال شود.

5) پس از اتمام فعال سازی، نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

آموزش نصب ساده! می توانید وارد پوشه ی “Patched” شوید و فایل درون آن را در محل نصب نرم افزار خود یعنی آدرس زیر کپی و جایگزین نمایید تا نرم افزار کرک شود:

C: / Program Files / Adobe / Adobe RoboHelp 2019

===================

نکته اول! دقت کنید که shortcut برای شما روی دسکتاپ ایجاد نمی شود و بایستی از محل نصب نرم افزار، آن را اجرا کنید.

نکته دوم! داشتن پیش نیاز Visual C++ 2017 الزامی می باشد. برای دانلود این پیش نیاز لطفا اینجا را کلیک کنید.

اطلاعات فایل :

حجم فایل: 1.1گیگابایت
تاریخ انتشار: AUG-27-2018
منبع: دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال
قیمت: 119,95 دلار
رمز : www.downloadha.com

لینک دانلود :

دانلود نسخه 2019 با لینک مستقیم با حجم 1.1گیگابایت

======================

دانلود فعال سازهای پیشنهادی نسخه 2018 ادوبی

دانلود فعال سازهای پیشنهادی نسخه 2017 ادوبی

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *