نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » مراحل انجام امور اداری مربوط به دریافت مدرک wes

مراحل انجام امور اداری مربوط به دریافت مدرک wes

مدرک wes

نودل

مراحل انجام امور اداری مربوط به دریافت مدرک wes

دریافت تاییدیه سازمان WES برای تایید سطح تحصیلی افراد مهم است. در واقع دریافت این مدارک به معنای دریافت نوعی پاسپورت تحصیلی برای کسانی است که قصد اقامت در کانادا را دارند. برای دریافت این مدرک باید چندین مرحله مهم را طی کنید و با انجام مراحل مربوطه به راحتی گواهی تاییدیه تحصیلی خود را از سازمان ها و ارگان های رسمی این کشور دریافت کنید. به این ترتیب دیگر مشکلی در روند ادامه تحصیل و اشتغال زایی وجود نخواهد داشت. در ادامه به ترتیب مراحل دریافت این مدارک تاییدیه را بررسی می کنیم.

 

گام یک؛ فرم ثبت نام را دریافت کنید

در گام اول باید فرم های ثبت نام مربوط به این سازمان برای انجام امور اداری سازمان WES دریافت شود. پس از تکمیل مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و دریافت این تاییدیه، پروفایل شما آماده خواهد شد. در این شرایط زمان ثبت نام برای دریافت این تاییدیه فرا رسیده است. سپس مدارک شما به دقت بررسی می شود. کلیه امور اعم از هزینه های مربوط به اخذ مدرک و استعلامات مربوط به آن پس از ثبت نام در مراکز مربوطه انجام خواهد شد.

مرحله دوم؛ تایید مدارک تحصیلی

برای انجام امور اداری موسسه WES باید مدارک صحیح را در قسمت ثبت نام بارگذاری کنید. به این ترتیب روند رسیدگی به امور شما آسانتر و سریعتر می شود. در صورتی که مدارک شما در این موسسه ناقص باشد، فرآیند به زمان دیگری موکول خواهد شد. پس باید از این موضوع مطمئن شوید. بعد از اینکه موسسه با ناقص بودن مدارک آموزشی مواجه شد، برای تکمیل مدارک پیام می دهد و نام مدارک مورد نظر را نیز ذکر می کند. به این ترتیب پرونده شما تا تکمیل مدارک در جریان خواهد ماند. سپس این موسسه مدارک شما را تایید کرده و یک نسخه از آن را در اختیار شما قرار می دهد. انجام امور اداری دادگستری و وزارت امور خارجه جهت دریافت wes کاری تخصصی است.

برای دریافت تاییدیه WES، باید هزینه های مربوط به بررسی آنها را نیز بپردازید. در این موسسه با توجه به بسته های متنوعی که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، هزینه کار برای بررسی مدارک نیز متفاوت خواهد بود. هزینه این فرآیند بسته به نوع مدارک و مشخصات شما متفاوت خواهد بود.

فرآیند بررسی برای انجام امور اداری سازمان WES

انواع مدارک مورد نیاز برای اخذ این تاییدیه ها با استانداردهای آمریکای شمالی هماهنگ خواهد بود. به این ترتیب اعتبار مدارک شما به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرد. پس از دریافت این مدرک، موفقیت تحصیلی دانشجویان برای حضور در عرصه های علمی جهانی بیشتر خواهد بود. دقت داشته باشید پس از دریافت تاییدیه های تکمیل مدارک، مراحل اداری بررسی مدارک شما به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

موسسه وس استعلام مدارک شما را از دانشگاه ها و مراکز علمی که قبلا در آنها تحصیل کرده اید دریافت می کند و بر این اساس اعتبار مدارک شما مشخص می شود. استفاده از این اسناد مزایای بی شماری را برای مردم به همراه دارد.

مزایای گرفتن مدرک WES

انجام امور اداری موسسه WES و در نهایت اخذ و دریافت این مدارک مزیت های بی شماری را برای افراد به همراه دارد که برخی از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

با دریافت این مدارک می توانید برخی از پیش نیازهای اخذ اقامت و شهروندی کانادا را داشته باشید. بنابراین اگر می خواهید در این کشور زندگی کنید، ابتدا باید اقدامات لازم را برای دریافت این مدارک بین المللی انجام دهید.
پس از اینکه مدارک شما در این کشورها به رسمیت شناخته شد، می توانید به سرعت به سایر اهداف خود در این کشورها دست یابید.
بهتر است مدارک و گزارشات خود را برای آینده ذخیره کنید و به این ترتیب مدارک شما در سراسر دنیا اعتبار مورد نظر را خواهد داشت. این سازمان مورد تایید بسیاری از مراکز علمی در سراسر جهان است.
این مدارک تا 5 سال اعتبار دارند و بنابراین دارندگان آنها می توانند از اعتبار مدارک تایید شده خود به مدت 5 سال استفاده کنند.
مدارک مورد نیاز برای دریافت تاییدیه سازمان WES
برای دریافت این تاییدیه های بین المللی باید مدارکی را تهیه کرده و از آنها اسکن تهیه کنید. در زیر می توانید برخی از آنها را مشاهده کنید:

برای این منظور باید ترجمه ریز نمرات خود را در دسترس داشته باشید.
اسکن های نسخه فارسی دایره المعارف نیز در این دسته طبقه بندی می شوند.
اسکن ترجمه های دایره المعارف
هر کدام از این اسناد دارای ویژگی ها و ویژگی های مهمی هستند و با داشتن مشخصات مشخص شده در این سازمان رسمیت می یابند.

مشخصات مدارک پذیرفته شده

سازمان WES اسنادی را تایید می کند که دارای اندازه و ابعاد صحیح باشند. این فایل ها یا به صورت فایل PDF آپلود می شوند و یا فایل های JPEG آن ها آماده و برای سازمان ارسال می شود. حداکثر حجم هر یک از این فایل ها باید 10 مگابایت باشد. هر کدام از این فایل ها باید بدون رمز عبور باشند. در غیر این صورت توسط سازمان مورد نظر بررسی نخواهند شد. به کیفیت اسنادی که اسکن می کنید توجه کنید. در انجام امور اداری سازمان WES به کیفیت هر یک از این فایل ها نیز توجه می شود.

نتیجه

انجام امور اداری موسسه WES یکی از بلاتکلیفی های متقاضیان دریافت این مدارک از سازمان های بین المللی است. هر یک از این مدارک برای تایید مدارک تحصیلی داوطلبان بسیار مهم است و باید در دسترس آنها باشد. اگر شما نیز علاقه مند به تحصیل در مقاطع تحصیلی معتبر بین المللی هستید، ابتدا باید مدارک تحصیلی پایین تری خود را مورد تایید این سازمان های بین المللی قرار دهید و سپس اقدامات لازم را برای حضور در این رشته ها انجام دهید.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *