نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » مراکز خرید معروف ترکیه

مراکز خرید معروف ترکیه

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

نودل

مراکز خرید معروف ترکیه

ترکیه از کشورهای پرطرفدار در سفر های توریستی است و شامل شهرهای بسیار زیبا و جاذبه‌های متعددی می‌شود.

این کشور در غرب ایران قرار گرفته است و در میان آسیا و اروپا قرار دارد. کشور ترکیه شامل شهرهای ساحلی در کرانه دریای مدیترانه بوده و بسیاری از علاقه مندان به سواحل زیبا را به سوی خود جذب می‌کنند و افراد از سراسر دنیا برای لذت بردن از سواحل عالی به این کشور سفر می‌کنند. در ترکیه می‌توان از غذاهای خوشمزه ترکی لذت برد و در هتل های 5 ستاره کشور ترکیه اقامت داشت و روزهایی بسیار خوب و خاطره انگیز را در سفر به این کشور تجربه کرد. از شهرهای محبوب ترکیه می‌توان به شهر استانبول اشاره کرد که یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا محسوب می‌شود و شامل انواع جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی است و این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی کشور ترکیه هم به شمار می‌رود.

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه بوده و بسیاری از ساختمان ها و مکان های دولتی در این شهر قرار دارند. از شهر های معروف ساحلی ترکیه باید به آنتالیا اشاره کرد که محل تورهای گردشگری به حساب می‌آید و تور آنتالیا در میان تورهای ترکیه از محبوبیت زیادی در میان ایرانیان برخوردار است. در کشور ترکیه انواع مراکز خرید وجود دارد و در آنجا می‌توانید به مجموعه های تجاری بزرگ و مدرن رفته و از انواع برندهای معتبر بین المللی کالاهای مختلف را تهیه کنید. در ادامه می‌خواهیم بهترین مراکز خرید کشور ترکیه را به شما معرفی کنیم.

گراند بازار استانبول ترکیه

گراند بازار استانبول ترکیه

بازار بزرگ استانبول یا گرند بازار در تور ترکیه سفر باتو ،  از مراکز خرید بسیار پرطرفدار و شلوغ شهر استانبول است. این بازار بزرگ شامل چندین غرفه و فروشگاه بوده و می‌توان در این بازار ساعت ها به گشت و گذار پرداخت و از اجناس رنگارنگ دیدن کرد. در این بازار می‌توان انواع وسایل خانه، وسایل تزئینی، جواهر و زیور آلات، لباس، شیرینی و خشکبار، کیف و کفش و بسیاری محصولات مختلف را خریداری کرد و آنجا یکی از بهترین نقاط برای خرید سوغاتی هم به شمار می‌رود. این بازار برای علاقه مندان به فرهنگ کشور ترکیه مکانی ایده آل است.

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

از مراکز خرید لوکس و مدرن که در شهر استانبول قرار گرفته است مرکز خرید جواهر را باید اشاره کرد. این مجموعه تجاری بزرگ شامل انواع فروشگاه های برندهای معروف بین المللی بوده و در آنجا می‌توانید محصولات روز را با کیفیت بالا تهیه کنید. در آنجا انواع لباس، کفش، اکسسوری، محصولات دیجیتالی، کیف و چمدان را می‌توان خریداری کرد. این مجموعه شامل رستوران و کافی شاپ نیز می‌شود.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ترکیه

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ترکیه

مرکز خرید تراسیتی از مراکز خرید خوبی است که در شهر زیبای آنتالیا قرار دارد. این مجموعه مدرن و بزرگ شامل انواع برندهای معروف بین المللی با محصولات درجه یک و لوکس است که می‌توان به برندهایی مانند بربری، مکس مارا و هوگو باس اشاره کرد. در آنجا می‌توانید انواع لباس، کفش، ساعت، عطر و ادکلن و بسیاری محصولات دیگر را خریداری کنید. این مجموعه تجاری برای خرید محصولات با کیفیت از برندهای ترکی هم مناسب است. در آنجا می‌توانید از رستوران ها و کافه های مختلف این مجموعه هم بهره ببرید.

مرکز خرید گالریا آنکارا ترکیه

مرکز خرید گالریا آنکارا ترکیه

یکی از بهترین مراکز خرید مدرن که در شهر آنکارا قرار دارد مرکز خرید گالریا است. این مجموعه بزرگ شامل انواع فروشگاه های مختلف از برندهای بین المللی و ترکی است. در آنجا می‌توانی انواع لباس، کفش، کیف، ساعت و جواهرات و بسیاری محصولات را با قیمت های مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید. این مرکز خرید شامل انواع رستوران های و همچنین کافی شاپ ها می‌شود و آنجا دارای انواع جاذبه های تفریحی مختلف مانند سالن ورزش و سینما هم هست.

مرکز خرید میدتون بدروم ترکیه

مرکز خرید میدتون بدروم ترکیه

مجموعه تجاری مید تون در شهر بدروم یکی از بهترین مراکز خرید بزرگ و مدرنی است که می‌توانید در این شهر پیدا کنید. این مرکز خرید دارای فضایی مدرن بوده و انواع امکانات تفریحی را نیز در خود جای داده است. در این مرکز خرید می‌توانید از 110 فروشگاه و مغازه مختلف دیدن کنید و انواع محصولات مختلف مانند لباس و کفش را در آنجا بخرید. این مرکز خرید شامل انواع رستوران و کافی شاپ ها بوده و در آنجا سینما و سالن تئاتر وجود دارد.

بازار بزرگ کوش آداسی ترکیه

بازار بزرگ کوش آداسی ترکیه

بازار بزرگ در شهر کوش آداسی از بازار های سنتی و زیبایی است که در این شهر ساحلی و خوش آب و هوا می‌توانید ببینید. این بازار دارای بیش از 4000 غرفه و فروشگاه های مختلف بوده و در آنجا می‌توانید انواع محصولات محلی و بین المللی را تهیه کنید. در آنجا می‌توان انواع صنایع دستی و سوغاتی های خوب را تهیه کرد. علاوه بر گشت و گذار و خرید در آنجا انواع خوراکی های خوشمزه و شیرینی را می‌توانید امتحان کنید و به کافه های مختلفی که در این بازار وجود دارند هم سر بزنید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *